טיסות וחבילות ללונדון עם גוליבר

מבט כללי על גוליבר

גוליבר היא החברה הסיטונאית הגדולה בארץ לשיווק של מוצרי תיירות כאשר בראשם כמובן טיסות וחבילות לחו”ל אך גם סיורים מאורגנים והפלגות נופש, מלונות וחבילות בישראל. כמו חברות רבות, גם גוליבר משקיע רבות בבניית חבילות ללונדון ושיווקן.

גוליבר כסטונאית גדולה מציעה לכם את המגוון הרחב ביותר לחבילות בלונדון מתוך עשרות מלונות וסוגי טיסה. כמו כל החברות המופיעות באתר שלנו תוכלו כמובן להזמין חבילה באתר גוליבר (לפעמים משתלם אך לפעמים לא ואפשר להתייעץ ולבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת) או להזמין טיסה דרכם ומלון בנפרד (במקרה זה אנו ממליצים לכם להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו שיקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם).




סוגי חבילות של גוליבר ללונדון

גוליבר משווקת מגוון גדול של חבילות תיירות ללונדון ובעיקר חבילות הכוללת טיסה ומלון 3-4 כוכבים.

חברות הטיסה עימן עובדת החברה

  • בריטיש איירלינס (British Airways):

​חברת התעופה הלאומית של בריטניה מקיימת טיסות סדירות ללונדון על בסיס יומי. לרוב הטיסות יהיו ישירות (כלומר ללא עצירת ביניים).

  • אייר פראנס (Air France):

​ אייר פראנס היא חברת הטיסות הלאומית של צרפת. החברה מפעילה קו כמעט ויומי מתל אביב (ישראל) ללונדון (אנגליה). המחירים לרוב מאד משתלמים לצד איכות טיסה ושירות גבוהים.

גוליבר משווקת טיסות אל- על ללונדון. הטיסות יוצאות על- בסיס כמעט ויומי. שימו לב שטיסות אל -על הן לרוב טיסות ישירות, ללא עצירות ביניים.

  • יוקריין אינטרנשיונאל (Ukraine International):

​זוהי חברת התעופה הלאומית של אוקראינה. גוליבר משווקת את הטיסות של החברה הנ”ל, שהן לרוב הזולות ביותר שתוכלו למצוא ללונדון. שימו לב שבכמעט כל הטיסות שמציעה החברה הנ”ל יש עצירת ביניים בקייב (עיר הבירה של אוקראינה) חלקן גם עם עצירות בוארשה.

המלונות המרכזיים איתם גוליבר עובדת בלונדון

רשימת המלונות המרכזיים בלונדון איתם גוליבר עובדת בחבילות הנופש שלה בעיר (לכל מלון יש קישור למידע בעברית והשוואת מחירים להזמנתו בנפרד על מנת שתוכלו לחשב ולבחור האם להזמין חבילה או מלון וטיסה בנפרד).

מלון שלושה כוכבים, הממוקם ברחוב שקט לצד מרכזי קניות. מציע חופשה רגוע לצד מגוון גדול מאד של חנויות, מסעדות ובארים. במקום חדר כושר ובריכה מפוארים. המלון ממוקם באזור הקמדן שבלונדון, שהוא אזור תיירותי ומרתק. מומלץ למי שרוצה ללון בתוך העיר במחיר שפוי! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

מלון שלושה כוכבים הממוקם בווסט אנד של לונדון ונמצא סמוך למגוון גדול מאד של תיאטראות ושאר אטרקציות ואתרים תיירותיים. המלון בעל היצע נחמד לעומת דירוגו ובמקום חדר כושר. המיקום של המלון אידאלי ביותר. מומלץ למי שרוצה ללון ממש בתוך העיר במחיר שפוי! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

מלון נוסף המתאים עבור המחפשים קירבה לאתרים תיירותיים בלונדון. מדובר במלון המציע אירוח מפנק, ברמה של 4 כוכבים, לצד קירבה למגוון אתרים בלונדון כגון: מוזיאון אולימפיה וגני קנזינגטון. מומלץ למי שמעוניין לשהות זמן רב במלון! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

האם החבילות של גוליבר אכן יוצאות זולות?

מבדיקה שלנו חבילות של איסתא יצאו ב83% מהפעמים זולות יותר מהזמנת טיסה ומלון דומים בנפרד! בנוסף, החבילות של איסתא ללונדון הן מהפופולאריות בשוק.

טיפים לשימוש יעיל במערכת של גוליבר

1. לחברת גוליבר יש את המספר הרב ביותר של הצעות לחבילות וטיסות לחו”ל (בהשוואה לאתרי התיירות הישראלים האחרים). בנוסף היא היחידה שמתחייבת למחיר הזול ביותר (יש לקחת אמירה זו בערבון מוגבל כיוון שהיא לא כוללת מבצעים וכדומה).

2. גוליבר מאפשרת השלמה של הזמנת רכב והזמנת מלון בנפרד. אנו חושבים שבניגוד לטיסות, חבילות וטיולים מאורגנים, שבהם גוליבר נותנת שירות מצוין, בנושא זה השירות שלהם לוקה בחסר (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).

3. בטיסות שלידן מופיע הכיתוב “רשימת המתנה” אין מקומות זמינים במחיר הנקוב נכון לרגע זה (קחו זאת בחשבון).

4. לאחר הכנסת פרטי הטיסה המבוקשת, המערכת של גוליבר תציע לכם טבלת השוואה למציאת הטיסה המתאימה לכם – כדאי לנצל אפשרות זו.

5. למי שמזמין באתר של גוליבר (ולא טלפונית) יש פטור מדמי שירות. לא מסתדרים עם ההזמנה? נשמח לעזור לכם – השאירו פרטים.

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: