הגעה משדה התעופה לוטון ללונדון – המדריך המקיף

שאלה שנשאלנו במייל

תשובה:

היי ליאור,
בהמשך לשיחתינו הטלפונית להלן כל המידע על הגעה מלוטון למרכז לונדון:

לגבי ההגעה בתחבורה ציבורית (כמעט כל האפשרויות פעילות עד 2300 במקרה שלכם גבולי ביותר – מלבד אפשרות של הרכבת שגם כך בכ האמור לתחבורה ציבורית זו האופציה הטובה ביותר לדעתי) את יכולה לראות את כל המידע הרלוונטי הכתוב בעמוד שדות תעופה בלונדון:

שדה התעופה לוטון נמצא כ-56 ק”מ מצפון-מזרח ללונדון.

הגעה למרכז העיר מהשדה –

רכבות:

  • חברת First Capital Connect מפעילה שירות קבוע לתחנות King’s Cross, Farringdon, גשר לונדון ו-Blackfriars במרכז לונדון, ומעבר לכך גם לברייטון. משך הנסיעה הוא כ-40 דקות (מרבית התיירים יורדים בתחנת קינג קרוס ומשם לוקחים את קווי הטיוב השחור או התחלת למחוז חפצם – למי שלן באזור הדורמי של קמדן התחנה עוד יותר נוחה וממנה ניתן להגיע ברגל למרבית המלונות באזור – ראה גם מלונות בקמדן).
  • יש קו אוטובוס שמקשר בין שדה התעופה לתחנת הרכבת בשמונה דקות נסיעה.
  • הרכבת פועלת עד 01:30 כך שבמקרה שלכם זה רלוונטי ביותר – זו גם תהייה הדרך המהירה ביותר – אם אתם לוקחים את אופציה זו קחו את האופציה של First Capital Connect יש לה תכנה לא רחוקה מהמלון שלכם (Blackfriars) כך שזה יכול להיות מאוד נוח. 
  • (הערת מערכת המשפחה לנה במלון מלון פרמייר אין לונדון בלאקפראיירס פליט סטריט – Premier Inn London Blackfriars Fleet Street) אחד מהמלונות שלושה כוכבים המומלצים של לונדון במיוחד למשפחות).

מוניות:

  • אין בעיה למצוא אחת ביציאה מנמל התעופה.
  • רצוי לברר עם הנהג מראש את מחיר הנסיעה (ראה מוניות בלונדון).

אוטובוסים:

  • אוטובוס מס’ 757 של חברת “גרין-ליין”. המחיר זול יותר (10.50 ליש”ט) אך הנסיעה ארוכה יותר (כ-70 דקות). האוטובוס יוצא כל שעה.
  • לאתר האינטרנט של חברת האוטובוסים: www.greenline.co.uk
  • קו השירות של חברת Easybus (קשורה לחברת התעופה איזיג’ט), המחירים משתנים לפי זמן ההזמנה – ככל שמזמינים זמן רב יותר לפני התאריך של הנסיעה המחיר זול יותר.

ההגעה בשאטל (עשרה אנשים ביחד בואן) עולה 15-20 פאונד לאדם (המחיר הבסיסי הוא 16 פאונד אבל לפעמים בסופי שבוע, כשיש עומס או עולה ולפעמים חלקם עושים הנחה). בכל מקרה שאטל כזה רצוי לסגור מראש במיוחד כאשר מדובר אחרי 22:00 בלילה. אפשר לעשות זאת מול המלון או אחד מהישראלים הרבים שמפרסמים עצמם בתחום (יצחק הסעות, הדר הסעות, משה הסעות – וה רק מה שאני זוכר בע”פ… יש עוד כמה).

מונית תעלה לכם יותר – אך היא תיקח אותכם ישירות למלון בלי עצירות ליד מלונות נוספים. (אפשר לעשות זאת על ידי בחירה והזמנה מראש של אחת מהמוניות הבאות או לקחת מהמוניות המורשות העומדות בכניסה לשדה התעופה – השיטה המומלצת יותר לדעתי).

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על