האקווריום של לונדון | Sea Life London Aquarium

מידע על האקווריום של לונדון

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בלונדון וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

האקווריום של לונדון (Sea Life London Aquarium) הוא אקווריום הנמצא בסמיכות גדולה לאטרקציות לונדון אייהצינוק של לונדון והרפתקאת שרק. הוא נמצא גם קרוב לאתרים המפורסמים גשר ווסמיניסטר, והביג בן ובית הפרלמנט. הוא נמצא באזור הגדה הדרומית של התמזה. הוא נבנה בשנת 1997 ושופץ בשנת 2008 וכיום עוברים בו יותר ממליון מבקרים בכל שנה והוא נחשב לאחד מהאקווריומים הגדולים באירופה. יש בו אלפי יצורי ים מיותר מ-500 זנים מכל רחבי העולם, ביותר מ-2 מליון ליטר מים. הוא מכיל גם יותר מ-30 מיני צמחי מים ב-65 תצוגות שונות.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

האקווריום של לונדון (תמונה: Mihael Grmek)

האקווריום של לונדון (תמונה: Mihael Grmek)

מה רואים?

האקווריום של לונדון היא חוויה רבגונית ביותר. יש בו מגוון עצום של יצורי מים הכוללים פינגווינים, כרישים, מדוזות, דגי פירנה, תנינים, צבי ים, סוסוני ים ואלמוגים. כמו כן יש בו מנהרה תת ימית וניתן להגיע לקרבה מפחידה אל כרישים (בדומה למנהרה במצפה התת ימי באילת). האטרקציות העיקריות של האקווריום כוללות האכלות פומביות של החיות, מופעי צלילה ובריכות ליטוף.




שחייה בשנורקלים עם כרישים באקווריום של לונדון

באופן כללי המקום מאוד פונה לילדים – אך גם מבוגרים מוצאים בו עניין. לצד כל האטרקציות וההפעלות היותר ילדותיות המקום כולל גם הרבה הסברים מעמיקים יותר ובאופן כללי הוא מצליח להיות מקום שמתאים לכל הגיליים.

כרטיסים לאקווריום של לונדון

האקווריום של לונדון הוא יעד פופולארי בקרב מבקרים רבים ובייחוד משפחות עם ילדים המגיעים ללונדון. הביקור באקווריום יחשוף בפניכם את אלפי בעלי החיים הימיים מ-500 הזנים השונים מכל רחבי העולם, כמו כן תוכלו להנות מהסברים מעמיקים דרך מסכים גדולים הממוקמים לכל אורך האקווריום. נציין כי הזמן הטוב ביותר לבקר באקווריום הוא במהלך השבוע אך מאחר והמקום מאוד פופולארי, ייתכנו עומסים רבים. על כן, נמליץ לבצע הזמנת כרטיסים מראש ולהגיע לאקווריום בסמוך לפתיחת האתר. את כרטיסכם תוכלו לרכוש באתר הרשמי של האקווריום או במגוון האפשרויות הבאות:

כרטיס כניסה בסיסי לאקווריום של לונדון

כרטיס הכניסה ללא שילוב עם אטרקציות נוספות באזור, יקנה לכם כניסה לאקווריום של לונדון, נציין כי באופציה זו יש אפשרות לביטול חינם. נמליץ לכם להתעדכן מראש ולבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר.

  • להזמנת כרטיס הכניסה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס הכניסה עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיס הכניסה עם שירות לקוחות בעברית – לחצו כאן.

כרטיסים משולבים לאקווריום של לונדון ואטרקציות נוספות

כרטיסים משולבים אלו מעניקים את האפשרות לשלב את הביקור באקווריום של לונדון יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, האקווריום נמצא בסמוך למגוון אטרקציות פופולאריות נוספות כך שתוכלו להנות ממגוון אטרקציות בביקורכם באזור מסוים. הם מתאימים למי שמעוניין לבקר ביותר מאטרקציה אחת, במחיר משתלם ומוזל יותר מקניית שני כרטיסים בנפרד.

כרטיסי כניסה לאקווריום של לונדון ולמאדאם טוסו

הכרטיס יקנה לכם כניסה לאקווריום של לונדון וכניסה למוזיאון מאדאם טוסו, כרטיס זה מומלץ עבור משפחות עם ילדים במיוחד. מוזיאון מאדאם טוסו ידוע בשל ביקושו הרב, לכן מומלץ להזמין מראש את הכרטיסים על מנת להבטיח מקומכם.

  • להזמנת הכרטיס המשולב, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיסי כניסה לאקווריום של לונדון ולגן החיות של לונדון

כרטיס זה יעניק לכם כניסה לאקווריום של לונדון יחד עם כניסה לגן החיות של לונדון. באמצעות הכרטיס תוכלו לבקר בשני יעדים מאוד פופולאריים בקרב מבקרים רבים בכלל ומשפחות עם ילדים בפרט. נציין כי הכרטיס מתאים למעוניינים בביקור בשתי אטרקציות קרובות יחסית תוך הוזלת הביקור בהן.

  • להזמנת הכרטיס המשולב בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

כרטיסי כניסה לאקווריום של לונדון יחד עם כניסה ללונדון איי ולמוזיאון מאדאם טוסו

כרטיס זה יעניק לכם את האפשרות לבקר באקווריום של לונדון יחד עם שתי אטרקציות מתויירות נוספות בלונדון : לונדון איי ומוזיאון מאדאם טוסו. נציין כי בעונת התיירות החמה, שלושת האתרים נוטים להיות עמוסים מהרגיל, לכן נמליץ לבצע הזמנה מראש על מנת להבטיח את מקומכם. כרטיס זה  מומלץ עבור מבקרים המעוניינים להנות ממגוון אטרקציות תוך הוזלת מחירים.

  • להזמנת הכרטיס המשולב עם אפשרות ביטול חינם – לחצו כאן.




המלצות "הכל על"

  •  הביקור באתר בעיקר מומלץ למי שמגיע עם ילדים לעיר (ראה עוד בנושא תחת ילדים בלונדון).
  • מומלץ להגיע לאקווריום בזמן שעות ההאכלה המפורטות באתר האקווריום (https://www.visitsealife.com/london/).
  • ניתן לשלב את הביקור במקום עם שיט על התמזה, הלונדון איי, או סיור באזור המלכותי של ארמון בקינגהם הנמצא קרוב לאקווריום. וכמובן אם אתם עם ילדים אפשר ללכת לצינוק ללונדון שנמצא סמוך לאקווריום.
  • האזור הוא אחד האזורים המבוקשים ללינה בלונדון, תמצאו בו כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר של העיר. למידע נוסף ראה: מלונות באזור ווסטמינסטר ומלונות בלונדון.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ווטרלו (Waterloo Station) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • האזור מקושר ומרושת מאוד. אין בעיה להגיע אליו מכל נקודה בעיר ברכבת, בטיוב, או בסירה. לא לחשוב על להתקרב לאזור עם רכב שכור (ראה השכרת רכב בלונדון), אך למי שבכל זאת בא עם רכב פרטי יש חניון מצפון לפארק ג’ובילי (הפארק שנמצא מצפון לאקווריום).
  • למי שמי מתעניין בדגים ואקווריומים גם לגן החיות הנפלא של לונדון יש חלק העוסק בנושא (גן חיות מומלץ ביותר).
  • האקווריום לא רק מתאים לילדים, אלא מומלץ ביותר ומעניין במיוחד לילדים. ראה עוד ילדים בלונדון.

 

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם בעמודים הבאים:

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • אשמח לדעת כמה זמן משוער לוקח מתחם עולם המים?
    • מנהל: לרוב ביקור באקווריום של לונדון (bit.ly/33hcy0J) לוקח בערך שעתיים – לפעמים יותר ולפעמים פחות, גם כאן זה תלוי במידת העניין שלכם.
    • נאווה קסל: אם כוונתך לעולם המים שנמצא על יד שרק/איי אוף לונדון אז שעה עד שעה וחצי מקסימום.
      • איציק: ביחד עם שרק איי אוף כדאי להשאיר 3 שעות ?
      • נאווה קסל: לא, רק עולם המים זה שעה עד שעה וחצי. שרק זה שעה ומיועד לילדים קטנים. ממליצה לך להיכנס ביוטיוב לסרטונים שאנשים צלמו באטרקציות עצמן ולראות. כשהייתי בעולם המים לקח לי שעה ,זה לא מסלול ארוך. מדאם טוסו לקח לי בערך 3 שעות אבל איי אוף לונדון אני לא זוכרת כדאי שתבדוק אבל פיזית האטרקציות: גלגל ענק, שרק, עולם המים (וגם הדאנג’ן) נמצאים צמוד אחד לשני.

כרטיסים לאטרקציות נוספות לילדים וכרטיסים משולבים בלונדון

המלצות גולשים

  • האקווריום של לונדון הינו חוויה נחמדה, אבל בעיקר לילדים ואין צורך לקנות כרטיס מראש (מהארץ). לא לזה ולא לאיי לונדון ולא למאדאם טוסו, כי יש שם במקום המון דוכנים לקניית כרטיסים בודדים ומשולבים שניתן לקנות בהם בפעם אחת להכל.

מידע שימושי על האקווריום של לונדון

שעות פתיחה

ימי שני-ראשון 10:00-19:00 (כניסת מבקרים רק עד השעה 18:00), למעט חגים ואירועים מיוחדים

כתובת

County Hall, Westminster Bridge Road, London SE1 7PB, אנגליה

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו Bakerloo, Northern, Jubilee ו-Waterloo & City לרדת בתחנת Waterloo.

directions_bus
אוטובוס

קווים 77 ו-381 לרדת בתחנת (County Hall (Stop F.
קווים 12, 53, 148, 159, 211 ו-453 לרדת בתחנת (D או Westminster Bridge County Hall (Stop E.