סיורי תה מסורתי, לונדון – המדריך המקיף ביותר בעברית

לחצו כאן להזמנת כרטיסים לחוויית תה אנגלי בלונדון עם אפשרות ביטול

 להרגיש כמו בני מלוכה וללגום תה מסורתי בליווי מאפים אנגליים

חוויית שתיית התה האנגלית היא אחד מהסמלים והמוסדות התרבותיים הבולטים של אנגליה. מקורה של המסורת הוא בימי המלכה ויקטוריה – הדוכסית אנה יזמה את המנהג של שתיית תה ואכילת עוגות אחר הצהריים על מנת להשביע את תאבונה עד לשעת ארוחת הערב המאוחרת. רבים התיירים המבקרים בלונדון מצטרפים לחוויות שמנגישות את חוויה זו (לפרטים והזמנה של טקס שתיית התה המסורתי עם אפשרות ביטול). אחרים שרוצים לשלב את הטקס עם חוויות כמו שיט על התמזה או נסיעה באוטובוס עם הדרכה ברחובות העיר יוכלו גם למצוא לא מעט אופציות  (ראו למשל בקישור זה).

לחצו כאן להזמנת כרטיסים לחוויית תה אנגלי בלונדון עם אפשרות ביטול




המנהג הפך לטרנד נפוץ שקיים עד היום בממלכה וניתן להתקל בו ברחבי לונדון הבירה. עם זאת, ישנם מספר מצומצם של מקומות בהם תוכלו ליהנות מטקס תה מסורתי ברמה הגבוהה ביותר, בהתאם לסטנדרט המלכותי:

הזמנת כרטיס לטקס תה מסורתי

תה אנגלי במלון בית גרוסבנור

חוויה ייחודית של מסורת התה הלונדונית בבית המלון המפואר בבית גרוסבנור, אחד מהמקומות הנחשבים ביותר בהם מוגש תה מסורתי. ישנן שתי אופציות לחווית התה בבית המלון – 1. תה מסורתי שמוגש בליווי סנדביצ’ים מסורתיים (ללא הקשה של הלחם), מאפים מתוקים וסקונס (לחמניות אנגליות) עם שמנת וריבה. 2. תה ושמפניה של אנה – חוויה יוקרתית של שתיית תה בליווי שפניה, כריכים, מאפים וסקונס בחדר יוקרתי הצופה להייד פארק.

תה של אחר הצהריים בחדרי ריברסייד וכניסה ללונדון איי כולל דילוג על התור

חוויית תה מסורתית בחדרי ריברסייד, חדרים הייסטוריים עם עיצוב מפואר, מהם נצפה נוף ייחודי של ה לונדון איי ובית הפרלמנט. הכרטיס כולל כניסה לגלגל הענק לונדון איי עם דילוג על התור בכניסה, משם נפרש נופה של לונדון מגובה 135 מטר.

תה אחר הצהריים אנגלי ברובנס במלון פאלאס

תה אנגלי של אחר הצהריים ברובנס במלון פאלאס, המשקיף על האורוות המלכותיותשל ארמון בקינגהאם. חוויה רומנטית זו מתאימה במיוחד לזוגות או כמתנה לאהוב, וישנה גם אפשרות לארוחה צמחונית.