המלצות לילדים ונוער בקוסטה בראווה

שאלה שנשאלנו במייל

שאלה:

הערות:
אנחנו טסים באוגוסט, שתי משפחות עם 3 ילדים כל אחת. הגילאים: 14,12, 10, 7, לשבוע בקוסטה בראווה ובטח נבקר גם בברצלונה. ישנים בלורט דה מר. יש לנו רכב שכור (ראה גם השכרת רכב בברצלונההשכרת רכב בקוסטה בראווה והשכרת רכב בספרד).

אשמח לקבל המלצות ומסלולים שמתאימים למשפחות.
תודה




תשובה:

בקוסטה בראווה יש הרבה מה לעשות עם ילדים. בגדול בכל חוף יש פעיליות מיים שאפשר לעלות עליהם (בננות וכדומה) ורוב העיירות של קוסטה בראווה מאוד נעימות למשפחות. בחלק מהחופים תמצאו אפשרות שיט המותאמות למשפחות (למשל זו), כאשר מאוד פופלארי להזמין שיט עם רצפת זכוכית דרכה אפשר לראות את דגי האזור  (לפרטים והזמנה של האופציה הפולפולארית ביותר המצאת באזור רוזס). לילדים היותר גדולים אפשר להזמין פעילות בקיקים וצלילה עם שנורקל (לפרטים והזמנה)

החוף של טוסה דל מאר – החופים של מרבית העיירות בקוסטה בראווה
מותאמים לחופשה משפחתית (צילום מקורי)

 למי שמחפש אטרקציות יותר גדולות ומשמעותיות לבילוי עם הילדים בראש ובראשונה יש את אקווה בראווה פארק המיים הנהדר של קוסטה בראווה – מי שבאזור יהנה ממנו מאוד (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול) בנוסף יש את מוזיאון הצעצועים בפיגרס (לדעתנו מומלץ למי שגם כך בעיירה או באזור לא לנסוע במיוחד) . יש את אמפוריה בראווה כל העיירה מאוד נעימה לילדים וגם אפשרויות סירת הפדלים והמנוע נחמדה מאוד. באזור רוזס יש אטרקציה פופלארית הכולל

 

שיט בסירה באמפוריה בראווה (צילום מקורי)

כל המידע על הרלוונטי על ברצלונה עם ילדים נמצא בעמודים הללו:

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

מפה

[wpgmza id=”15″ cat=”5″ marker=”1692″ zoom=”9″]