קאפ דה קראוס Cap de Creus

מידע כללי והיסטוריה

קאפ דה קראוס (Cap de Creus) שפירושה בעברית “כף האבנים”, זו למעשה הנקודה המזרחית ביותר בספרד. מדובר באזור של מצוקים וסלעים בצורות שונות ומשונות שמוקפים בים. מתחם הפארק של קאפ דה קראוס ניצב על חופי קטלוניה שבספרד, באזור קוסטה בראווה.

במעלה הצוק יש מגדלור ובית קפה קטן, בו אפשר לשבת ולהשקיף על הנוף המרהיב של הים התיכון ולהרגיש את סוף העולם.
אדוה ליד המגדלור המפורסם של קאפ דה קראוס והסלעים שעל הצוק (צילומים מקוריים)

60 שניות על קאפ דה קראוס

סרטון מידע על קאפ דה קראוס – מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

חוף היום של קאפ דה קראוס (צילום מקורי)

אתרים מרכזיים

  • יש כמה מסלולי הליכה במצוקים בדרגות קושי שונות (כולל קל מאד). חלק מהמסלולים מתקיימים על ההר למעלה ומאפשרים תצפית יפה, חלקם מהחוף למטה ומאפשרים תצפית קרובה על אחד החופים הסלעיים ביותר של קוסטה בראווה.
  • מההר ומהמגדלור נשקף הנוף של הים. רבים הם המגיעים למקום בשעות הבוקר כדי לראות את הזריחה על הים.
  • אפשר גם לרדת לחופים למטה ולשנרקל או להצטרף לשיט על אחת הסירות. אפשרות זו מעניק לכם נקודת מבט ייחודית על הסלעים, המערות והנקרות של החוף – אותם לא ניתן לראות מלמעלה. היות שלא מדובר בהרבה אנשים שעושים זאת, ניתן לומר שמדובר בכמעט חוף פרטי.




קניות ובילויים

במעלה ההר ישנה אחת המסעדות המפורסמות של האזור Cap de Creus Restaurante. זוהי מסעדה יוקרתית בעלת שני כוכבים של מישלן.

מסעדה על הצוק של קאפ דה קראוס – אוירה קסומה ומיוחדת (צילום מקורי)

לינה בקאפ דה קראוס

תיירים הבוחרים ללון בקאפ דה קראוס עושים זאת בדרך כלל בסמוך לצוק בגלל הנופים המדהימים באזור, אך כדאי לקחת בחשבון שהיצע המלונות נמוך מאוד ולכן כדאי להזמין מקום לינה זמן רב מראש, בעיקר בקיץ. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי ביחס לאזור Hotel Spa Porto Cristo תהיה בחירה מומלצת. אם תעדיפו אפשרות לינה פונקציונלית יותר Hotel Spa Cap de Creus. אפשרות זולה יותר תהיה Cal Mariner הנותן תמורה טובה למחיר. למתלבטים, אפשר למצוא בקישור זה מקומות לינה בקאפ דה קראוס עם אפשרות ביטול.

אנו ממליצים לפני בחירת הלינה לקרוא את העמוד המקיף שלנו: מלונות באזור קאפ דה קראוס.

שאלות ותשובות נפוצות על קאפ דה קראוס

מומלץ להקדיש לביקור בקאפ דה קראוס לפחות יום אחד.

ניתן להגיע מברצלונה לקאפ דה קראוס באמצעות רכב שכור או באמצעות הסעה מסודרת הכוללת כרטיס כניסה לקאפ דה קראוס.

ניתן להזמין רכב שכור בברצלונה בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לקאפ דה קראוס, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור. ניתן להגיע בדרך מקומית AP7 מברצלונה עד פיגראס exit 4 Figueres south או בדרכים ראשיות: A2 מברצלונה ל Jonquera עד Figueres, אחר כך A26 ל-Llanca ואז C260 ל Roses. למידע נוסף ראו השכרת רכב בקוסטה בראווה והשכרת רכב בספרד.

במידה ואתם מעדיפים להימנע מרכב שכור ניתן להזמין מראש כרטיס כניסה (המאפשר דילוג על התור) עם הסעה מברצלונה (לדוגמה באפשרות זו) וכך להגיע לקאפ דה קראוס בנוחות. אפשרות זו מועדפת בדרך כלל על ידי משפחות, או על תיירים שמחפשים נוחות מרבית.

בין המלונות המומלצים באזור קאפ דה קראוס ניתן למנות את מלון Hotel Spa Porto Cristo, מלון Hotel Spa Cap de Creus ומלון Carpe Diem Davant del mar Cap de Creus In the Beach. קאפ דה קראוס הוא אזור מבודד יחסית בקצה הצפוני של קוסטה בראווה. מי שרוצה ללון בסמוך לצוק או באתרים הקרובים אליו חייב לקחת בחשבון שהיצע המלונות מאוד נמוך.
לקריאה נוספת על מלונות באזור קאפ דה קראוס לחצו כאן.




המלצות "הכל על"

  • שימו לב – ההגעה למקום כוללת נסיעה מפותלת ואיטית. התאזרו בסבלנות, זה כדאי!
  • בקיץ כשיש עומס על השמורה החנייה המרכזית בראש הצוק יכולה להיות מלאה. כדאי לשקול לחנות באחד מהחניונים התחתונים של הצוק ולטפס קצת ברגל.
  • ישנן אטרקציות רבות בשמורה, כולל שייט בסירה בין מנהרות ימיות למפרצונים ייחודיים, ביקור במגדלור (בשעות מסוימות), צלילה עם שנורקל, או סתם ליהנות מבירה או מארוחה בבית קפה או במסעדה שמשקיפים על הים. אל תפספסו את ההזדמנות.

מידע שימושי