מלונות מומלצים באלפ

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באלפ שבפירנאים: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים באלפ

Hotel Jaume

⭐⭐⭐
מלון הוטל ז’אום (Hotel Jaume) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Estudio en la Molina (bus a pistas) WIFI

אסטודיו אן לה מולינה (אוטובוס למסילה) וויפי (Estudio en la Molina (bus a pistas) WIFI) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Apartamentos Masella 1600

דירה מסלה 1600 (Apartamentos Masella 1600) – דירה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Cal Mateu

מקום האירוח קאל מטאו (Cal Mateu) – בית כפרי . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Aero Hotel Cerdanya Ca L’eudald


אארו הוטל קרדניה קה לודלד (Aero Hotel Cerdanya Ca L’eudald) – מלון עם כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה באלפ הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות באלפ

העיירה אלפ (Alp) הינה עיירה קטנה וציורית (מכילה כ-1,800 נפשות), הידועה בעיקר בשל אתר הסקי המפורסם שסמוך לה La Molina, שנמצא בתחומה השיפוטי של חירונה (Girona), בשטחו של חבל קטלוניה.
בתוך העיירה עצמה ישנם מלונות בודדים, אך בכפרים והחוות הנמצאים ברדיוס של כ-10 ק”מ ממנה יש קרוב ל-90 מלונות, דירות ובתי אירוח. מרבית בתי האירוח הינם פשוטים עד רמה של שניים-שלושה כוכבים, או חסרי דירוג בכלל. אך ישנם גם כמה מלונות מפוארים באזור העיירה (כולל שני מלונות בני חמישה כוכבים) מצד אחד וכפרי נופש ואתרי קמפינג מצד שני – כך שניתן לומר בבטחה כי כל תייר ימצא כאן את מבוקשו.




המלצות על מלונות באלפ



Booking.com