מלונות מומלצים באורגל

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באורגל שבפירנאים: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים באורגל

Casa Catharina

קאסה קטרינה (Casa Catharina) – מקום אירוח . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Andria

⭐⭐⭐
מלון אנדריה (Hotel Andria) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Parador De La Seu D’urgell

⭐⭐⭐⭐
מלון פאראדור דה לה סאו ד’אורייל (Parador De La Seu D’urgell) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Allotjament Rural Cal Miquel

מלון רוראל קאל מיקל (Allotjament Rural Cal Miquel) – מלון . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Groc Rooms

חדרי גרוק (Groc Rooms) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש באורגל מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות באורגל

העיירה אורגל (Urgell) שוכנת בצפון מזרח ספרד, בפירנאים אשר בחבל קטלוניה על הצומת היורדת לכיוון אנדורה. העיירה מהווה את עיר הבירה המרכזית של המחוז Alt Urgell, ונקראית בשמה המלא La Seu d’Urgell.

אורגל ממוקמת על מפגשם של שתי הנהרות Segre וValira ולכן היוותה מרכז תרבותי ומסחרי לאורך השנים בספרד, כמו כן העיירה גם מארחת מספר רב של פסטיבלים וירידים לאורך השנה.
חשיבותה של העיירה אורגל (Urgell) לתייר היא בגלל מיקומה על צומת דרכים חשובה בכביש האורך של הפירנאים (N-260) – עובדה זו הופכת אותה לתחנת לינה מבוקשת לבאים עם רכב שכור (ראה השכרת רכב בפירנאים והשכרת רכב בספרד).

העיירה עצמה מציעה כשישה עשר מלונות בדירוג של שניים ושלושה כוכבים, ואף תמצאו כאן מלון יחידי בדירוג של ארבעה כוכבים. מלבד זאת תוכלו ליהנות מאפשרויות לינה טובות ונוחות אחרות באורגל וסביבתה (בטווח של 30 ק”מ מהעיירה) כמו בתי הארחה, דירות, בתי נופש ואתרי קמפינג.




המלצות על מלונות באורגל



Booking.com