מלונות מומלצים בחוף מלוורוסה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בחוף מלוורוסה בולנסיה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים בחוף מלוורוסה שבספרד

Las Arenas Balneario Resort

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון לאס ארנס בלניאריו ריזורט (Las Arenas Balneario Resort) הוא מלון חמישה כוכבים השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה… למידע נוסף…

Hotel Neptuno

⭐⭐⭐⭐
מלון נפטונו (Hotel Neptuno) הוא מלון ארבעה כוכבים השוכן על שפת הים באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה… למידע נוסף…

Hotel Boutique Balandret

⭐⭐⭐
מלון הבוטיק בלאנדרט (Hotel Boutique Balandret) הוא מלון שלושה כוכבים השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה… למידע נוסף…

Sol Playa

⭐⭐
מלון סול פלאיה (Sol Playa) הוא מלון שני כוכבים השוכן בקרבה לשפת הים באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה… למידע נוסף…

Urban Youth Hostel

אורבן יוס הוסטל (Urban Youth Hostel) הוא הוסטל השוכן באזור פובלאטס מריטימס שבולנסיה… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בולנסיה במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור מלוורוסה ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות בחוף מלוורוסה

חוף מלוורוסה (La Malvarrosa) הוא מבין החופים המומלצים של ולנסיה ולאורכו טיילת נעימה עם שורת דקלים. ניתן להגיע אליו ניתן להגיע בקלות עם הטראם, ובו גם תמצאו את הפאייה הטובה ביותר, תבשיל האורז שמקורו מולנסיה.
זהו איזור לינה טוב בולנסיה בשל העובדה הברורה שהוא נמצא על חוף הים… לינה באזור זה מציעה נופש ליד החוף המומלץ של ולנסיה. בשל היותו האזור קטן מאוד, אין בו מספר גדול במיוחד של מלונות ואכסניות, ולכן אם אתם נעולים על מספר כוכבים מסוים המגוון לבחירה יהיה דל. גם פה כמו בכל מקום, תוכלו למצוא מלונות בכל טווח המחירים: החל ממלונות מפנקים במיוחד, דרך דירוג של 2-3 כוכבים ועד אכסניות המתאימות לאלה שהקציב שלהם לחוץ יותר.




המלצות על מלונות בחוף מלוורוסה שבספרד

  • אתר התיירות המרכזי היחידי באזור זה הוא החוף, אך בעזרת תחבורה ציבורית תוכלו להגיע במהרה לאזורים אחרים בעיר בהם נמצא ריכוז אתרי התיירות (העיר העתיקה לדוגמא).
  • החוף נגיש למוגבלים בתנועה ומציע השכרת כסאות גלגלים של חוף, ולרוחבו ישנו מעין רציף עץ המוביל בתוך החוף מרחק די טוב לעבר הים. המטרו שקרוב לחוף (מרחק שניתן לעשות בכסא גלגלים) נגיש למוגבלי תנועה וכך גם האוטובוסים. למידע נוסף על ולנסיה למוגבלים בתנועה, ומלונות בולנסיה למוגבלי תנועה.



Booking.com