שוק המשי, ולנסיה | La Lonja de la Seda

מידע כללי

שוק המשי (La Lonja de la Seda) הוא מבנה ששימש את סוחרי המשי והוכרז על ידי או״נסקו כאתר מורשת עולמית כ״דוגמא יוצאת דופן לבניין חילוני הבנוי בסגנון גותי שמציג באופן דרמטי את הכוח והעושר של אחת מערי המסחר הים תיכוניות הגדולות״.

מבנה שוק המשי העתיק (צילום: Juan Mayordomoרישיון)




מה רואים?

המבנה נמצא בתחום העיר העתיקה של ולנסיה, הוא נבנה בסוף המאה ה-15, ובו אולם מרכזי הנתמך על ידי עמודים ספירליים עצומים.

סרטון המציג את מבנה שוק המשי




המלצות "הכל על"

  • שוק המשי ממש צמוד לשוק המרכזי. מומלץ לשלב את הביקור במבנים עם אתרי העיר העתיקהשכונת קארמןבאזיליקת הבתולהכיכר הבתולהקתדרלת ולנסיה ומגדלי קווארט. אנו ממליצים לבקר באתרים אלה לאחר או לפני הביקור בשווקים. ניתן לבנות מסלול של כל אתרים אלה או חלק מהם באותו יום.
  • אם אתם לנים באיזור העיר העתיקה, עדיף להגיע לשוק המשי ברגל ולהנות ממראות רחובות העיר העתיקה בדרך. דרך ההגעה המומלצת בתחבורה ציבורית היא באוטובוס. איננו ממליצים להגיע עם רכב לתוך העיר העתיקה, למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.
  • הלינה באיזור העיר העתיקה מבוקשת משום שהיא קרובה לרוב אתרי התיירות של ולנסיה ומשום שסמטאות העיר העתיקה שקטים יותר ממכוניות. כמו כן מומלצת למי שרוצה להיות סמוך לאתרי הבילוי הלייליים. למידע נוסף על- מלונות בעיר העתיקה של ולנסיה.
  • שוק המשי נגיש למוגבלים בתנועה רק בחלקו- הכניסה הראשית אינה מונגשת אך ישנה כניסה אחורית מונגשת עם רמפה (יש צורך לבקש מצוות המקום לפתוח אותה). הקומה הראשונה מונגשת אך הגישה לקומה השניה היא רק באמצעות מדרגות. למידע נוסף על ולנסיה למוגבלים בתנועה.

מידע שימושי

שעות פתיחה

ימי שני עד שבת – 9:30-19:00. ימי ראשון וחגים – 9:30-15:00.

כתובת

Carrer de la Llotja, 2, 46001 València, Spain

הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 7, 27, 73 לרדת בתחנת Mercat Central – Llotja. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_car
רכב

חניון Car Parking S.L נמצא במרחק 300 מטרים מהאתר ולכן ניתן להגיע למקום עם רכב, אך מרבית התיירים מעדיפים להגיע באמצעות תחבורה ציבורית שהיא אופציה נוחה וקלה. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.