מגדלי קווארט, ולנסיה | Torres de Quart

מידע כללי

מגדלי קווארט (Torres de Quart) הם צמד מגדלים שהיוו בדומה למגדלי הסרנוס גם הם שער בחומת העיר העתיקה של ולנסיה. הם תוחמים את העיר העתיקה מכיוון מערב. מן השער יצאה בעבר דרך אל הכפר קווארט דה פובלט, ומכאן משמעות שמם. המגדלים נבנו באמצע המאה ה-15 בסגנון גותי והוכרזו ב-1931 כמבנה לאומי.

מגדלי קווארט התוחמים את העיר העתיקה של ולנסיה ממערב (צילום מערכת)




מה רואים?

ניתן לעלות לראש המגדלים בתשלום ולקבל תצפית טובה על ולנסיה ובעיקר על העיר העתיקה.




המלצות "הכל על"

  • אם יש לכם תעודת סטודנט כדאי להביא אותה ומקבלים הנחה.
  • האתרים הסמוכים למגדלי קווארט הם אתרי העיר העתיקהשכונת קארמןבאזיליקת הבתולהכיכר הבתולהקתדרלת ולנסיהשוק המשי שצמוד לשוק המרכזי, ומגדלי קווארט. אנו ממליצים לבקר באתרים אלה לאחר או לפני הביקור במגדלי קווארט. ניתן לבנות מסלול של כל אתרים אלה או חלק מהם באותו יום.
  • חובבי הצמחים יוכלו להמשיך לאחר הביקור במגדלים לביקור בגן הבוטאני (Jardin Botánico) שנמצא במרחק של 4 דקות הליכה בלבד.
  • אם אתם לנים באיזור העיר העתיקה, עדיף להגיע למגדלים ברגל ולהנות ממראות רחובות העיר העתיקה בדרך. אם אתם רוצים להגיע בתחבורה עדיף להגיע למקום באוטובוס מפני שתחנת האוטובוס ממש צמודה למגדלים. מתחנת המטרו יש הליכה של 10 דקות למגדלים, והחניון הקרוב נמצא במרחק 5 דקות הליכה. למידע מדויק על דרכי ההגעה, ולמידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.
  • הלינה באיזור העיר העתיקה מבוקשת משום שהיא קרובה לרוב אתרי התיירות של ולנסיה ומשום שסמטאות העיר העתיקה שקטים יותר ממכוניות. כמו כן מומלצת למי שרוצה להיות סמוך לאתרי הבילוי הלייליים. למידע נוסף על- מלונות בעיר העתיקה של ולנסיה.
  • אם אתם סובלים מהשמש אולי לא כדאי בשעות הצהריים החמות (מפני הטיפוס במדרגות בשעות חמות- אין מעלית). אין ייחוד להגיע בערב, אלא אם כן אתם רוצים לראות את נוף העיר בלילה. כמו כן יש לשים לב שבימי ראשון וחגים הכניסה למגדלים נסגרת מוקדם יותר מבשאר הימים.
  • במגדלים אין מעלית ולכן הטיפוס עליהם אינו נגיש לבעלי מוגבלות בתנועה. למידע נוסף על ולנסיה למוגבלי תנועה.
  • אין צורך להזמין כרטיסים מראש, התורים אינם ארוכים.
  • הביקור במגדלים אינו ארוך, ומחיר הכניסה זול (בשנת 2016 המחיר הרגיל הוא 2 יורו, ולסטודנט יורו אחד).
  • ניתן לבקר במקום עם ילדים, אך אם אתם משלמים על כרטיס (שהינו זול) קחו בחשבון שצריך לטפס על מדרגות ואין מעלית. ראו גם ולנסיה עם ילדים.

מידע שימושי

שעות פתיחה

שלישי-שבת 10:00-14:00 16:30-20:30, ראשון 10:00-15:00, שני- סגור.

כתובת

Plaça de Santa Úrsula, 1, 46003 València, Valencia,Spain

הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 73 ו 5 לרדת בתחנת Quart – Guillem de Castro או בתחנת Guillem de Castro – Torres de Quart. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_subway
מטרו

תחנת המטרו הקרובה נמצאת במרחק של כ750 מטרים ממגדלי קווארט. קווים 0 (צהוב), 1 (צהוב), 3 (אדום), 5 (ירוק) או 9 (חום), לרדת בתחנת Àngel Guimerà ולהמשיך ברגל כ10-15 דקות לכיוון צפון-מזרח. למידע נוסף על מטרו בולנסיה.

directions_car
רכב

בכללי אנחנו לא ממליצים להגיע לאיזור העיר העתיקה עם רכב מפני שחלק מהסמטאות בו לא נגישות לרכבים ורובן חד סטריות. מגדלי קווארט נמצאים בדיוק בשולי העיר העתיקה לכן כאן מדובר במקרה מיוחד- שמאפשר הגעה עם רכב, אך יש לקחת בחשבון שהחניה הקרובה נמצאת בתוך העיר העתיקה ב- Plaça de Joan de Vila-rasa  כ-5 דקות הליכה מהמגדלים, ולא בטוח שיהיה שם מקום. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.