בנידורם – Benidorm

אחת מאבני החן של קוסטה בלאנקה

מידע כללי

בנידורם (Benidorm) היא עיר השוכנת במחוז אליקנטה שבספרד, במרחק של 138 ק”מ מהעיר ולנסיה. עד לשנות ה-60 העיר הייתה כפר דייגים קטן, מאז היא התפתחה וכיום ידועה כאחד מיעדי התיירות המרכזיים באזור קוסטה בלאנקה אליה מגיעים כ-5 מיליון תיירים בשנה והיא מאופיינת בשילוב של בניינים וגורדי שחקים שיורדים אל הים הכל כך מיוחד של העיר.

העיר מציעה מגוון מלונות, מתחמי קניות, קניונים ומסעדות. היא מאופיינת בחיי לילה שופעים אך השהות בה מתאימה גם למשפחות. לבנידורם שלושה חופים פופולאריים בעלי רצועת חוף זהובה: חוף לבנטה (Playa de Levante ), חוף פוניאנטה (Playa de Poniente) וחוף מאל פאס (Playa de Mal Pas).

חוף לבנטה, בנידורם (צילום: Erkanרישיון)




מה רואים?

לאוהבי האטרקציות, בעיר בנידורם נמצא פארק מים בשם אקוולנדיה, למידע נוסף על פארק המים אקוולנדיה. כמו כן בצמוד אליו נמצא פארק חיות מים לילדים הכולל גם מופעי דולפינים ונקרא מונדומאר (Mundomar)- לאתר האינטרנט של הפארק.

הרובע ההיסטורי של העיר ממוקם על צוק בין חוף לבנטה לחוף פוניאנטה והוא מסמן את נקודת ההיווסדות של בנידורם. רובע זה מהווה ניגוד מעניין לשדרות הרחבות של מרכז העיר המתויר ונחמד לטייל אל נקודת התצפית שבו (Balcón del Mediterráneo) כשרוצים לשבת לנוח בפינה רגועה בעלת נוף מרהיב.

בנידורם מציעה מגוון אפשרויות לתיירים: מטיול לאורך הטיילת, שחייה במי הים הצלולים, אטרקציות של ספורט מים, צלילה, סיור בסירה לאי Tabarca, פארק השעשועים טרה מיטיקה (Terra Mítica) ועוד.

בעבר הייתה העיר מזוהה בעיקר עם תיירים בריטים ומעודני לילה שהיו מגיעים אליהם. היום האופי של העיר השתנה ומגיעים מבקרים רבים אליה בחודשי הקיץ, מכל אירופה.

סרטון המציג את העיר בנידורם

לינה בבנידורם

בנידורם היא אחת מאבני החן התיירותיות של קוסטה בלנקה ומציעה מגוון נרחב של פתרונות לינה. הלינה בה מתאימה למי שרוצה להנות מבילויים בלילה, למי שרוצה להנות מנופש על החוף וגם למשפחות. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי בבנידורם  The Level at Meliá Villaitana  תהיה בחירה מומלצת. למחפשים מלון עם תמורה טובה לכספם אנו ממליצים ללון ב Hotel Flats Friends Mar Blau . במידה ואתם מעדיפים דירה על פני מלון אנו ממליצים על TROPIC MAR Levante beach apartments . בתקופת הקיץ רוב המלונות מלאים ולכן למבקרים בחודשים אלו מומלץ להזמין לינה מראש אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים בבנידורם להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם.

שאלות ותשובות נפוצות על בנידורם

ניתן להגיע מולנסיה לבנידורם באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית.

ניתן להזמין רכב שכור בולנסיה בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לבנידורם, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור. קחו את ‪Carrer d’Alacant‬‏ ו-‪Carrer de les Filipines‬‏ ל-‪Av. d’Ausiàs March‬‏/‪V-31‬‏. קחו את ‪E-15‬‏/‪AP-7‬‏ ל-‪CV-753‬‏. קחו את היציאה ‪65‬‏ מ-‪E-15‬‏/‪AP-7‬‏. לאחר שעה ו12 דקות המשיכו על ‪CV-753‬‏. קחו את ‪Av. Comunidad Europea‬‏ ל-‪Calle del Esperanto‬‏. לאחר 4 דקות תגיעו ל-Benidorm. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה והשכרת רכב בספרד.

בנוסף, ניתן להגיע באמצעות אוטובוס, מגיעים לתחנת האוטובוס המרכזית של ולנסיה (Valencia Bus Station), עולים על קו Slpe Barcelona-Algeciras שנוסע לAlgeciras. נוסעים בקו זה כשעתיים ו-6 דקות, ויורדים בתחנת Estación de Autobuses de Benidorm שנמצאת בכניסה לבנידורם. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה. להשוואת מחירים לנסיעה בתחבורה ציבורית אפשר להיכנס לאתר זה שמשווה בין כל אמצעי התחבורה מבחינת מחיר וגם מבחינת משך נסיעה או לאתר זה שמשווה בין מחירי אוטובוסים.

כמו כן, ניתן להגיע באמצעות רכבת, באמצעות ה-TRAM המוזכר אצלנו באתר כאן.
מולנסיה: מגיעים לתחנת רכבת צפון בולנסיה (Estació del Nord), עולים על קו C1 שנוסע לGandia‬‏, נוסעים בו כשעה ויורדים בתחנת הרכבת של Gandia. הולכים לתחנת האוטובוס שמחוץ לתחנת הרכבת ועולים על קו Slpe Barcelona-Algeciras. נוסעים בקו זה כשעה ויורדים בתחנת Estación de Autobuses de Benidorm שבכניסה לעיר בנידורם.

בין המלונות המומלצים באזור בנידורם ניתן למנות את מלון Les Dunes Comodoro, מלון Mercure Benidorm ומלון Hotel BCL Levante Club & Spa - Only Adults Recomended. הלינה בבנידורם מתאימה לצעירים (וצעירים ברוחם) שבאים לבלות, אך מתאימה גם לנופש של משפחות שכן היא שוכנת לשפת הים.
למלונות נוספים בבנידורם לחצו כאן.




המלצות "הכל על"

למי שהתעניין בעמוד זה מומלץ לקרוא גם:

מידע שימושי על בנידורם

  • כתובת: Benidorm, Alacant, Spain
  • איך מגיעים? 
    • באוטובוס- מולנסיה: מגיעים לתחנת האוטובוס המרכזית של ולנסיה (Valencia Bus Station), עולים על קו Slpe Barcelona-Algeciras שנוסע לAlgeciras. נוסעים בקו זה כשעתיים ו-6 דקות, ויורדים בתחנת Estación de Autobuses de Benidorm שנמצאת בכניסה לבנידורם. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.
    • ברכבת- מדניה, קלפהאלטאה ואליקנטה שבקוסטה בלנקה: באמצעות ה-TRAM המוזכר אצלנו באתר כאן.
      מולנסיה: מגיעים לתחנת רכבת צפון בולנסיה (Estació del Nord), עולים על קו C1 שנוסע לGandia‬‏, נוסעים בו כשעה ויורדים בתחנת הרכבת של Gandia. הולכים לתחנת האוטובוס שמחוץ לתחנת הרכבת ועולים על קו Slpe Barcelona-Algeciras. נוסעים בקו זה כשעה ויורדים בתחנת Estación de Autobuses de Benidorm שבכניסה לעיר בנידורם.
    • ברכב- קחו את ‪Carrer d’Alacant‬‏ ו-‪Carrer de les Filipines‬‏ ל-‪Av. d’Ausiàs March‬‏/‪V-31‬‏. קחו את ‪E-15‬‏/‪AP-7‬‏ ל-‪CV-753‬‏. קחו את היציאה ‪65‬‏ מ-‪E-15‬‏/‪AP-7‬‏. לאחר שעה ו12 דקות המשיכו על ‪CV-753‬‏. קחו את ‪Av. Comunidad Europea‬‏ ל-‪Calle del Esperanto‬‏. לאחר 4 דקות תגיעו ל-Benidorm. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה והשכרת רכב בספרד.
  • אתר רשמי: https://www.benidormist.com