פובלאטס מריטימס – Poblats Marítims

מידע כללי

פובלאטס מריטימס (Poblats Marítims) הוא אזור בעיר ולנסיה שבספרד הגובל באזור קאמינס אל גראו. משמעות השם היא כפרי זמן הים, ואזור זה כולל את הנמל ורצועת החוף של ולנסיה. באיזור זה נמצא חוף מלוורוסה, שהוא החוף המומלץ של ולנסיה. באזור זה יש מספר תחנות של קו החשמלית המגיעה ממש עד לחוף מלוורוסה. בנוסף, באזור זה נמצאת תחנת המטרו Marítim – Serrería שמאפשרת הגעה נוחה וקלה לאזורים אחרים בעיר (למידע נוסף על תחבורה והתניידות בולנסיה).

מזרקת מים בפובלאטס מריטימס  (צילום: Margolum Smargolרישיון)




מה רואים?

כאמור פובלאטס מריטימס הוא אזור מתויר ותוכלו למצוא בו מגוון מסעדות ומלונות הצופים אל הים. בנוסף, באזור זה נמצא חוף מלוורוסה המפורסם ועיר האומנות והמדע נמצאת במרחק של כ-2.5 ק”מ.

סרטון המציג את חוף מלוורוסה שבפובלאטס מריטימס




המלצות "הכל על"

מידע שימושי

שעות פתיחה

שטח ציבורי

כתובת

Poblats Marítims, Valencia, Spain




הגעה
directions_subway
מטרו

בפאתי אזור זה נמצאת תחנת המטרו Marítim – Serrería בה עוברים הקווים 5 (ירוק) ו-7 (כתום). למידע נוסף על מטרו בולנסיה.

directions_bus
אוטובוס

בשטחו של אזור זה נמצאות תחנות אוטובוס רבות של הקווים 4, 30, 95, N8, 19, 2, N9, 1, 99, 32, 31, N1 ועוד. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_subway

טראם

באזור זה יש תחנות חשמלית רבות- תחנת Marítim – Serrería (ליד תחנת המטרו) ותחנת Grau – Canyamelar בה עוברים הקווים 6 ו-8, תחנת Marina Reial Joan Carles I בה עובר קו 8, תחנת Mediterrani בה עובר קו 6 ותחנות Dr. LluchEugenia Viñes ,La Cadena, La Marina, Eugenia Viñes ,Serrería ו-Les Arenes בהן עוברים הקווים 6 ו-4. למידע נוסף על טראם בולנסיה.

directions_subway

רכבת

באזור זה נמצאת תחנת הרכבת Valencia-Cabanyal בה עוברים הקווים C5, C6, MD, REGIONAL, R.EXPRES.