יום ראשון בברצלונה

שאלה שנשאלנו במייל

שאלה:

אוהד שלום רב,
אפשר להגיד שסידרתם לי את ברצלונה בראש, רק אתמול הגעתי במקרה לאתר שלכם (חיפשתי מפת מטרו של ברצלונה), ולא רק שמצאתי מפת מטרו ברורה, אלא שאני כבר יודעת איך מגיעים לאתרים שאנחנו מתכננים להגיע אליהם, ויודעת כבר רקע על כל האתרים.

נהוג להגיד שתכנון חופשה בחו”ל, הוא ארוך יותר וגם מהנה לא פחות מהטיול עצמו… אפשר להגיד שבמקרה זה זה נכון מאוד… ממש כיף לתכנן ככה טיול, וגם יצרתי קשר עם חברה של טיולים מחוץ לברצלונה שהמלצתם עליה לטיול בקוסטה בראווה וחירונה.

כל הכבוד לכם, ותודה על התשובה המהירה!
ברור שמגיע לכם תשלום בעבור העבודה המקצועית והנגישה, וגם תודה.

יש לי גם שאלות:

מה המלצתכם ליום א’, הבנתי שהרבה אתרים סגורים, עדיף אולי לצאת מהעיר, או דווקא לטייל ביום זה? ואיפה?

אנחנו מתכננים לשכור דירות ב:

Apartamentos Gran Via Bassols

Gran Via de les Corts Catalanes, 439 Eixample
צמוד לתחנת המטרו Rocafort. מה דעתך?

נהיה שתי משפחות סה”כ 9 אנשים (חמישה ילדים) לקנות כרטיסי T10? אולי ברצלונה קארד?

בתודה, לירון.

יום ראשון בברצלונה




תשובה:

היי תודה על המחמאות 🙂

ביום ראשון החנויות של מרכז העיר פתוחות  בחלקם (הרוב סוגורות וכך גם הקניונים הגדולים מלבד המארה מגנום שבנמל שאפרט עליו אחר כך) – מרבית הפארקים שוקקים – בחלק מהכנסיות אפשר לראות מיסות פעילות מרבית המוזיאונים הגדולים פתוחים גם הם (לפחות חצי יום). באזורי התיירות יש פעילות מוגברת – באזור הרובע הגותי יש שווקי רחוב באביב ובקיץ, בית העירייה של ברצלונה פתוח למבקרים ביום א’ בלבד ובצהריים ברחבה של הקתדרלה המרכזית של העיר יש את ריקודי הסרדנה המפורסמים.

 ריקודים בכיכר העירייה ברובע הגותי – התיקים נאספים במרכז המעגל הלהקה מנגנת ופשוט מתחילים לרקוד

הדירה באזור זה (על הגראן וויה לכיוון כיכר אספניה) היא רעיון לא רע. לרוב המחיר שם טוב יחסית ואפשר להגיע בקלות למרכז. זה מתאים בעיקר למטיילים עם ילדים ולמי שלא מחפש בילויים בלילה. בהקשר של יום ראשון,  יש את אזור הפורט וולהאקווריום, האיי מאקס וקניון המארה מגנום שפתוח בראשון והם לא רחוקים ממכם. כך גם  פארק חואן מירו ואזור מזרקות הקסם. זה לא כמו להיות על הראמבלה אך נגיש מאוד ונוח מאוד להגיע לכל מקום בעיר בשעות היום בתחבורה ציבורית (שפועלת ביום ראשון באופן מלא).

ביום ראשון גם רוב האטרציות והסיורים המודרכים של העיר פועלים חלקם בפעילות מוגברת בסופש, למשל: אוטובוס תיירים בברצלונההופעת פלמנקו בברצלונהטיול יום לפורט אוונטורהספורט ימי בברצלונה וכדומה.

ברצלונה קארד – תלוי בתוכנית שלכם – זה לא ממש תלוי בכמות האנשים אלא באיזה אתרים אתם רוצים לראות. למיטב הניסיון שלי – מרבית התיירים הישראלים אינם מוצאים בכרטיס זה יתרון רב כיון שהאתרים הגדולים והפופולאריים אינם כוללים כנסה חינם אלא מקסימום הנחה לא משמעותית.

הT-10 הוא מוצלח מאוד – זה עדיף לכם מT-50 כיון שהוא מאפשר שימוש לכמה אנשים בעוד הT-50 הוא אישי בלבד. הוא מעניק לכם 40 אחוז הנחה בערך על עלות הנסיעה בתחבורה הציבורית.

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

מפה