הכל על - טיסה עם עצירת ביניים
 
דף הבית >> תכנון חופשה עם הכל על >> טיסות וחבילות >> טיסות לחו"ל מידע ומושגים >> טיסה עם עצירת ביניים

 
עוד מידע באתר על מושגי בסיס לטיסות לחו"ל:

עוד מידע באתר על טיסות וחבילות לחו"ל:

פרסומות

 
רוצה שנעזור לך בתהליך ההזמנה?
 השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!


טיסה עם עצירת ביניים

טיסה עם עצירת ביניים - טיפים, מידע והמלצות 

שותף בכיר בכתיבת העמוד: ליאור פרג'

טבלת ניווט מהיר
מידע כללי
יתרונות
חסרונות
המלצות וטיפים
לבקשת עזרה והתייעצות

מלונות | טיסות | ספורט והופעות | השכרת רכב
למידע נוסף על טיסות באתר: מידע, יעוץ ושאלות ותשובות
לקבלת יעוץ אישי במציאת טיסה וקבלת קופני הנחה לגולשי האתר


מידע כללי

טיסות עם עצירת ביניים (נקראות גם טיסות לא ישירות או טיסות קונקשן) נחשבות כיום לנפוצות בכל קנה מידה. אלו הן טיסות בהן בדרך ליעד הסופי עוצרים למשך מספר שעות בשדה תעופה אחר, ולאחר מכן עולים בו לטיסת ההמשך. טיסות עם עצירת ביניים מגלמות בתוכן מספר יתרונות חשובים, ובראשם המחיר הנוח, אך יש להן לצד זה מספר מגרעות. 

פרסומת
 

ייתרונות טיסות עם עצירת ביניים

1. המחיר - המעלה הגדולה ביותר של טיסות עם עצירת ביניים היא שהן נוטות להיות זולות פי כמה ביחס לטיסות הישירות, כשלעיתים הפערים הם בני עשרות אחוזים. מכאן נובע שבטיסות ארוכות, המאופיינות בתג מחיר גבוה גם כך, ניתן באמצעות הטיסות הישירות לחסוך כמה אלפי שקלים. במקרה של טיסות שגם כך יקרות, דוגמת טיסות לתאילנד או ברזיל, מדובר על סכומי כסף משמעותיים. דבר זה הופך להיות משמעותי ביותר כאשר מדובר על תאריכים מבוקשים - כדוגמת קיץ, חגים (פסח וסוכות בעיקר) או לקראת אירועים משמעותיים - לדוגמא, המחירים לטיסות ישירות לברצלונה לפני משחקי כדורגל מבוקשים (ראה גם כדורגל בברצלונה) כמו הקלסיקו יכולים להגיע למחירים גבוהים מאוד. 


נמל התעופה אל פראט בברצלונה, לפני משחקים חשובים, המחירים לטיסות ישירות לעיר יכולים להיות יקרים מאוד (צילום מקורי)
 
2. הגדלת מספר האפשרויות - לא לכל היעדים שהיינו רוצים להגיע אליהם יש טיסות ישירות, בוודאי שלא לאורך כל השנה (ליעדים רבים יש טיסות ישירות רק בזמנים בהם הביקוש גבוה, למשל חודשי הקיץ). ליעדים רבים, יש מעט טיסות ישירות והרבה טיסות עם עצירת ביניים. למשל לרומא יש טיסה עד שלוש טיסות ישירות ביום (תלוי עונה ויום), אך כמה עשרות של טיסות עם עצירת ביניים - ראה גם טיסות לרומא לסאן סבטסיאן למשל אין טיסה ישירה מישראל (נכון להיום) וניתן להגיע למקום רק עם טיסה הכוללת עצירת ביניים ברצלונה או מדריד. לכן, טיסות עם עצירת ביניים מגדילות את ההיצע והופכות יעדים שפעם היו לא זמינים עבורנו לנגישים הרבה יותר.

3. הפסקה - חשבו על יעדים אקזוטיים ומרוחקים במיוחד, שמצריכים טיסות בנות מספר שעות או אפילו ימים שלמים. זה ממש לא פשוט להיות במטוס, בישיבה, פרק זמן ארוך כל כך, ולכן עצירת הביניים יכולה לסייע ללא מעט אנשים. היא מאפשרת להניח את הרגליים על הקרקע, לנוח או להתרענן.


שדה התעופה של בייגי'נג - הרבה יותר נוח - שטסים ישר לבייג'ינג בלי עצירות... (צילום מקורי)

חסרונות טיסות עם עצירת ביניים

1. העצירה - כאשר טסים ליעד מסוים בחו''ל, הזמן שלכם יקר מפז. זה לא נעים להעביר שעות ארוכות בשדה תעופה, לרוב בחוסר מעש, תוך ידיעה שייתכן והייתם יכולים כבר להגיע למחוז חפצכם אם הייתם בוחרים בטיסה ישירה - נושא זה משמעותי במיוחד כאשר מדובר בטיסה משפחתית עם ילדים אז העצירות יכולות להיות מאוד לא נעימות.
2. בטיסות עם עצירת ביניים יש סיכוי גדול יותר שדברים מסוימים ישתבשו. עיכוב בטיסה הראשונה, לדוגמא, עלול להביא לכך שמפספסים את הקונקשן ולכן תמונת ההגעה למחוז חפצינו הופכת למורכבת הרבה יותר, או אפילו בלתי אפשרית. זה יכול כמובן לכלול שיבוש במזוודות שצריכות לעבור עוד מטוס ועוד מעבר מטען. 
3. לא תמיד טיסות עם קונקשן יהיו זולות. יש פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר של כל אחת מהטיסות האלה ועלולות לייקר אותו - ולפעמים יש טיסות ישירות זולות יותר (כדאי לקרוא עוד ל נושא זה תחת טיסות זולות וטיפים להוזלת טיסה).

פרסומת

המלצות וטיפים:

  • כל בחירה של טיסה עם עצירת ביניים, בין עם מכורח בגלל שאין טיסה ישירה, ובין עם מבחירה כדי להוזיל מחירים - רצוי מאוד שתהייה מנוהלת היטב. אנו ממליצים לבדוק את המחיר, את זמן הממתנה (שיספיק מצד אחד ולא יהיה ארוך מידי מצד שני), את היעד בו מבצעים את ההחלפה (האם שדה זה נוח להמנתה?, האם כדי לצאת ממנו? וכדומה) ולראות שמאורגנים להמתנה מבחינת ציוד (כדי גם לבדוק שמאכסנים את הציוד הנצרך להמתנה עם התיק יד שאתכם במטוס, ולא מעלים אותו למזוודות הגדולות שעולות לתא מטען).
  • חשוב לדעת לגבי כבודה. במרבית החברות (במיוחד בטיסות סדירות) עניין המטען מוסדר בטיסות עם עצירות ביניים, הוא פשוט מועבר אוטמטית ממטוס אחד לשני. בטיסות שכר, לעיתים יש בעיות ויש צורך לבצע צ'ק אין בכל טיסה בנפרד.
  • האטרקטיביות של טיסת ביניים היא לא רק פונקציה של המחיר שלה, אלא גם של משך עצירת הביניים. פרק זמן של שעתיים עד ארבע שעות הוא סביר בהחלט, כשאנחנו ממליצים לשמור על מרווח ביטחון של שעה לפחות ובשדות תעופה גדולים ומסובכים בהם צריך להחליף טרמינלים בין הטיסות שעתיים: צריך לקחת בחשבון שצריך לבצע את הליך היציאה מהמטוס, הבידוק הבטחוני והרישום לקראת הטיסה החדשה, צעדים שגוזלים זמן. אם מדובר בפרק זמן ארוך מאד, טיסת הביניים הופכת לאטרקטיבית הרבה פחות. במקרים אלה מומלץ להיערך מראש, להביא מספיק דברים להעביר איתם את הזמן או אפילו משהו לישון עליו.
    סוג אחר של טיסה עם עצירת ביניים מומלצת הוא, טיסה עם עצירת ביניים ארוכה של 7 שעות ומעלה שמאפשרת, לעיתים לנוח מהטיסה ואף לראות עיר או יעד נוסף (עדיף לעשות זאת עם עצירת ביניים בשעות היום), או ללון ולישון לילה בנוחות על מיטה במלון (מומלץ בעיקר ביעדים רחוקים מאוד, למשל טיסה בסאן דיאגו בארה"ב - יכולה להיות נוחה יותר עם ישנים לילה בלוס אנגלס לפני הטיסה לישראל).
  • טיסות עם קונקשן הן רעיון מוצלח בטיסות ארוכות, למשל למזרח הרחוק, ארצות הברית או דרום אמריקה, או בטיסות לאירופה בקיץ ולקראת אירועים חשובים,בטיסות לאירופה שלא בעונת הקיץ והחגים, שהמחירים שלהן גם כך סבירים ומשך הטיסה קצר יחסית, מומלץ לדעתנו להעדיף את הטיסות הישירות.
  • לגבי כל יעד, מומלץ לבדוק את האפשרויות שעומדות עבור אלה שמעוניינים להגיע אליו בנקודת זמן מסוימת. אם הפער משמעותי או אם הטיסה הבלתי ישירה מסתדרת טוב יותר עם התכנון שלכם, אפשר לשקול זאת בחיוב.
     
  • תכנון הטיסות עם עצירות ביניים גם הוא משהו שיש לתת עליו את הדעת. לפעמים מתפתים לקחת טיסה עם זמן המתנה מאוד נמוך, יש סכנה במצב כזה שתפספסו את טיסת ההמשך ותתעכבו זמן רב בהמתנה לטיסה חלופית. אנו ממליצים לקחת לפחות שעה+ בין נחיתה לבין הטיסה הבאה. 
אולי יעניין אותכם גם:

עוד עמודי מידע באתר על טיסות:

שינוי וביטול טיסה

תנאי ביטול ושינוי הטיסה תלויים בחברה המשווקת (או סוכן הנסיעות שלכם) מחד - והחברה דרכה אתם טסים מאידך. חברות תעופה ישראליות מחוייבות לחוק הגנת הצרכן דרכו ניתן לבטל את הטיסה עד 14 יום ...

טיסות זולות

כשיוצאים ליעד תיירות או נופש, נדרשים להיפרד מסכומי כסף שעשויים להיות משמעותיים: החל מכמה אלפי שקלים ועד לסכום בן חמש ספרות...

טיסה ישירה

טיסה ישירה, כפי שניתן להסיק משמה, היא טיסה שאינה כוללת עצירת ביניים. טיסה ישירה תצא מיעד אחד ותנחת ביעד הסופי אליו חפצים להגיע תוך מספר שעות...

כבודה

כבודה היא מיטלטליו של הנוסע בין אם היא עולה איתו (כבודת יד) או נשלחת לבטן המטוס. יש לבדוק עם חברת התעופה או סוכן הנסיעות מהי זכאות הכבודה לטיסה (מה ההגבלה, כמה יחידות ומה המשקל והמידות המותרים)...

מחלקות

המטוס מחולק בדרך כלל לשלוש מחלקות שירות: תיירים, עסקים וראשונה. ברוב הטיסות הסדירות יש מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. מחלקה ראשונה נפוצה יותר בטיסות...


לכל עמודי המידע באתר על טיסות לחו"ל

 

 
צריך/ה עזרה בבחירת טיסות וחבילות? אנחנו יכולים לעזור!

כבר זמן רב שאנו מסייעים לתיירים רבים בתכנון החופשה שלהם בחו"ל.
 
arrow, left icon
רוצה שנעזור גם לך?
הכנס/י פרטים בטופס המצורף

 
             
                                     
                                     
                                      
 
+ שלח משוב
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד

 

 מצאתם שגיאת כתיב או ניסוח לא ברור? יש לכם מה להגיד? המחיר השתנה?
יש לכם המלצה או שאתם רוצים להוסיף הערה עובדתית?
רוצים שנפרסם תמונה או מאמר שלכם באתר?


הגיבו ועזרו לנו לבנות את אתר התיירות המעמיק ביותר בעברית! 

(בעלי אתרים יקרים - לינקים שאינם מועילים לגולשים לא יפורסמו
אך אנו יותר מנשמח לפרסם קרדיטים ולינקים למידע, תמונות או עריכה חדשה ומועילה). 



 

© כל הזכויות שמורות לצוות "הכל על" 

הזכויות לאייקונים שמורות ל:Alessandro Rei , WebIconSet.comIconFinderIconkaKidaubis DesignSebastien DurelSvengraphIcons LandDaddyDesignCyberchaos05DunedhelSvengraphLazyCrazy  Artdesigner.lv  VistaICO.com www.aha-soft.com Ana softLa Glanz Studio - Eugen Buzuk IconBlock  Bevelandemboss.net

לכל שאלה ניתן ליצור עמנו קשר במייל 
למקרים דחופים 0544-979-371 (972+)
Yandex.Metrica