1. עמוד הבית
  2. »
  3. לונדון 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אטרקציות, אתרים מרכזיים וסיורים מודרכים בלונדון – הנחות וסקירות מומחים מקיפות
  6. »
  7. לגולנד, ווינדזור – כרטיסים בהנחה והמידע המקיף על הפארק הפופלארי הסמוך ללונדון | Legoland

לגולנד, ווינדזור – כרטיסים בהנחה והמידע המקיף על הפארק הפופלארי הסמוך ללונדון | Legoland

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בלונדון והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל לגולנד בווינזדור ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד בווינזדור: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המדריך המקוצר למתכנים חופשה ללגולנד ווינזדור

לגולנד וינדזור (Legoland Windsor Resort) הוא פארק השעשועים המבוקר ביותר בממלכה המאוחדת והעשירי באירופה (אחרי היורודיסני שבפריזפורט אוונטורה שליד ברצלונה שבספרד והגארדה לנד שבאגם גארדהאיטליה). הפארק נמצא בסמוך לעיירה וינדזור, במרחק של 44 ק״מ (כ-50 דקות נסיעה) ממרכז לונדון ולמעשה הוא אחת האופציות הפופלאריות ביותר לטיול מחוץ ללונדון. בפארק מבקרים כמעט שני מיליון מבקרים בכל שנה, בגלל ריבוי התיירים המבקרים בפארק אנו ממליצים להזמין אליו כרטיסים מראש – לחצו כאן להזמנת כרטיסים לללגולנד בהנחה לגולשי הכל על קוד קופון (HAKO 5) – זה יחסוך לכם את התור בהמתנה לקופות ולא דורש עלות נוספת.

הכניסה ללגולנד ווינדזור

הכניסה לפארק לגולנד (תמונה: Rob Young, רישיון)

כאמור רוב התיירים הישראלים שיגיעו לפארק יגיעו ליום טיול מלונדון, כלומר יסעו לפארק יבלו בו יום, ויחזרו ללונדון. מי שיעשה זאת לרוב יבחר לעשות את הנסיעה ברכבת (הנסיעה פשוטה מאוד, מהירה , וישירה – לפרטים והזמנה של כרטיסים לרכבת מלונודון לווינזדור) אחרים יבחרו לשכור רכב ולצאת מהעיר בנסיעה ברכב פרטי (מומלץ להזמין את הרכב מראש  במיוחד בקיץ – ניתן לעשות זאת בקישור זה עם אפשרות ביטול חינם, או בקישור זה בהנחה לגולשי הכל על). הכבישים לווינזדור נוחים, יש חניה גדולה ונוחה בכניסה לפארק. למרות הנוחות הזו, אנו מזכירים לקחת בחשבון את הקשיים של נסיעה בצד ההפוך ממה שהתייר הישראלי רגיל אליו, שלרוב הופכת את ההזמנה של רכב ליום אחד לפחות כדאית לדעתנו (למי שרוצה לקרוא עוד בנושא נסיעה מלונדון ברכב פרטי, ראו את העמוד שלנו על השכרת רכב בלונדון).

קבוצה אחרת של תיירים תחליט להשקיע באזור יותר זמן וללון ליד הפארק. גם כדי להינות מהפארק יותר מיום או להיכנס אליו בפתיחה בנוחות בלי נסיעה בבוקר וגם כדאי לטייל באזור ווינזדור. זו אופציה מעולה לחבר את הביקור בפארק אם טיול בווינזדור היפה ובטירת ווינזדור המפורסמת ואולי אף לחבר זאת עם אטרציות אחרות הנמצאות ממערב לונדון כמו באת’ או סטונהדג’ ובריסטול. למי שמחפש ללון באזור יש שתי אופציות עיקריות . האחת היא ללון במתחם האירוח הרשמי של הפארק (לפרטים והזמנה) ואז להרוויח הגעה נוחה לפארק עצמו, או לבחור אחת מאפשרויות הלינה המומלצות של ווינזדור (יש אפשרויות לינה נהדרות בכל הרמות) כמו: Castle Hotel Windsor, Urban Living’s ~ King Edward Luxury או  Charles House. למי שמחפש להגיע לפה בקיץ אנו ממליצים להזמין את הלינה זמן רב ככל הניתן  (לחצו כאן למגוון אפוציות לינה בווינזדור עם אפשרות ביטול). למי שרוצה עוד מידע בנושא לינה באזור מומלץ לקרוא את העמוד המקיף שלנו: מלונות מומלצים בווינדזור

הנוף של טירת ווינזדור מתוך פארק לגולנד – להישאר פה ולחקור את האזור זו אופציה מצויינת כי ווינזדור היא ממש לא רק לגולנד

לגלולנד לבקר או לא לבקר?

לדעתנו החוויה בלגולנד ווינדזור היא באמת קסומה עבור משפחות וחובבי לגו. מבקרים בכל הגילאים נהנים מהמקום. תשומת הלב לפרטים במבנים הבנויים בלבנים, כמולדע נופים עירוניים מיניאטוריים וציוני דרך איקוניים, מרשימה ולעתים קרובות מותירה את המבקרים עם זכרונות וחוויות שישארו איתם זמן ארוך. מצד שני הנסיעה והמרחק היא טרוח וסרבול עבור חלק לא מבוטל מהתיירים ולכן אנו ממליצים לבקר, אבל לא לכולם. מי שהנסיעה אינה מקשה עליו, מי שנהנה מסוג כזה של אטרקציות – ההשקעה לדעתנו שווה, מי שלא עדיף שישאר בלונדון או יבחר סיור יומי אחר נוח יותר.

מסיכום של אלפי תגובות של מבקרים קודמים בפארק ניתן לומר כי רבים מציינים את המוצגים ואת המופעים האינטראקטיביים כמספקים את ההנאה והמעורבות של הילדים היא גבוהה. בנוסף, יש שביאות רצון גבוהה ממה שהפארק מציע: מגוון פעילויות משעשעות, כולל בניית סדנאות והופעות חיות, מה שמשפר עוד יותר את החוויה הכוללת. עם זאת, לא מעט מבקרים קודמים הזכירוו את הצפיפות וגודש הקהל (לכן אנו ממליצים לבוא בשעות מוקדמות ולא בסופי שבוע), זמני המתנה לרכבות הפופולריות ואת העובדה כי תנאי מזג האוויר יכולים להשפיע מאוד על רמת שביעות הרצון של המבקרים (אין ממש הגנה למבקרים בימים גשומים או קרים ולכן מומלץ לבדוק את מז”א לפני הביקור).

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה רואים ומה עושים בפארק?

הפארק מחולק ל-12 ארצות/ממלכות בנושאים שונים (שלושה מהם שולבו יחד כך שיש בעצם 10 ארצות) ובהם אטרקציות, מסעדות וחנויות.

  1. ההתחלה– הכניסה לפארק בא נמצא הרכבל ״רכבת ההר״ עם הבדלי גבהים של 27 מטר בין התחנות השונות.
  2. מרכז הדמיון– ובו אטרקציות חינוכיות וביניהן סדנאות שונות של בניה בלגו.
  3. מינילנד– פארק מיניאטורות של לגו, ובו דגמים של ערים ועיירות ברחבי העולם בקנה מידה של 1:20. הדגמים כוללים רכיבים זזים כגון מכוניות סירות וגשרים, ובהם אורות וסאונד.
  4. עמק דופל– ובו מתקנים ואטרקציות המכוונות לילדים/ות הצעירים יותר.
  5. עיר לב האגם– הכוללת רכבת הפרעונים, סירת הרפתקאות, פיראטים ועוד.
  6. ארץ הויקינגים– בנושא הויקינגים הנורדים.
  7. ממלכת הפרעונים– מסע אינטראקטיבי חשוך דרך קברים מצריים בהם המשתתפים יורים במטרות על מנת להרוויח נקודות.
  8. חופי הפיראטים– רכבת הרים של סירות בתוך תעלות מים, איזור משחקים ושיט בספינת פיראטים.
  9. ממלכת האבירים– רכבת הרים של הדרקונים, המתחילה בטירת לגו ומגיעה למהירות של כ-50 קמ״ש.
  10. ארץ ההרפתקאות– מסע בצוללת אטלנטיס.

סרטון סיור HD בפארק לגולנד




כרטיסים לאטרקציות נוספות לילדים וכרטיסים משולבים בלונדון

מוגבלי תנועה, וזכאות לדילוג על תורים לבעלי כרטיס נכה

כניסת נכה ומלווה ללא עלות

לכל אדם הזקוק לסיוע ממלווה, הכרטיס בעבור המלווה הינו בחינם (זאת בתנאי ומי שמוגדר כמלווה הוא מעל גיל 14). על מנת שהמלווה יוכל להיכנס בחינם יש להביא אחד מהמסמכים הבאים: קיצבת נכות/ביטוח לאומי או מכתב חתום מרופא כללי (על כך המסמכים להיות מהשנתיים האחרונות). עוד על הזכאות לכניסה בחינם למלווה תוכלו לקרוא בקישור הזה.

כרטיס ride access pass

באשר לקיצור התורים – בפארק יש כרטיס אשר נקרא ride access pass. הכרטיס לא מאפשר דילוג על התור אלא שמירה על התור. במידה ותקבלו אישור על זכאותכם לכרטיס זה תקבלו קוד בעזרתו תוכלו להזין מה המתקן הבא עליו תרצי לעלות, התור ישמר לכם  ותיודעו כמה דקות יש לכם עד התור שלכם. בזמן זה תוכלו לעשות דברים אחרים בפארק, וכאשר תגיעו למתקן בתור שלך תיכנסו אליו ישר ללא תור. במידה ופספסתם את השעה בה הייתם אמורים להיכנס למתקן תוכלו להזמין תור נוסף למתקן. כל פעם ניתן להזמין תור רק למתקן אחד ולא לכמה בו זמנית. כלומר זה לא כרטיס דילוג על התור, אלא שמירת תור וכך את לא תצטרכי לעמוד פיזית בתור.

על מנת להיות זכאים לכרטיס זה עליכם להגיש בקשה ולמלא את הטפסים הרלוונטים באתר לפחות 5 ימי עבודה לפני הביקור, עדיף כמה שיותר מוקדם. בטופס הבקשה יש להסביר מה הבעיה בגללה מבקשים כרטיס זה (מצורף קישור לטופס הבקשה בלינק הזה). בנוסף, צריך לצרף מכתב מרופא כללי (מהשנתיים האחרונות) המסביר למה יש צורך בכרטיס זה, יש אופציות נוספות לאסמכתאות בעבור הזכאות לכרטיס, כמו מכתב מרופא כללי שנחתם מעבר לשנתיים אחורה, בתוספת אישור על קצבת נכות/ביטוח לאומי. על האופציות הנוספות וגם על התהליך תוכלו לקרוא באתר לגולנד בקישור הזה.

  • מאוד חשוב לנו להדגיש שלא כל מי שזכאי לכניסה חינמית בעבור מלווה בהכרח יקבל גם אישור לride access pass, רק מי שעומד בכל הקריטריונים שלהם בעבור כרטיס זה מבחינה פגיעה פיזית או קוגניטיבית אשר מונעת מהמבקרים לעמוד בתור זכאי לו. לאחר שתשלחי את הטפסים והבקשה תיבחן, תקבלי מייל האם קיבלת את האישור או לא.




המלצות "הכל על" לפארק לגולנד

חלק מהמלצות ניתנו לנו על ידי רמי להב:

  • מומלץ בחום!
  • קחו בחשבון שזה שעה נסיעה מלונדון. אנחנו העדפנו לקחת ליומיים מלון בוינזדור ולהתנייד במוניות ללגולנד. כדאי לקחת דיל של 2 לילות במלון + כרטיס ללגולנד + יום שני חינם כדי למצות את החוויה.
  • תוכלו להזמין כרטיסים הכוללים גם הסעה מאורגנת היוצאת וחוזרת אל מרכז לונדון. למידע נוסף על טיול יום לפארק השעשועים לגלונד.
  • המקום כולל הרבה מתקנים ובכל אחד עומדים בתור בנפרד. אפשר לקנות QBOT שמאפשר לעקוף את התורים בחלק מהמתקנים, כדי לנצל את היום בצורה מיטבית.
  • אם כבר קונים לגו – אז בלגולנד ולא בהמליס.
  • על התמונות הדיגיטליות, לעומת זאת, אפשר לוותר (30 פאונד ליום על 5-6 תמונות).
  • נצלו את המסך הירוק ב”אולפן הטלוויזיה” של hearttlake כדי לצלם תמונות ייצוגיות של הילדים. את המסך הירוק מורידים בפוטושופ ושותלים את הילדים בכל רקע שתבחרו…
  • מי שיש לו כסף מיותר – מוזמן לקחת את המלון שנמצא בפארק עצמו. הרבה יותר זול (בעשרות אחוזים!) לקחת מלון בוינזדור ולנסוע 5 דקות במונית.
  • אם כבר וינזדור, זו הזדמנות לצפות בחילופי המשמרות בלי העומס של ארמון באקינגהם, ולראות מבפנים ארמון אמיתי לגמרי. בידקו מראש מתי חילופי המשמרות, בקיץ הם יום כן יום לא. כמו כן – לפעמים המלכה מגיעה לארמון ואז הגישה לחלק ממנו מוגבלת…
  • הפארק ייעודי לילדים ומתאים לגילאים 3-12.
  • המלצת מערכת- חברת טיקטס מציעה כרטיסי הנחה לפארק בהזמנה מראש אותם ניתן למצוא כאן. בנוסף לכך, כדאי לקרוא את העמוד שלנו על הנחות בלונדון שמעניק הנחה של 5% ברכישת כרטיסים בטיקטס עם קופון שלנוץ

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו – הכל על לונדון – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר שלא מחכה

  • איפה ממליצים לקנות לגו, בלגולנד או בחנות בעיר?
    • נאוה: יש חנות בהמשך של רחוב פיקדילי לכיוון לסטר סקוור. לדעתי כדאי בחנות. יש גם את המליס אבל בלגולנד זה כרוך בנסיעה מחוץ לעיר,אז רק אם יש זמן לכך.

שאלות נפוצות על פארק השעשועים לגולנד, ווינדזור

ניתן להגיע מלונדון ללגולנד ווינדזור באמצעות רכב שכור, תחבורה ציבורית או באמצעות הסעה מסודרת הכוללת כרטיס כניסה ללגולנד ולעיתים גם הדרכה. למרות המרחק והנסיעה הארוכה, יש לא מעט תיירים שבוחרים לעשות את הנסיעה הזו, בין אם עצמאית או עם הסעה ומדריך צמוד.

ניתן להזמין רכב שכור בלונדון בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לארמון אלת'ם, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור.

אפשרות נוספת להגיע בתחבורה ציבורית, מתחנת London Paddington דרך Slough ל-Windsor & Eton Central בחברת הרכבות First Great Western– חצי שעת נסיעה. האופציה הישירה (יותר זמן, בלי החלפות): מתחנת London Waterloo ל-Windsor & Eton Riverside בחברת הרכבות South West Trains (פחות משעת נסיעה). משתי תחנות הרכבת בווינדסור יש אוטובוס שאטל (בתשלום) לפארק. מלונדון- חברת Golden Tours מספקת אוטובוס הסעות מ-50 מלונות ברחבי לונדון (בתשלום).
מויקטוריה- קו 702 של חברת Green Line Travel, ניתן לקנות דרכם חבילה הכוללת את נסיעת האוטובוס יחד עם הפארק. להשוואת מחירים לנסיעה בתחבורה ציבורית אפשר להיכנס לאתר זה שמשווה בין כל אמצעי התחבורה מבחינת מחיר וגם מבחינת משך נסיעה.

בין השעות : 10:00-17:00 / 10:00-18:00 / 10:00-19:00

שעות הפתיחה משתנות מיום ליום ויש ימים (לא קבועים) בשבוע בהם הפארק סגור, יש להתעדכן באתר האינטרנט

אם כבר וינזדור, זו הזדמנות לצפות בחילופי המשמרות בלי העומס של ארמון באקינגהם, ולראות מבפנים ארמון אמיתי לגמרי. בידקו מראש מתי חילופי המשמרות, בקיץ הם יום כן יום לא. כמו כן – לפעמים המלכה מגיעה לארמון ואז הגישה לחלק ממנו מוגבלת…

הפארק מחולק ל-12 ארצות/ממלכות בנושאים שונים (שלושה מהם שולבו יחד כך שיש בעצם 10 ארצות) ובהם אטרקציות, מסעדות וחנויות.

  1. ההתחלה– הכניסה לפארק בא נמצא הרכבל ״רכבת ההר״ עם הבדלי גבהים של 27 מטר בין התחנות השונות.
  2. מרכז הדמיון– ובו אטרקציות חינוכיות וביניהן סדנאות שונות של בניה בלגו.
  3. מינילנד– פארק מיניאטורות של לגו, ובו דגמים של ערים ועיירות ברחבי העולם בקנה מידה של 1:20. הדגמים כוללים רכיבים זזים כגון מכוניות סירות וגשרים, ובהם אורות וסאונד.
  4. עמק דופל– ובו מתקנים ואטרקציות המכוונות לילדים/ות הצעירים יותר.
  5. עיר לב האגם– הכוללת רכבת הפרעונים, סירת הרפתקאות, פיראטים ועוד.
  6. ארץ הויקינגים– בנושא הויקינגים הנורדים.
  7. ממלכת הפרעונים– מסע אינטראקטיבי חשוך דרך קברים מצריים בהם המשתתפים יורים במטרות על מנת להרוויח נקודות.
  8. חופי הפיראטים– רכבת הרים של סירות בתוך תעלות מים, איזור משחקים ושיט בספינת פיראטים.
  9. ממלכת האבירים– רכבת הרים של הדרקונים, המתחילה בטירת לגו ומגיעה למהירות של כ-50 קמ״ש.
  10. ארץ ההרפתקאות– מסע בצוללת אטלנטיס.

הפארק ייעודי לילדים ומתאים לגילאים 3-12. המלצת מערכת- ניתן לרכוש כרטיס כניסה בתוספת 5% הנחה לפארק הזנת קוד קופון HAKO5 בלינק זה.

בעבר היה הסעה כזו שהיה ניתן להזמין בה מקום מראש באינטרנט, היום נושא זה פחות פעיל ורוב התיירים בוחרים לנסוע עצמאית. למי שבכל זאת מעוניין בחבילה כזו, אפשר למצוא חברות שיציא לכם זאת, נסו בדוכניים שליד לסטר סקוור.

מידע שימושי על לגולנד

שעות פתיחה

10:00-17:00 / 10:00-18:00 / 10:00-19:00

  • ​שעות הפתיחה משתנות מיום ליום ויש ימים (לא קבועים) בשבוע בהם הפארק סגור, יש להתעדכן באתר האינטרנט
כתובת

Winkfield Road, Windsor, Berkshire, SL4 4AY

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

רכבת
האופציה המהירה: מתחנת London Paddington דרך Slough ל-Windsor & Eton Central בחברת הרכבות First Great Western– חצי שעת נסיעה.
האופציה הישירה (יותר זמן, בלי החלפות): מתחנת London Waterloo ל-Windsor & Eton Riverside בחברת הרכבות South West Trains(פחות משעת נסיעה).

משתי תחנות הרכבת בווינדסור יש אוטובוס שאטל (בתשלום) לפארק.

directions_bus
אוטובוס

מלונדון- חברת Golden Tours מספקת אוטובוס הסעות מ-50 מלונות ברחבי לונדון (בתשלום).
מויקטוריה- קו 702 של חברת Green Line Travel, ניתן לקנות דרכם חבילה הכוללת את נסיעת האוטובוס יחד עם הפארק, ניתן לברר באתר האינטרנט.