השכרת רכב בקוסטה בראווה (2024) – הנחה בלעדית ואיך להימנע מטעויות

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בסיומה של תקופת החורף בקוסטה בראווה ולכן בתחילת החודש הביקוש לרכבים עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. עדיין ניתן למצוא רכבים ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף מרץ ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש. המלצה זו חשובה במיוחד במידה ואתם מחפשים רכב גדול או מתכננים לנהוג עם הרכב ליעדים שמצריכים מנוע חזק. לחצו כאן להשכרה מתוך מגוון רכבים עם אפשרות ביטול | לחצו כאן להשכרת רכב עם 10% הנחה בקוסטה בראווה.

מטרתו של דף זה היא לעזור לכם להחליט האם ואיך כדאי להשכיר רכב בקוסטה בראווה, איך למצוא את המחיר המשתלם ביותר עבורו ואת המידע החשוב לפני שמתחילים לנהוג.

 

 

האם צריך רכב בקוסטה בראווה?

באופן כללי כן, באופן פרטני תלוי בסוג הטיול. מאוד מומלץ להתנייד עם רכב פרטי בין העיירות הקטנות והחופים שלא כולם נגישים בצורה נוחה לתחבורה ציבורית. אם נוסעים לחופשה בעיירת נופש ולא מתכננים לצאת לטייל אולי ניתן להסתדר עם רכבות ואוטובוסים. בסה”כ ההגעה לאזור נוחה – הבעיה היא ההתניידות בתוכו.

חברות מומלצות להשכרת רכב בקוסטה בראווה

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב בקוסטה בראווה עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

ערים מרכזיות להשכרת רכב בקוסטה בראווה דרך חברת Rentalcars
🚗 פיגארס
🚗 גירונה
🚗 יורט דה מאר

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

ערים מרכזיות להשכרת רכב בקוסטה בראווה דרך חברת AutoEurope
🚗 גרונה
🚗 פיגארס

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

ערים מרכזיות להשכרת רכב בקוסטה בראווה דרך חברת Ofran
🚗 גירונה
🚗 פיגראס

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים בקוסטה בראווה בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

ערים מרכזיות להשכרת רכב בקוסטה בארווה דרך חברת Economybookings
🚗 גרונה
🚗 יורט דה מאר
🚗 פיגרס

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה בקוסטה בראווה. למידע נוסף...

ערים מרכזיות להשכרת רכב בקוסטה בראווה דרך חברת Discover Cars
🚗 פיגראס
🚗 גירונה
🚗 יורט דה מאר

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים




חניה בקוסטה בראווה

  • במרבית המקומות החניה נוחה. בתוך העיירות יש לפעמים קשיי חניה (בעיקר ליד הים ובמרכז העיירה) בקיץ בעיה זו מחריפה מאוד.
  • אם ברצונכם ללון בתוך העיירות המרכזיות – חירונהפיגראס ואפילו בלאנס – קחו בחשבון שהחניה במלון לעיתים תהיה לא זולה! מומלץ לבדוק זאת בתנאי המלון (ראה גם במלונות בקוסטה בראווה).
    אנו ממליצים למי שמגיע עם רכב לחפש מלונות בעיירות הקטנות שנמצאות על הכבישים הפנימיים.
  • הדברים מחריפים למי שמבקר בברצלונה (הרחבנו על הנושא בצורה מפורטת בעמוד השכרת רכב בברצלונה).

רחוב בפיגרס – קשיי חניה וצפיפות
במרכז העיירה (צילום מקורי)

סרטון מידע על השכרת רכב בספרד מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

כבישים בקוסטה בראווה

ישנם לא מעט סוגי כבישים בקוסטה בראווה. ישנם כבישים מהירים, בעיקר אלו החוצים את האזור מצפון לדרום, כמו כביש חירונה-פיגראס.
ישנם כבישי אגרה, עליהם צריך לשלם כמובן (התשלום מתבצע על ידי לקיחת כרטיס בתחילת הדרך ותשלום ביציאה מהכביש, על פי מספר הקטעים בהם נסעתם). ישנם כבישים כפריים וקטנים המובילים לעיירות ולערים הקטנות של קוסטה בראווה.
למי שמעוניין להיכנס לתוך אזורי טבע או אתרים מנותקים (כמו קאפ דה קראוס) יש לקחת בחשבון כבישי עפר מפותלים וצרים, שלפעמים סידורי החניה הקיימים בהם אינם מספיקים ויש לחנות בצורה “לא מסודרת”.




תגובות, המלצות וטיפים להשכרת רכב בקוסטה בראווה

  • בקיץ מומלץ להשתמש יותר בכבישים הפנימיים, כיוון שכבישי החוף פקוקים. הדברים אמורים במיוחד בסופי השבוע.
  • הרכבים המומלצים לקוסטה בראווה הם רכבים עירוניים פשוטים – לזוגות רכבים קטנים (מיני/משפחתי קטן), למשפחות אנו ממליצים על מכוניות קצת יותר גדולות כדי שיהיה נוח עם המזוודות. אין צורך מיוחד ברכב אוטומטי בקוסטה בראווה, הכבישים בה קלים יחסית לנהיגה. מי שעובר לפירנאים (ראה השכרת רכב בפירנאים) הסיפור קצת שונה (רק קצת, עדיין אפשר להסתדר יופי עם גיר ידני).
  •  בחלק מהכבישים תראו לא מעט רוכבי אופניים המתאמנים לידכם, שימו לב אליהם.
  • רכבים שנוסעים לצרפת (לפירנאים הצרפתיים או כחלק מנסיעה על כביש החוף) – שימו לב שנדרש להוסיף על כך תשלום מול חברת השכרת הרכב. המחיר משתנה לפי החברה בה אתם בוחרים וכדאי לדבר איתנו לפני הזמנה.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • מישהו יודע כמה זמן נסיעה ברכב מברצלונה לקוסטה ברוואה? משהו עשה זאת? ואשמח גם להמלצות להשכרת רכב ליום אחד.
    • כמה זמן – תלוי איפה בקוסטה ברווה.זה רצף של ערים לאורך החוף צפונית מברצלונה.ולגבי הרכב יש המון חברות ממליץ לבדוק דגמים ומחירים בגוגל.
    • אנחנו נוסעים היום מברצלונה לאזור טוסה דה מאר ברכב שכור. הרכב עלה 80 יורו כולל כיסוי ביטוחי מלא והנסיעה היא של שעה וחצי בערך. שכרנו עם רישיון ישראלי רגיל מחברת יורופקאר. יש להם כמה סניפים פה.
    • שעה וחצי גג לאיזור.
    • קוסטה ברווה מחולקת ל- 4 מחוזות שמשתרעת במרחק של 150 קילומטר החלק הכי פופולרי בקרב התיירים נקרא יורט דה מאר (Lloret de Mar שנמצאת צפונית לברצלונה במרחק של 60 קילומטר. כמובן שהאזור פורח החל מחודש מאי עד ספטמבר. בחורף הרבה אין מה לעשות מלבד מוזיאונים ואזור פיגרס או גירונ׳ה שלטעמי אזורים יפים וכמובן אזור הפירנאים. בהצלחה!
    • נסיעה נוחה ויפה מאוד, ניווטנו עם גוגל מאפס. יש כמה עמדות תשלום אגרה שצריך לעצור בהם שכדאי שיהיה כסף קטן. כנראה מקטעים של כביש אגרה, תשלום של יורו וקצת כל פעם.
    • האמת לא זוכר אבל זכור לי שזה לא היה ארוך מידי. לגבי השכרת רכב אני ממליץ מאלדן שכרנו מהם גם ליום וטיילנו מלא היה ממש נוח וחסך כסף של מוניות ורכבות. תבדקו דרך אלדן יש להם אחלה מחירים.
    • אנחנו נסענו באוטובוס 11 יורו לאדם שעה וחצי נסיעה. מהתחנה המרכזית.

מפת תחנות השכרת רכב בקוסטה בראווה