השכרת רכבים גדולים

השכרת רכבים גדולים

חופשה בחו”ל עם רכב יכולה להיות מהנה ומענגת אך לפעמים קורות תקלות מצערות שהופכות את החוויה הנעימה לסבל. הזמנה נכונה של רכב בחו”ל תמנע הרבה מאוד מקרים לא נעימים!

מטרתו של דף זה היא לעזור לגולשי אתר הכלעל, ולהעניק להם את המידע עליו צריך להקפיד לפני השכרת רכב בחו”ל.

 

מידע כללי

השכרת רכבים גדולים היא דבר שמתבקש כאשר נוסעים במשפחה או בקבוצת חברים (כמעט תמיד זה יוצא משתלם יותר מהזמנה של שני רכבים קטנים – כך שגם חוסכים דלק, גם נוהגים פחות וגם חוסכים כסף).

הבעיה היא שתמיד יותר קשה להשיג אותם. ביעדים המבוקשים בתקופות התיירות (ראה למשל השכרת רכב בקוסטה בראווה והשכרת רכב בברצלונה) הם נגמרים ראשונים וכדאי להזמין אותם מוקדם ככל הניתן.




כמה המלצות חשובות

  • לא מספיק למצוא אוטו גדול מבחינת מרחב – כאשר אתם נוסעים הרבה אנשים הקפידו לקחת רכב חזק מספיק ודאי כשמתכננים לטפס לאזורים כמו הרי הפירנאים (ראה השכרת רכב בפירנאים השכרת רכב בספרד) או באלפים של צרפת וצפון איטליה (ראה השכרת רכב באיטליה והשכרת רכב בצרפת) .
  • הקפידו על כך שיהיה לכם מקום למזוודות, אוכל ובכלל מרווח חיים לנוסעים. שאתם נוסעים שישה או שבעה תיירים כדאי לקחת רכב לתשעה נוסעים – לרוב ההפרש במחיר יהיה נמוך אבל תוספת המקום משמעותית כאשר נוסעים הרבה.
  • כאשר מזמינים רכב גדול תמיד בחרו רכב דיזל (ראה עמוד מידע על דלק לרכב שכור)- ההפרש במחיר הדלק יהיה גדול מאוד.
  • למי שלא רגיל לנסוע על רכב כזה – קחו את הזמן ותתרגלו (לנוסעים ברכב אנו ממליצים לחשוב על הנהג), יש אחוז גבוהה של תאונות עם רכבים כאילו בעיקר בגלל שאנשים שלא רגילים וגם כך נוסעים בנסיעה לחוצה ולא מוכרת. מאותה סיבה תמיד הזמינו ביטוח מלא או החזר השתתפות עצמית לרכב גדול – זה ייתן לכם הרבה שקט נפשי.
  • לנסיעות עירוניות – חשבו פעמיים. רכב גדול בערים צפופות זה לא משהו (זה נראה ברור – אך הצעה זו בעקר לאנשים שלא מחזיקים רכב גדול ולא נוסעים ברכב מסוג זה ביום יום). ההצעה שלנו לכל רכב שכור וודאי לרכב גדול היא לחנות מחוץ לעיר בחניון המיועד לכך ולנסוע לתוך העיר בתחבורה הציבורית שלה. במרבית הערים הגדולות באירופה יש חניונים כגון אילו ליד תחנות מטרו ואוטובוס ראשיות.
  • לנהגים הצעירים – קחו בחשבון שתקנות הביטוח וחוסר מתן הרכב לצעירים מוחמרים לרוב במקרה של נהג צעיר המעוניין לקחת רכב גדול (ראה גם השכרת רכב לנהגים צעירים).