דילים, נופש, טיסות וחבילות לברצלונה בקיץ

מידע כללי

הקיץ הוא ההי סיזן של ברצלונה. הזמן היקר ביותר, והזמן בו העיר עמוסה ביותר. זה הזמן בו ניתן ליהנות מכל מה שהעיר מציעה (ומה שמחוץ לעיר- קוסטה ברווהפירנאים) באופן מלא. אך משלמים על כך מחיר יקר יותר מה שמתבטא גם במחירי הטיסות לברהצלונה – שמגיעות שיא , במחירי המלונות בברצלונה ששוברים את השיא כל שנה מחדש, ובתורים ארוכים לאתרים כמו הקאמפ נאווהסגרדה פמיליה.

בנוסף למרות שאלות רבות שאנו נשאלים – בחודשי הקיץ יוני, יולי, אוגוסט – אין כדורגל בברצלונה!. הליגה הספרדית בפגרה. כך שאחת האטרקציות המרכזיות של העיר אינה פעילה.




במהלך ימי הקיץ העיר זוכה לפעילות רבה ברמה התרבותית. במונז’ואיק ישנם מספר רב של תערוכות חשובות באזורים רבים בברצלונה והסביבה מתקיימים פסטיבלי מוזיקה שונים ובסופו של השבוע יש אירועים חינמיים (ראה גם ברצלונה בחינם) רבים המכוונים לקהל המקומי כמו הקרנת סרטים כללית או ירידים בסופש בנמל הישן ו או בפארק המצודה (את האירועים המשמעותים אנו משתדלים לפרסם בדף אירועים בברצלונה).

עוד נקודה חשובה היא שזה הזמן האידיאלי לטיולים בהם משכרים רכב (ראה – השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד) ויוצאים לתור את מרחבי קטלוניה וצפון ספרד (רק שיש לקחת בחשבון שגם בנושא זה, זו התקופה היקרה ביותר).




 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: