1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. קניונים וחנויות בברצלונה
  6. »
  7. כל מה שצריך לדעת לפני ביקור בקניון הארנה בברצלונה (Arenas de Barcelona)

כל מה שצריך לדעת לפני ביקור בקניון הארנה בברצלונה (Arenas de Barcelona)

מידע כללי

סרטון הדרכה על הקניון וכיכר אספניה מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

קניון ארנה (Arenas Mall) הוקם על חורבותיה של זירת שוורים בכיכר אספניה (Placa Espana) (מכאן גם קיבל את שמו ארנה – משמעותו זירה). שבברצלונה. סמוך לקניון תוכלו למצוא אתמזרקת הקסם ובנסיעה קצרה את אצטדיון קאמפ נואו. מדובר במרכז קניות חדש ומודרני בו יש למעלה מ-170 חנויות שונות, מסעדות ובית קולנוע. העיצוב של הקניון מיוחד וחדשני- חלל עצום במרכז ומסביבו מגוון חנויות. קומת הגג שטוחה ומאפשרת תצפית פופולארית במיוחד על כל העיר תוך כדי אכילה בכמה מסעדות ובתי קפה נחמדים ונעימים.

בקומות התחתונות ניתן למצוא מגוון מסעדות מזון מהיר, מקומות בילוי וסופרמרקט. בקומות העליונות תוכלו למצוא בעיקר חנויות אופנה ובקומה העליונה ממש, נמצאות חנויות המעצבים.המחירים במקום עולים לפי הקומות ומשתנים בין החנויות השונות אך באופן כללי המקום לא זול.




המלצות של הכל על

  • למי שמחפש מציאות לרוב זה לא המקום – הקניון יחסית יקר.
  • קניון זה נמצא ליד אזור המונז’ואיק ומזרקות הקסם ושווה לחבר את הביקור בו עם הביקור בהם – אפשר גם עם הסיור בקאמפ נאו או עם נסיעה ברכבת מברצלונה.
  • בקניון פועל מועדון הפלמנקו Centro Comercial Las המציג מופעי פלמנקו וכולל גם כניסה למוזיאון אומנות הפלמנקו של ברצלונה (לפרטים).
  • ישנם מלונות מצויינים באזור הקניון למשל: Catalonia Barcelona PlazaHotel Azul Barcelona שווה ביותר לחשוב על לינה באזור זה (ראה עוד תחת מלונות בברצלונה).
  • לתיירים נכים ומוגבלי תנועה העליה במעלית השקופה לגג הקניון חינם (אך לא למלווה). למידע רב על על טיפים לתיירים בעלי מוגבלות תנועה בברצלונה בכתבה של ליאור כוכב לב.

לינה באזור הקניון

לינה באזור הקניון וכיכר אספניה היא אחת המקומות המבוקשים ביותר ללינה בברצלונה בגלל הנגישות, הקירבה לאתרי המונז’ואיק והעובדה שזו היא אחת משתי התחנות אליהן מגיע האוטובוס היוצא משדה התעופה אל העיר (למידע נוסףל ראה  ברצלונה טיסות).
החסרונות בבחירת מלון בכיכר אספניה מסתכמות בעיקר המחיר. (קרא עוד מלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונה).

המלונות המומלצים באזור כיכר אספניה

Catalonia Barcelona Plaza  מלון קטלוניה ברצלונה פלאזה הינו מלון 4 כוכבים הממוקם על הכיכר, מול למרכז הקניות ארנס (Arenas). המלון מציע בריכה בקיץ, נוף פנורמי מדהים של ברצלונה וחדר כושר. החסרונות שלו הם מחיר יחסית לא זול.

Hotel Azul Barcelona – מלון 3 כוכבים השוכן בסמיכות לכיכר, מלון נחמד ונעים אך טיפה מיושן.

Miramar Barcelona –  מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona) מציע סביבה ציורית בינות לגינות הר המונטז’ואיק (Montjuïc Mountain), ומשקיף לים התיכון. הוא מציע 2 בריכות שחייה, גישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי וחדרים המשקיפים אל עבר הנוף המרהיב של ברצלונה.

המלצות של גולשים

  • אריאל לוונטר (מתוך סיכום טיול של משפחת לוונטר): “במקום ללכת ולהצטופף עם הרבה אנשים, בכיכר הספנייה ישנו קניון במבנה שהיה בעבר ארנה של קרב שוורים (היא אפשר לפספס), ישנה מעלית חיצונית שמעלה לגג ב-1 יורו לקומה של מסעדות….אכלנו שם במסעדה והעברנו את הזמן ככה עד שהחשיך כי מחשיך מאוחר. לאחר מכן צפינו מהגג כל מופע המזרקות בנחות (החסרון היחידי שלא שומעים את המזיקה). שאלה מה עדיף לעומת הצפיפות”.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

  • קניון מיוחד בצורתו, בעבר שימש כזירת שוורים והיום משמש כמרכז קניות מסחרי. גם כאן תוכלו למצוא מגוון מצומצם יותר של חנויות אבל ההמצלצה שלי היא לטפס מתוך הקניון לגג ולראות תצפית מרהיבה על כיכר אספניה ומזרקות הקסם של מונז’אויק. שימו לב שעדיף לעלות מתוך הקניון בחינם ולא מבחוץ שלוקחים 2 יורו על השימוש במעלית ותאמינו לי אתם מגיעים בדיוק לאותו מקום!
    דרכי הגעה: מטרו L3 הירוק או מטרו L1 האדום לתחנת España. כשתצאו מהתחנה כבר תוכלו לראות את הקניון.

לקריאה נוספת

מידע שימושי

  • כתובת: Gran Via de les Corts Catalanes, 373-385, 08015 Barcelona, ספרד
  • איך מגיעים?
    • במטרו: קו 3 (ירוק) לרדת בPlaza España.
  • שעות פעילות: ראשון- שבת 10:00-22:00
  • אתר הקניון: https://www.arenasdebarcelona.com/

מפה