סיכום ביקור בפארק פורט אוונטורה – אורטל משלר

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

 

אני ובן זוגי מחובבי ז’אנר האקסטרים והחלטנו לנסות את מזלנו ולהקדיש יום שלם מהטיול שלנו לביקור בפארק השעשועים של ברצלונה port aventura.

פוסט המלצות וטיפים לפניכם

1- אם אתם בני 9-75 לכו לפארק! כן אומנם הוא לא מהגדולים באירופה ולא מההכי אקסטרימים (הרחבה בהמשך) אבל הוא פארק מאוד מושקע (מבית היוצר של יוניברסל למביני עניין) ופשוט כיף לבלות שם והחוויה הכוללת הייתה מעולה!
2- למעריצים מושבעים של אדרנלין אין סופי ורכבות הרים מטורפות כנראה תתאכזבו כי בתכלס רק 4 מתקנים בפארק הזה אני יכולה להכניס להגדרה הזאת מבחינתי.
3- פארק מאוד ידידותי למשתמשת קל להגיע בתחבורה הציבורית ויש כרטיס כניסה שמשולב מראש עם רכבת/אוטובוס.




כמה המלצות וכמה פחות

1. קנו את כרטיס האקספרס!!!!!!! נכון זאת השקה של עוד כ 33 יורו אבל רק ככה תצליחו באמת להנות מכול מה שיש לפארק הזה להציע וגם החוויה הכללית משתפרת כי אין תורים! (יש מספר שידרוגים לכרטיסי הכניסה אם מישהו מעוניין בהרחבה והסבר אל תהססו לשאול אותי).

2. קנו בתחנה המרכזית של ברצלונה (barcelona sants) את כרטיס הכניסה המשולב עם הרכבת לפארק חוסך זמן טירטורים וכסף!

3. לדעתי עם ילדים מתחת לגיל 9 אין סיבה להשקיעה ולהגיע מכיוון שברוב המוחץ של המתקנים מתחת לגובה 140 לא מתאפשרת כניסה *אבל* יש עולם שלם של רחוב סומסום לזעטוטים שהוא מקסים בפני עצמו.
בנוסף יש מספר מתקנים שילדים חובבי הרפתקאות ודינוזאורים מאוד יהנו מהם למרות שהם לא רכבת הרים או מתקן קלאסי של פארקי שעשועים.

4. לגבי עניין השינה במלונות הפארק.
אנחנו לא ישנו שם אבל לטעמי חבל לבזבז שם מעל ליום מלא בפארק ואפילו אם מחליטים להשקיע עוד קצת בכרטיסי הכניסה לפארק המים הצנוע שצמוד לפארק הראשי או לפארק של פרארי שגם הוא מאוד! צנוע (בערך 4 מתקנים ש2 מהם ממש לא לילדים!) אז אין צורך ביותר מיום מלא שם.

5. אתם בפארק? כנסו לראות את חלק מההופעות שיש בפארק משדרג את החוויה ויש כמה הופעות באמת שוות (המופע המרכזי בעולם המערב הפרוע מומלץ מאוד!!)

6. אל תביאו איתכם תיקים גדולים ומסורבלים.
מה שצריך זה: כסף, מים, כובע!, נעליים סגורות ולא ממליצה לבוא עם גופיה.

ונראה לי שחפרתי מספיק. סעו ותהנו באמת מקום ששווה ביקור!