סוף שבוע זוגי ארוך בברצלונה – קובי ביטון

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

סופ”ש ארוך בברצלונה. נחיתה חמישי בצהריים עד שני בערב. זוג שהשאיר את הילדים בבית. נעזרנו רבות בקבוצה המדהימה והנה משתפים טיפים. כל מה שרושם פה על דעתנו בלבד ויכול להיות שלא יסכימו איתנו אבל…

פארק גאודי

בזבוז זמן, אם בכל זאת מתעקשים, לכו לפארק החינמי. חבל לחכות עד הערב ואז לראות כמה עמודים.

מזרקות הקסם

מדהימות לכו על זה, אל תלכו מוקדם ולא בטיח יש מקום לכולם ורואים מכל מקום. המופע מתחיל ב- 21:30 היינו ביום חמישי.

רובע גותי

מושלם, לכו לאיבוד בסימטאות, תהנו מחצי יום כייפי. יש שם את הצ׳ורוס הכי טעים בעולם, אישה מבוגרת שעושה אותם ממולאים, לא יודע להגיד איפה בדיוק.

מלון

IBEROSTAR על ככר קטלוניה ברמבלס, מלון מדהים כולל בריכה ברופטופ, חדרים מעלפים ומיקום מנצח.
מהשדה קחו מונית ולא אוטובוס שיש לו תור של 3 שעות וסתם לא נוח, החישוב פשוט – 12 יורו לזוג באוטובוס מול 22 יורו במונית.

שוק לה בוקריה

תענוג לתמונות ולטאפסים מעולים, סטייל מחנה יהודה כזה. לקחנו אנשובי מטוגנים, פלפלים ירוקים קטנים מתוקים ומטוגנים אליפות עולם. יש מלא המלצות על טאפסים תזרמו איפה שיוצא, כולם אותו דבר בגדול.

רכבל במונזואי

נחמד, לא יותר מזה. עלינו וירדנו בו יש כאלה שיורדים ברגל 15 דק’ כל התענוג.

אוטובוס התיירים

לקחנו את הברצלונה בס טוריסטיק בהתאם להמלצות מפה, היה מעולה. הרבה יותר טוב מהשני. מספיק יום אחד, 30 יורו ואפשר להספיק הכל אם לא מתבחבשים.

מוזיאון ברצלונה

נחמד, כולל צפייה במגרש עצמו.

רמבלס

עורק ראשי שהכל מתנקז אליו. נחמד מאוד, לא הבחנו בכייסים.

החזר מע"מ

קחו קבלות של הטאקס מהחנויות ותלכו לקניון ברמבלס. צ’יקצ’ק במקום לעמוד שעתיים בשדה. אפשר לקבל החזר בככר הקטלוניה ולא צריך לחכות לשדה תעופה ששם יש לך תורים ארוכים ומסורבל מאוד( סהכ 3 תורים: ראשי לחתימות ואחכ עוד שני תורים בהתאם לקבלות שלכם). ישנן שתי חברות וכל חנות עובדת עם אחר. בכיכר הקטלוניה יש עמוד אדום גבוה שכתוב עליו אינפורמציה לתיירים. יורדים במדרגות הנעות וממש שם בקלי קלות מחתימים מקבלים כסף וממשיכים לקנות. כל מה שנשאר זה להחתים את המשטרה בשדה ולשלוח את זה בעמדות שליד. הם לוקחים עמלה של 3 יורו, שווה כל סנט.
זארה, מנגו וכו’ יש בערימות ומספיק לכולם, לא לדאוג. 2000 יורו בזבוזים.

מוזיאון השוקולד

היינו בראשון, לא שווה לטעמי. כמה דמויות של שוקולד וזה נגמר תוך 10 דק. אולי לילדים זה נחמד.

הלכנו המון ברגל והגענו למקומות מקסימים. כשהתייאשנו הפעלנו את הגוגל מפ לכיוון המלון, תכניסו את כל המקומות עוד בארץ. אל תתאבדו, תקחו לעצמכם את הזמן ותהנו גם מלשבת בבריכה במלון, או ללכת לים.

יש בר מדליק במלון ה- w בסביבת הים מפוצץ באנשים יפים מכל הסוגים. קוד לבוש: לא טישרט, לא כפכפים ולא מכנס קצר.
אווירה כיפית בים שליד המלון באם הספקתם את כל האטרקציות.

בקיצור, אווירה מדהימה מזג אוויר פגז! אוכל טוב מקומות כיפיים אחלה מסיבות וברים למי שרוצה להשתחרר גם בערב והלילה. שווה ביותר.
תהנו ותכנסו לקבוצה תוך כדי הטיול בשורת החיפוש – תמצאו הכל.