טיפים והמלצות מטיול זוגי בברצלונה – הילה ארז

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

 

כמה המלצות וטיפים מהטיול שלנו בברצלונה. אני ובעלי נחתנו אתמול בישראל לאחר 5 ימים של טיול מדהים. נעזרנו הרבה בקבוצת וואטצאפ “ברצלונה און ליין”. עוד לפני זה פישפשנו פה בקבוצה ואספנו הרבה טיפים. אז ככה:

היום הראשון

ביום הראשון נחתנו בסביבות השעה 14:00. עמד בחור מאוד נחמד עם שלט בעברית “בסיורים בברצלונה” (משהו כזה), ניגשנו אליו והבנו שהוא מחברה גדולה שנקראת “הרט טוריזם”. הם עושים העברות למלונות עם אוטובוסים, סוגרים טיולים מושלמים נותנים טיפים, המלצות ועוד. ניתן לסגור איתם עוד מהארץ – מומלץ. למרות שלא נרשמנו להעברות בארץ הוא לקח אותנו עד למלון בהסעה, בדרך הסביר על ברצלונה (מה שווה לעשות בה) ועל הדרך נרשמנו אצלו לטיול לעמק נוריה ולהרי הפיריאנים (טיול עוצר נשימה).
הגענו למלון, הנחנו את המזוודות ויצאנו לסיור בעיר: הרמבלה, כיכר קטלוניה, הנמל והקניון שצמוד אליו. ישבנו במסעדת שאק שוק – מסעדת בשרים כשרה מומלצת (לא היה כל כך מה לעשות, כי ביום ראשון רוב החנויות סגורות).




היום השני

ביום השני הלכנו לרובע הגותי, סמטאות צרות עם בניינים גבוהים, הרבה בתי קפה וחנויות. מקום מאוד יפה. משם המשכנו לשוק לה בוקריה – שוק מהמם וצבעוני. לאחר מכן לקחנו מטרו ונסענו לסגרדה לה פמיליה– כנסיה שנבנתה לפני מעל 150 שנה. מבנה ששווה לבקר בו. לאחר מכן לקחנו אוטובוס ישירות לקניון דיאגנול לילה. נסיעה של חצי שעה. קניון ענקי עם מחירים די שווים, יש שם חנות “פרימאק”, חנות של 2 קומות עם בגדים, נעליים, תיקים, לכל המשפחה מתינוקות ועד מבוגרים במחירי רצפה.

היום השלישי

ביום השלישי לקחנו מטרו ישירות למונז’ואיק (ארמון המלך) אחד המוקומת היפים בברצלונה, חובה לציין. יש שם גם את האיצטדיון הכדורגל הישן שאפשר להכנס אליו ולהצטלם שם.

 

היום הרביעי

ביום הרביעי נסענו לטיול להרי הפירנאים. כפי שציינתי למעלה, עשינו זאת דרך חברת הרט טוריזם. טיול מושלםםםם, נופים מדהימים. חייבת להגיד שהטיול לפיראנים עשה לי את הטיול לסופר מושלם (ירד שלג אז יצא לנו עוד יותר טוב).

היום החמישי

ביום החמישי, היום האחרון, הלכנו ברגל מרחק של רבע שעה מכיכר קטלוניה לשער הניצחון.

הטיפים וההמלצות שלי

  • להתנייד אך ורק עם כרטיסיה t10 (כרטיסיה שבעזרתה עולים ויורדים חופשי באוטובוסים ובמטרו במידה ולא עברה שעה מהפעם האחרונה שעברתם אותה).
  • להשתמש אך ורק במפת גוגל (לא בוויז זה סתם מסבך). לשמור על הכסף/פלאפונים מתחת לבגדים (לא לקחת את כל הכסף אתכם).
  • לצלם את הדרכונים בטלפון ולשים את הדרכון המקורי בכספת.
  • מסעדות כשרות מומלצות: שאק שוק – מסעדת בשרים עם סלטים. מסעדת חומוס ברצלונה, מסעדת מכבי שבה יש המבורגרים, צ’יפס, פסטות, שניצלים ופלאפל מעוז.
  • מי שלא שומר כשרות יש פיצה בשם “פיצה פצה” (קרוב לנמל) – הפיצה הכי טעימה בברצלונה. יש על הרמבלה מסעדה איטלקית “nuria”, מסעדה סופר טעימה. בנוגע למחירים, המחירים כמו בארץ. יוצא לזוג בסביבות ה- 20 יורו לשתי עיקריות ושתיה.

 

מקווה שעזרתי!