1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בברצלונה
  6. »
  7. המלצות על פינות קטנות לאכול בהן בברצלונה – סיגל קציר רוזן

המלצות על פינות קטנות לאכול בהן בברצלונה – סיגל קציר רוזן

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

 

כותבת כמה המלצות על פינות קטנות לעצור ולאכול בהן בברצלונה. לא ממוסחר כמו המסעדות על לה רמבלה ולא מפואר מדי. נחמד, זמין, נעים ומקומי.
נקודה אחת לפני, אנחנו בקטע של אוכל מקומי, לא fency מדי ולא ממוסחר מדי. אני לא יודעת לגבי כשרות. משערת שאף אחת מהן לא כשרה.

1. גילינו את art i sa בכניסה לכיכר ריאל מהכיוון של לה רמבלה. קפה חמוד וקטן עם ארוחות בוקר ומאפים. יש מלא אופציות, לנו כל פעם יצא כ- 14 יורו לזוג לא.בוקר שכללה שתי חביתות ולחמניות, קפה/תה ומיץ, לפעמים גם עוגיה. יש גם מוזלי ומלא אפשרויות אחרות. חזרנו שוב ושוב, גם בערב אחרי מופע הפלמנקו (הלא מומלץ) בכיכר לתה מנחם.

2. דרך טיולי donkey הגענו לפינה חמודה מול אנדרטת הנופלים ברחבת הכנסייה santa maria del mar. מסעדה צמחונית שהאמפנדס שלה פשוט טעימים! זה (2.20 יורו) ויש כמה סניפים בברצלונה (גם ליד לה רמבלה).




ARTiSA Barcelona

3. פינה מוצלחת נוספת מצאנו היום על החוף, בקצה הטיילת האולימפית. מקום שנפתח לפני יומיים – kaymana. הזמנו עוף באורז ומנת תפו”א, שייק פירות וקפה. הכל היה ממש טעים והשירות נפלא! והיו מנות שנראו שוות על צלחות מסביב ולא נשמעה תלונה אחת.

4. כמובן שהומלצה פה רבות ובצדק מסעדת pasta market החמודה. פעם שלישית בטיול הזה, סלט נפלא ופסטה טעימה, השירות נהדר והכל מרגיש נכון (לי אישית מאוד מזכיר את גומבה בארץ).

Vegetalia

בילוי נעים!