ריצה ברחובות העיר ברצלונה

שאלה שנשאלנו במייל

שאלה:

יואב סף:
שלום, אני מגיע שבוע הבא לברצלונה – אני הולך ללון במלון ריבולי שנמצא על הרמבלסובכוונתי לעשות כמה ריצות בוקר. האם לדעתכם ריצה בין השעות 06:00-08:00 בעייתיות בטחונית? האם תוכלו להמליץ על מסלול מסויים?




תשובה:

הי יואב, התשובה לכך במילה אחת לא, בשתי מילים ממש לא… (סליחה על הציניות). ברצלונה בטוחה בבוקר, כמובן שתמיד מומלץ להיהר, אבל סה”כ תפגוש הרבה שרצים, רוכבים וכדומה שיהיהו ליידך.

מלון ריבולי

מלון ריבולי הינו מלון בינוני בגודלו המציע לאורחיו מיקום אסטרטגי על שדרות הראמבלאס המפורסמות. המלון מציע לאורחיו גינה פנימית עם נוף לרובע הגותי…
המשך לקרוא »

מסלולים מומלצים באזור המלון שלך הם:

מצ”ב פוסט ותמונות שלי מריצת הבוקר שביצעתי באזור ראבל. (לא יודע אם זה מסלול מומלץ – אבל מה שכן אם רצתי שם ולא הייתה שום בעיה, לא אמורה להיות בעיה באף רובע אחר בעיר – ראבל נחשב לרובע הבעייתי של מרכז ברצלונה).

פורסם במקור בבלוג שלי בThe Marker:

לפני חודשיים יצאתי לרוץ בברצלונה (אחת ההכנות למרתון פריז הקרוב). את ריצה זו בצעתי עם מצלמה ברובע וצילמתי כמה דברים תוך כדי. מדהים לראות את העיר הזו לפני שהיא מתעוררת.

אחד הדברים היפים שאהבתי לצלם הוא את ציורי הקיר (גרפיטי) שיש בעיר. אחת מהאמוניות האורבניות המעניינות ביותר בעייני. מה שעניין אותי ביותר הוא ציורים על “סוגרי החנויות” (יש למשהו מילה יותר טובה לכך?) שמספרים את סיפורה של החנות בעזרת ציור מטורלל וגרוטסקי. 

להלן כמה מהתמונות:

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

מפה