דילים, טיסות וחבילות לברצלונה באביב

מידע כללי

האביב הוא המידל סיזן של ברצלונה, בכללי הוא זול ביחס לחבילות לברצלונה בקיץ ויקר ביחס לחבילות לברצלונה בחורף. החודשים המדוברים הם סוף מרץאפריל ומאי.

בגלל שבשנים האחרונות העיר מאוד מושפעת מאירועי הכדורגל המתקיים בה (ראה כדורגל בברצלונה)– חשוב לדעת שבימים הללו מתקימים שלבי ההכרעה של ליגת האלופות (רבע גמר וחצי גמר) שברצלונה מגיע אליהם כמעט בכל שנה בעשור האחרון יחד עם משחקי ההכרעה של הליגה הספרדית. שימו לב שלפני משחקים כגון אילו כל שוק הטיסות לברצלונה מתנהג שונה – לפני משחקים חשובים המחירים פשוט עולים ומגיעים לפעמים שיאים מטורפים אפילו שלא מדובר בקיץ.




בנוסף ישנם תאריכים מיוחדים אחרים שמשפעים על מחירי הטיסה והמלון ומעלים אותם: – החגים הנוצריים (פסחה – איסטר) משפיעים על מחירי המלונות בברצלונה, וחגים יהודיים (פסח) משפיעים על מחירי הטיסות מישראל לעיר.

באופן כללי האביב לדעתינו זה הזמן האידיאלי לנסוע לעיר – המחירים טובים – מזג האוויר לרוב נעים, והעיר ריקה יחסית. בתקופה זו חלק מהשמורות של הפירנאים מתחילות להיפתח כמו גם חלק מהעיירות של קוסטה בראווה שהיו בתרדמת חורף. כך שאפשר להשכיר רכבולצאת לטייל מחוץ לעיר.
באזורים מסוימים בפירנאים (למשל עמק נוריה הנפלא) עוד תראו גם שלג בתקופה זו (בתחילת האביב חלק מאתרי הסקי פתוחים).




 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: