מוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס, אמסטרדם | Hash Marihuana & Hemp Museum

מוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס – תרבות הולנדית מסוג אחר

עדכון אביב 2024

בעונה זו באמסטרדם כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע כללי

מוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס (Hash Marihuana & Hemp Museum) נפתח לראשונה בשנת 1985 במרכז אמסטרדם והיה היחיד מסוגו בעולם. מייסד המוזיאון – בן דרונקרס, מספר שמטרת המוזיאון היא לספק מידע שימושי על הצמח מעבר לצריכתו האישית אלא גם על שימושיו בתעשיות שונות כמו טקסטיל ותרופות וגם על מקומו בתרבויות וטקסים שונים. בשלב מסויים גדל המוזיאון והמוצגים בו עד שעבר מקום לרובע החלונות האדומים (De Wallen) ונפתח מחדש בשנת 2012.

הכניסה למוזיאון (צילום: Didier le Gerרישיון)




מה רואים?

מוזיאון החשיש מציג אוסף גדול של מעל 6,000 פריטים הקשורים לקנביס ומכל תחום, משימוש תעשייתי ועד לצריכה אישית. תוכלו לראות מוצגים כמו כלי עישון שונים, ביגוד ואופנה מקנביס וצורות גידול. עם פתיחתו של המקום החדש, נוספה גלריה גדולה עם מוצגים רבים שלא היה להם מקום במוזיאון הישן.

המוזיאון מספק אינפורמציה רבה באמצות מצגות, גלריות, תמונות ומאמרים על הצמח ושימושיו בתעשיית הטקסטיל, תרופות, אוכל ואפילו מקומו בתרבויות שונות.

כמו כן, תוכלו למצוא במקום חנות מזכרות מדליקה עם מבחר ספרים בשפות שונות, בגדים שונים ומבחר מוצרים העשויים מקנביס כמו תיקים וארנקים.

מצגת תמונות מתוך המוזיאון




המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון החשיש, המריחואנה והקנביס

שעות פתיחה

כל יום בין השעות 10:00-22:00 (יש לבדוק באתר לפני הביקור לגבי מועדים מיוחדים).

כתובת

Oudezijds Achterburgwal 148, אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

טראם
קווים 4, 9, 16, 24, 25 ויורדים בתחנת Dam, משם מרחק הליכה קצר של כ-5 דקות.

directions_subway
מטרו

קווים 51 (כתום), 53 (אדום) או 54 (צהוב) ויורדים בתחנת Nieuwmarkt ויוצאים מיציאת רחוב Hoogstraat ומשם מרחק הליכה קצר של כ-5 דקות.

directions_bus
אוטובוס

קווים 355, 357, 359, 361 ו-363 ויורדים בתחנת Dam.

נגישות מלאה לבאים באופניים – למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם.