המוזיאון העירוני של אמסטרדם | Stedelijk Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו באמסטרדם עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון העירוני של אמסטרדם עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון העירוני של אמסטרדם: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון העירוני אמסטרדם – המוזיאון לאמנות מודרנית

מידע כללי

המוזיאון העירוני אמסטרדם (Stedelijk Museum) הוא המוזיאון לאומנת מודרנית הנמצא בכיכר המוזיאונים (Museumplein), בסמוך למוזיאון הרייקס (Rijksmuseum) ולמוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum).
המוזיאון מתמקד בעיקר באמנות בת זמננו אך מציג גם אוסף חפצי אמנות ורישומים של אמנים מהולנד וצרפת מתקופת המאה ה19 ועד המאה ה-21. בשנת 1895 נפתח בניין המוזיאון שעוצב על ידי אדריאן ווילם וויסמן. כיום הכניסה המרכזית מעוצבת בסגנון מודרני ועוצבה על ידי בנתם קרול.

חזית הבניין של המוזיאון העירוני (צילום: Hpschaeferרישיון)




מה רואים?

המוזיאון מציג כמעט 90,000 פריטים שהוא אוסף עוד משנת 1874. המוזיאון העירוני שם דגש על יצירות מודרניות בסגנונות כמו פופ ארט, ניאו אימפרסיוניזם ועוד.

המוזיאון העירוני אמסטרדם מציג יצירות, פסלים, תערוכות, אמנות מודרנית, אמנות מהמאה ה-19, רישומים, ציורים ועוד. המוזיאון מציג יצירות של אמנים מפורסמים כמו פיקאסו, מאטיס, ראושנברג ועוד רבים אחרים. קיימות תערוכות שמתחלפות כל הזמן וכמו כן פעילויות לנוער וילדים (למידע נוסף על אמסטרדם עם ילדים). המוזיאון נחשב למרכז למידה אינטראקטיבי של ממש.

הצצה אל תוך המוזיאון העירוני




המלצות "הכל על"

תגובות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – אמסטרדם למטיילים-Amsterdam for travelers:

  • מיכל: וואו. איזה מוזיאון מצוין! נהניתי בטירוף וזה לגמרי שווה את ה17.5 יורו כניסה. בין המוזיאונים הטובים שהייתי בהם בחיי. נמצא סמוך למוזיאון ואן גוך.

מידע שימושי על המוזיאון העירוני של אמסטרדם

שעות פתיחה

מדי יום 10:00-18:00 וביום שישי עד 22:00.

כתובת

Paulus Potterstraat 13, אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

טראם
קווים 2, 3, 5, 12 לרדת בתחנת ואן ברלסטראאט (Van Baerlestraat) או קווים 16 ו-24 ויורדים בתחנת כיכר המוזיאונים (Museumplein).

directions_bus
אוטובוס

קווים 145, 170, 172 לרדת בתחנת כיכר המוזיאונים (Museumplein) (לעוד מידע על תחבורה ציבורית באמסטרדם).

נגישות מלאה לבאים באופניים – למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם.

directions_car
רכב

ניתן אך לא מומלץ להגיע ברכב, קיימות מספר מועט של חניות בתשלום באיזור המוזיאון. אם בכל זאת הגעתם עם רכב מומלץ לחנות בחניון מתחת לכיכר המוזיאונים (Museumplein) בכתובת – Van Baerlestraat 33B (חניון קיו – Q). לעוד מידע על השכרת רכב באמסטרדם.