אמסטרדם סיטי קארד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | amsterdam City Card

הזמנת כרטיס ההנחות
I amsterdam City Card

אמסטרדם סיטי קארד (I amsterdam City Card) הינו כרטיס הנחות המאפשר לראות את העיר ואת האטרקציות שיש לה להציע בפחות כסף, ומאפשר בחירה בין יום/יומיים/שלושה/ארבעה ימים של סיור מוזל בעיר אמסטרדם.

הזמנת כרטיס ההנחות
I amsterdam City Card




ההנחות וההטבות שניתנות למחזיקי אמסטרדם סיטי פאס:

  1. נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית של אמסטרדם – טראם, אוטובוסים ומטרו (לא כולל את הנסיעה מנמל התעופה לעיר). למידע נוסף על תחבורה ציבורית באמסטרדם.
  2. נסיעה בת שעה בשייט תעלות.
  3. הנחות בחנויות ומסעדות ברחבי העיר.
  4. כניסה חינם ל-40 מוזיאונים ואתרים מרכזיים באמסטרדם, למשל:

למי הכרטיס מתאים?

ראשית נסביר למי הוא לא מתאים. למי ששוכר רכב כחלק מטיול מחוץ לעיר ואינו מתנייד בתחבורה ציבורית בעיר, או למי שמתכנן לבקר רק באתרים החינמיים של העיר.

אמסטרדם סיטי קארד מתאים לרוב מי שמתכנן לבקר באטרקציות המרכזיות של העיר ובאתריה המרכזיים הכלולים בכרטיס. שימו לב כי אתרים פופולריים כמו מוזיאון הרייקס (Rijksmuseum)מוזיאון הייניקן (Heineken Experience)מוזיאון השעווה (Madame Tussauds) ובית אנה פרנק (Anne Frank Huis) אינם כלולים בכרטיס זה, ולכן אם אלו עיקר האתרים בהם אתם מעוניינים לבקר – כרטיס זה אינו משתלם עבורכם.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

שאלות נפוצות על אמסטרדם סיטי קארד

הכרטיס מתאים למי שמעוניין לבקר באטרקציות המרכזיות והאתרים המרכזיים של אמסטרדם. הכרטיס מאפשר לראות את העיר ואת האטרקציות שיש לה להציע בפחות כסף ותקף למשך מספר ימים.

ניתן לאסוף את הכרטיס בשלושה מקומות:

שדה התעופה סכיפהול – I amsterdam Visitor Information Centre Schiphol Airport – Holland Tourist Information
תחנת המטרו המרכזית – I amsterdam Visitor Centre Central Stationsplein
תחנת הרכבת המרכזית – Amsterdam Central Station: I amsterdam Store

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאמסטרדם סיטי קארד, האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

הכרטיס מקנה נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית בעיר, שייט תעלות, הנחות במסעדות וחנויות וכניסה חינם לכ-40 אטרקציות ואתרים שונים באמסטרדם. תוכלו לבקר במוזיאון ואן גוך, מוזיאון התנ"ך, במוזיאון העירוני של אמסטרדם, בגן החיות ארטיס ועוד.
שימו לב שהכרטיס לא כולל בתוכו כניסה חינם לאתרים הידועים-  מוזיאון הרייקס (Rijksmuseum)מוזיאון הייניקן (Heineken Experience), מוזיאון השעווה (Madame Tussauds) ובית אנה פרנק (Anne Frank Huis)




המלצות "הכל על"

  • כפי שנכתב כבר בראש העמוד – הכרטיס מתאים מאוד לחלק מהתיירים ולחלק אחר הוא בזבוז של כסף. אנו ממליצים לחשב היטב את הכדאיות של הכרטיס עבורכם לפני הזמנה ואפשר גם להתייעץ עימנו.
  • לא להתבלבל בין כרטיס זה לכרטיס אמסטרדם פאס, מדובר בכרטיסים שונים המתאימים לסוג אחר של תיירים.
  • ההמלצה שלנו לרוב התיירים היא אם כבר קונים את הכרטיס – לקנות אותו ליומיים או שלושה.
  • מניסיון שלנו, לרוב הכרטיס מתאים בעיקר לתיירים מבוגרים יותר, הוא פחות משתלם למשפחות המבקרות בעיר עם ילדים ופחות משתלם גם לפנסיונרים, שכן תיירים אלו לרוב מקבלים הנחות משמעותיות או אפילו כניסה בחינם.
  • שימו לב, הכרטיס אמנם אינו מקנה כניסה חינם למוזיאון הרייקס, אך הוא כן מקנה הנחה בסך 2 אירו.
  • שעות הפתיחה הן שונות עבור כל אתר וכל אטרקציה, מומלץ להתעדכן באתרים הרשמיים.

למי שהתעניין בעמוד כדאי לקרוא גם:

 

תגובות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו –  אמסטרדם למטיילים-Amsterdam for travelers:

  • האם כדאי לרכוש כרטיס I amsterdam לארבעה ימים בעלות של 87 יורו לאדם? הכרטיס מקנה נסיעה חופשית בכל התחבורה הציבורית, כניסה חופשית לחלק גדול מהמוזיאונים, שייט בתעלות, הנחות קונצרטים מסעדות. האם יש למי מכם ניסיון? תודה ושבת שלום🌺
    • כדי רק אם את באמת מתכוונת להשתמש…
    • איזי ריידר אמסטרדם: הי רבקה, אם אתם מתכננים לבקר במוזיאונים והרבה אז כן, סהכ התחבורה הציבורית בתוך העיר לא כזו יקרה, אבל את יודעת, כשיש כרטיס, יותר כיף לנצל אותו 🙂 אז אולי זה יאפשר לכם לטייל יותר בעיר, לעלות ולרדת מהטראם ותוכלו להגיע לכל מקום בעיר, כי יש כבר כרטיס…קחי בחשבון שאמסטרדם מאד קטנה, יחסית, אז אפשר לעשות הכל גם ברגל, וכשבאים לחופשה, טיול ברגל זה חלק מהענין… יש המון מוזיאונים באמסטרדם, המון מכל הסוגים המותאמים לכל גיל, אז אם אתם בעניין, ובמיוחד אם אתם באים בתקופת החורף אז כן. מחיר כניסה ממוצע למוזיאון הינו 15 אירו לאדם שייט הינו בעלות של 8 אירו וזה יכול להגיע גם ל-15 ואפילו 20 אירו לאדם אז כדאי לעשות חשבון אם זה שווה או לא 
  • בעיקרון מה שאהבתי בכרטיס הזה הוא שהמחיר שלו שווה לגמריי (יש בין יום ל 4 ימים והמחירים נעים בין 57-87 יורו- יצא לי 22 יורו ליום!! ) בנוסף, התחבורה תהיה חינם לכל תקופת הכרטיס! מאוד משתלם למי שרוצה לטייל במספר מקומות ולחסוך קצת כסף. הנסיעות בכרטיס הם רק בתוך אמסטרדם!!! לכן צריך לקנות כרטיסי נסיעה נפרד אם אתם מטיילים מחוץ לעיר.

מידע שימושי

איפה אוספים את הכרטיס? ישנן 3 נקודות בהן ניתן לאסוף את הכרטיס.

  • ​שדה התעופה סכיפהול – I amsterdam Visitor Information Centre Schiphol Airport – Holland Tourist Information
  • תחנת המטרו המרכזית – I amsterdam Visitor Centre Central Stationsplein
  • תחנת הרכבת המרכזית – Amsterdam Central Station: I amsterdam Store