הכל על - אישרור טיסות
 
דף הבית >> תכנון חופשה עם הכל על >> טיסות וחבילות >> טיסות לחו"ל מידע ומושגים >> אישרור טיסות

 

עוד מידע באתר על מושגי בסיס לטיסות לחו"ל:

 שינוי וביטול טיסה 
 טיסות זולות 
 טיסה ישירה 
 כבודה 
 מחלקות 
 בידוק 
 משקל יתר 
 באיזה מטבע משלמים על הטיסות? 
 טיסה עם עצירת ביניים 
 אזהרות נסיעה 
 הזמנת ארוחה צמחונית בטיסה 
 אישרור טיסות 
 טיסה בכיוון אחד 
 טיסה הלוך ושוב 
 טיסה סדירה 
 טיסות של נשים בהריון 
 טיסת צ'ארטר 
 רישום יתר 
 אי הגעה לטיסה 
 דמי ביטול לטיסה 
 הזמנת ארוחה כשרה בטיסה 
 התייצבות לטיסות 
 טיסות לואו קוסט 
 טיסות לפנסיונרים 
 טיסות עם ילדים 
 טיסות עם תינוקות 
 מסמכי נסיעה 
 נוסע מתמיד 
 טיול מאורגן, חבילה או הרכבה עצמית 
 טוס וסע 
 טיסות קיץ 
 טיסות אביב וסתיו 
 טיסות חורף 

----------------------------------------

עוד מידע באתר על טיסות וחבילות לחו"ל:

 טיסות לחו"ל מידע ומושגים 
 מידע על טיסות לפי ערים 
 מידע על ספקי טיסה 


----------------------------------------

עוד מידע על תכנון חופשה עם הכל על

 השכרת רכב בחו"ל 
 הכל על מלונות 
 טיסות וחבילות 
 ספורט והופעות 
 מידע על ספקי תיירות לתייר הישראלי 
 רכבות באירופה 
 עדכונים של אתר הכל על 
 בקשה להצעת מחיר 

 
פרסומות

 
רוצה שנעזור לך בתהליך ההזמנה?
 השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!


אישרור טיסות

אישור פרטי הטיסה - טיפים, מידע והמלצות 

שותף בכיר בכתיבת העמוד: ליאור פרג'

טבלת ניווט מהיר
מידע כללי
המלצות וטיפים
לבקשת עזרה והתייעצות

מלונות | טיסות | ספורט והופעות | השכרת רכב
למידע נוסף על טיסות באתר: מידע, יעוץ ושאלות ותשובות
לקבלת יעוץ אישי במציאת טיסה וקבלת קופני הנחה לגולשי האתר


מידע כללי

אישרור טיסות הוא מונח המתייחס לצורך שלנו לוודא את פרטי הטיסה - לרוב פרטי הטיסה חזור - מספר ימים לפני המועד המיועד שלה. המטרה בכך היא לראות שלא חלו שינויים במועד הטיסה, או אפילו לוודא שהיא לא התבטלה: במילים אחרות, המטרה כאן היא לאשר שמה שכתוב בכרטיס הוא אכן מה שיתבצע בפועל. אחרת, עלולים להגיע לשדה התעופה בזמן לא נכון, או אפילו לטיסה שבוטלה. וכן, התרחישים האלה שנראים לחלק מאיתנו בדיוניים בהחלט עלולים להתרחש, כפי שחוו על בשרם לא מעט ישראלים במרוצת השנים.

פרסומת
 

 
אישרור הטיסה מתבצע בדרך כלל 72 שעות לפני מועד הטיסה חזור, כאשר ניתן לעשות זאת במספר דרכים. הראשונה היא בשיחת טלפון עם נציגי חברת התעופה או סוכנות התיירות, שמציגים את מספר הטלפון הרלוונטי על גבי תנאי הכרטיס (כן, אותן אותיות קטנות ידועות לשמצה). אם אתם טסים לחו''ל ייתכן שאתם לא תהיו עם חבילת תקשורת בסלולר, ולכן אפשר להפקיד את המשימה בידי מישהו שיעשה זאת מהארץ, לבקש מהמלון בו שוהים לעשות זאת וכן הלאה. אופציות אחרות הן לבצע את האשרור באמצעות דואר אלקטרוני או אפילו באתר האינטרנט של חברת התעופה – חלק מהחברות מאפשרות זאת. ההליך עצמו מצריך להצטייד בפרטים הרלוונטיים של הרכישה, למשל מספר ההזמנה, פרטי הטיסה והשמות של הנוסעים, ולראות האם פריטי הטיסה הם בדיוק כפי שחשבתם.

חלק מרכזי בתהליך הוא השארת פרטים ליצירת קשר, במקרה של שינוי לאחר האישרור, כך שאנשי חברת התעופה או התיירות יוכלו לעדכן את הטסים על שינויים של הרגע האחרון. אם במהלך ההזמנה הגורמים מולם התנהלתם לא ביקשו מכם מספר טלפון ליצירת קשר אפשרית, ייתכן שצריכות להידלק אצלכם מספר נורות אדומות. יש לציין ששמענו סיפורים על מקרים בהם חברות התעופה לא עדכנו את הנוסעים על שינויים למרות שעל פי הנוהל היבש כן היו אמורות, כשהמציאות מראה שאי אפשר לקחת את זה שיפצו אתכם במצבים אלה כמובן מאליו. מקרים מהסוג הזה עלולים להגיע לכתלי בתי המשפט השונים, בהם המאפיינים הספציפיים של המקרה ושיקול הדעת של השופט הם שיקבעו.

סוג הטיסה

שימו לב שגם סוג הטיסה משחק תפקיד במקרה של אישרור. הדעה הרווחת היא שטיסות סדירות, מעצם היותן סדירות, אינן מצריכות אישרור מכיוון שבכל מקרה הן אמורות לצאת במועדים קבועים מראש. לעומתן, טיסות השכר מחייבות אישרור. זה לא מדע מדויק ותיתכן מדיניות שונה בחברות שונות, אך חשוב לזכור שהסיכון לבעיות במקרה שלא מבצעים אישרור גדול יותר בטיסות השכר למיניהן.

פרסומת
 

המלצות וטיפים:

  • בדרך כלל, וכל עוד דבר לא משתנה ביחס לטיסה, אפשר להסתדר מבלי שמאשררים אותה. עדיין, כדי לא לקחת סיכונים חשוב שכן לעשות זאת.
  • מומלץ שלא להשאיר את אישרור הטיסה לרגע האחרון. אם מועד הטיסה חזור חל בחג ישראלי או בשבת, הרי שעליכם ליצור קשר עם חברת התעופה לפני המועדים האלה.
  • חשוב שלא להסתפק באישרור בלבד. אם רוצים להיות בטוחים בכל מאת האחוזים לגבי הטיסה, אפשר להיכנס לאתר האינטרנט של שדה התעופה הרלוונטי ולראות את לוח הטיסות המעודכן. אפשר לעשות זאת יום לפני אך גם בבוקר הטיסה, לפני שיוצאים כמובן לשדה התעופה.
  • האחריות של האישרור היא בעיקר עליכם, כך שמומלץ לא להסתמך רק על חברות התעופה וסוכנויות התיירות. אסור לשכוח שאצל חלק מהחברות, האינטרס הכלכלי הוא שמשחק תפקיד: אם הן יידעו שהנוסע לא מגיע לטיסה חזרה, למשל, הן ישמחו לתת את המקום שלו למישהו אחר. חברות לא אמינות עלולות להכניס נוסעים אחרים במקום אלה שכבר רכשו כרטיס במידה והם לא אישררו את החזרה שלהם ארצה.
אולי יעניין אותכם גם:

עוד עמודי מידע באתר על טיסות:

שינוי וביטול טיסה

תנאי ביטול ושינוי הטיסה תלויים בחברה המשווקת (או סוכן הנסיעות שלכם) מחד - והחברה דרכה אתם טסים מאידך. חברות תעופה ישראליות מחוייבות לחוק הגנת הצרכן דרכו ניתן לבטל את הטיסה עד 14 יום ...

טיסות זולות

כשיוצאים ליעד תיירות או נופש, נדרשים להיפרד מסכומי כסף שעשויים להיות משמעותיים: החל מכמה אלפי שקלים ועד לסכום בן חמש ספרות...

טיסה ישירה

טיסה ישירה, כפי שניתן להסיק משמה, היא טיסה שאינה כוללת עצירת ביניים. טיסה ישירה תצא מיעד אחד ותנחת ביעד הסופי אליו חפצים להגיע תוך מספר שעות...

כבודה

כבודה היא מיטלטליו של הנוסע בין אם היא עולה איתו (כבודת יד) או נשלחת לבטן המטוס. יש לבדוק עם חברת התעופה או סוכן הנסיעות מהי זכאות הכבודה לטיסה (מה ההגבלה, כמה יחידות ומה המשקל והמידות המותרים)...

מחלקות

המטוס מחולק בדרך כלל לשלוש מחלקות שירות: תיירים, עסקים וראשונה. ברוב הטיסות הסדירות יש מחלקת תיירים ומחלקת עסקים. מחלקה ראשונה נפוצה יותר בטיסות...


לכל עמודי המידע באתר על טיסות לחו"ל

 

 
צריך/ה עזרה בבחירת טיסות וחבילות? אנחנו יכולים לעזור!

כבר זמן רב שאנו מסייעים לתיירים רבים בתכנון החופשה שלהם בחו"ל.
 
arrow, left icon
רוצה שנעזור גם לך?
הכנס/י פרטים בטופס המצורף

 
             
                                     
                                     
                                      
 
+ שלח משוב
+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד

 

 מצאתם שגיאת כתיב או ניסוח לא ברור? יש לכם מה להגיד? המחיר השתנה?
יש לכם המלצה או שאתם רוצים להוסיף הערה עובדתית?
רוצים שנפרסם תמונה או מאמר שלכם באתר?


הגיבו ועזרו לנו לבנות את אתר התיירות המעמיק ביותר בעברית! 

(בעלי אתרים יקרים - לינקים שאינם מועילים לגולשים לא יפורסמו
אך אנו יותר מנשמח לפרסם קרדיטים ולינקים למידע, תמונות או עריכה חדשה ומועילה). 



 

© כל הזכויות שמורות לצוות "הכל על" 

הזכויות לאייקונים שמורות ל:Alessandro Rei , WebIconSet.comIconFinderIconkaKidaubis DesignSebastien DurelSvengraphIcons LandDaddyDesignCyberchaos05DunedhelSvengraphLazyCrazy  Artdesigner.lv  VistaICO.com www.aha-soft.com Ana softLa Glanz Studio - Eugen Buzuk IconBlock  Bevelandemboss.net

לכל שאלה ניתן ליצור עמנו קשר במייל 
למקרים דחופים 0544-979-371 (972+)
Yandex.Metrica