אירוע הדאנס של אמסטרדם

אירוע המוזיקה הגדול של השנה

מידע כללי

אירוע הדאנס של אמסטרדם (Amsterdam Dance Event) הוא אחד מאירועי המוזיקה הגדולים המתרחשים באמסטרדם מדי שנה. האירוע כולל יותר מ-400 הופעות ברחבי העיר שיתקיימו במהלך חמשת ימי האירוע, ההופעות כוללות מגוון רחב של סגנונות מוזיקה החל מאלקטרו וטכנו וכלה בטראנס, האוס והיפ הופ. השנה יערך האירוע בתאריכים 20-16 באוקטובר 2024.

אירוע הדאנס של אמסטרדם (צילום: מתוך האתר הרשמי של האירוע)




מה רואים?

ביום מתקיים אחד הכנסים החשובים בעולם בתחום של מוזיקה אלקטרונית, בלילה – חגיגות, מסיבות, הופעות וטירוף חושים. במשך חמישה ימים יופיעו יותר מ-2,000 אמנים (חלקם מוכרים וחלקם בתחילת דרכם) ב80 מוקדים שונים ברחבי העיר ביניהם מועדון הפרדיסו, היכל המופעים של הייניקן והיכל המופעים זיגי דום המארחים כדרך קבע אמנים בסדר גודל עולמי. ברשימת האמנים הצפויים להופיע השנה מופיעים גם טייסטו ודיוויד גואטה.




המלצות "הכל על"

  • מדובר באירוע חשוב בתעשיית המוזיקה ומגיעים לעיר בתקופה הזו קרוב ל100 אלף מבקרים. אם אתם מתכננים להגיע בתקופה הזו לעיר (אפילו אם אינכם מעוניינים באירוע) מומלץ מאוד להזמין מלון זמן רב מראש. ככל שמועד האירוע יתקרב ישארו פחות מקומות במלונות והמחירים רק צפויים לעלות.
  • מומלץ במיוחד בתקופה הזו ללון במקומות מרוחקים יותר ממרכז העיר, כמו למשל רובע המוזיאונים, כדי להימנע מרעש והפרעות בשעות הקטנות של הלילה (למידע נוסף על מלונות באזור רובע המוזיאונים ומלונות באמסטרדם).
  • גם אם אתם לא חובבי מוזיקה אלקטרונית – זהו אחד האירועים הגדולים והנחשבים של אמסטרדם ומומלץ מאוד לנסות לפחות מסיבה אחת בכדי להתרשם.

מפה