מלונות מומלצים ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי בפירנצה

Hotel La Scaletta al Ponte Vecchio

⭐⭐⭐
מלון לה סקאלטה (Hotel La Scaletta al Ponte Vecchio) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Palazzo Guadagni

⭐⭐⭐
מלון פאלאצו גואדגני (Hotel Palazzo Guadagni) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

BSJ15-Borgo San Jacopo Room

בית ההארחה ‘BSJ15 – בורגו סן יאקופו רום’ (BSJ15-Borgo San Jacopo Room) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בפירנצה במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור פאלאצו פיטי וגני בובולי ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי

פאלאצו פיטי הוא ארמון מתקופת הרנסאנס ובו גלריות מבין המפורסמות ביותר בעולם לתקופת הרנסאנס. מאחוריו נמתחים גני בובולי– הגנים של הארמון שהפכו להיות אב הטיפוס להרבה גנים אירופאיים והם מבין הגנים היפים ביותר של איטליה. שני אתרים צמודים אלו הם האתר החשוב ביותר בגדה הדרומית של פירנצה.

באזור לא תמצאו כלל מלונות חמישה כוכבים, ובכלל תתקשו למצוא מלונות עם דירוג כוכבים כלל. יש דירות רבות להשכרה באזור, אך אם אתם תפוסים על מלון- אולי כדאי לוותר על עניין הדירוג של הכוכבים ולפנות לדירוג לפי הציון באתרי ההזמנה.בין המלונות המומלצים ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי ניתן לציין את מלון פיטי פאלאס (Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio) שנמצא ממש ליד פונטה וקיו, מלון לה סקאלטה (Hotel La Scaletta), ומלון פאלאצו גואדגני (Palazzo Guadagni Hotel).




המלצות על מלונות ליד פאלאצו פיטי וגני בובולי בפירנצה

  • המלונות פה, כמו כל המלונות בגדה הדרומית, יהיו קצת יותר זולים מאלו שגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה. מיקום זה נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה (בה נמצאים רוב אתרי התיירות של העיר), אך מדובר בהליכה של כרבע שעה.
  • באזור זה ניתן למצוא חניה למרות שעדיין אנו לא ממליצים להתקרב עם רכב לאזור כלל וכלל, למידע נוסף על מלונות עם חניה בפירנצה, השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה.



Booking.com