מלונות מומלצים ליד נמל תעופה פירנצה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד נמל התעופה פירנצה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד נמל תעופה פירנצה

Cosmopolitan Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון קוסמופוליטן (Cosmopolitan Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Starhotels Tuscany

⭐⭐⭐⭐
מלון סטאר-הוטלס טוסקני (Starhotels Tuscany) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hilton Garden Inn Florence Novoli

⭐⭐⭐⭐
מלון הילטון גארדן אין פלורנס נובולי (Hilton Garden Inn Florence Novoli) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Nilhotel

⭐⭐⭐⭐
מלון נילהוטל (Nilhotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

B&B Hotel Firenze Novoli

⭐⭐⭐
מלון B&B פירנצה נובולי (B&B Hotel Firenze Novoli) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפירנצה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור נמל תעופה פירנצה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד נמל תעופה פירנצה

נמל התעופה של פירנצה – פרטולה (Aeroporto di Firenze-Peretola – FLR), שנקרא בעבר נמל התעופה אמריגו וספוצ׳י, נמצא כ-4 ק״מ ממרכז העיר פירנצה, והוא נמל התעופה השני העסוק ביותר בטוסקנה, אחרי נמל התעופה של פיזה (למידע נוסף על טיסות לאיטליה וטיסות לפירנצה).

מלונות עם רמה וחוות דעת טובות סביב לנמל התעופה הם ברמות הביניים של 3-4 כוכבים. בשביל למצוא מלונות 5 כוכבים או 1-2 כוכבים תצטרכו להרחיק כמעט כבר עד העיר עצמה, ובמקרה כזה עדיף כבר למצוא מלון בתוך העיר – ואז תרוויחו גם קרבה לאתרי התיירות שתרצו לבקר. בכל מקרה, המלונות באזור נמל התעופה הם מבין הזולים בעיר, בחלק מהמקרים אפילו זולים יותר מהאזור הזול ביותר של העיר- ליד תחנת הרכבת (למידע נוסף- מלונות ליד תחנת הרכבת). בנוסף לכך ישנן מגוון דירות אירוח קרוב לנמל התעופה, אם כי למגיעים באמצע הלילה זה לא תמיד פתרון טוב בהשוואה למלונות בהם יש קבלה הפועלת 24/7.

בין המלונות המומלצים ליד נמל תעופה פירנצה ניתן לציין את מלון קוסמופוליטן (Cosmopolitan Hotel), מלון סטאר-הוטלז טוסקנה (Starhotels Tuscany), מלון הילטון גארדן אין פלורנס נובולי (Hilton Garden Inn Florence Novoli), מלון נילהוטל (Nilhotel), ומלון B&B פירנצה נובולי (B&B Hotel Firenze Novoli).




המלצות על מלונות ליד נמל תעופה פירנצה

  • אזור זה הוא מבין הזולים בעיר, ובמקרים מסוימים אף זול יותר מהאזורים הכי זולים בתוך העיר. הוא מתאים למי שמגיע בטיסה מאוחרת או יוצא בטיסה מוקדמת ומעוניין להיות קרוב לנמל. הוא גם מתאים למי שנוחת בנמל ומגיע אל פירנצה רק ליום אחד של טיול ואז ממשיך הלאה בדרכו (או להפך).
  • יש להבין כי על המחיר הנמוך משלמים בנוחות- נמל התעופה של פירנצה לא קרוב לעיר כמו מלונות בתוך העיר עצמה, ויש להבין שאם לנים ליד הנמל צריך לקחת בחשבון את זמן ההגעה מהמלון אל מרכז העיר.
  • בניגוד לפירנצה, בה יש בעיה רצינית של חניה, באזור הנמל יש מלונות רבים שמציעים חניה בחינם, ולכן לינה בהם היא אידיאלית למי שמטייל עם רכב שכור. למידע נוסף על – מלונות עם חניה בפירנצה, השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה.



Booking.com