מלונות מומלצים ליד גלריית האקדמיה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד גלריית האקדמיה בפירנצה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד גלריית האקדמיה בפירנצה

Four Seasons

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון פור סיזנס פירנצה (Four Seasons) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Room Mate Luca

⭐⭐⭐⭐
מלון רום מייט לוקה (Room Mate Luca) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

ḤỌṬẸḶ ṾẸṆẸṬỌ !! Centro Storico di Ƒirenze !!! Con Access ZTL

⭐⭐⭐
מלון ונטו (ḤỌṬẸḶ ṾẸṆẸṬỌ !! Centro Storico di Ƒirenze !!! Con Access ZTL) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Collodi Firenze

⭐⭐
מלון קולודי (Hotel Collodi Firenze) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Loggia Fiorentina


מלון לוג’יה פיורנטינה (Loggia Fiorentina) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה בפירנצה במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור גלריית האקדמיה ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד גלריית האקדמיה

גלריית האקדמיה של פירנצה (Galleria dell’Accademia di Firenze) הוא מוזיאון לאומנות בפירנצה, הידוע בעיקר בשל הפסל ״דוד״ שנמצא בו ונמצא באזור סן מרקו. הפסל נוצר על ידי מיכאלנג׳לו שהיה מתלמידי הגלרייה והפך להיות אחד מהשמות הגדולים של אמני הרנסאנס, בעיקר בפיסול (למעשה עם פסל זה הוא התפרסם). זהו מוזיאון האומנות השני המבוקר ביותר באיטליה, אחרי גלריית אופיצי– והוא קטן יותר ומתמחה יותר בפרטים.

מלונות 5 כוכבים תתקשו למצוא בקרבה הישירה לגלרייה (הכי קרוב נמצא כמרחק 10 דקות הליכה- בגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה), אך מלונות בכל שאר דרגות הכוכבים זמינים ממש קרוב לאקדמיה. בנוסף לכך יש מגוון עצום של דירות אירוח, ויש גם B&B ובתי אירוח, אך אכסניות תתקשו למצוא ממש קרוב לגלרייה.בין המלונות המומלצים ליד גלריית האקדמיה ניתן לציין את מלון פור סיזונס פירנצה (Four Seasons Hotel Firenze), מלון רום מייט לוקה (Room Mate Luca), מלון ונטו (Hotel Veneto), מלון קולודי (Hotel Collodi) ולוג׳יה פיורנטינה (Loggia Fiorentina).




המלצות על מלונות ליד גלריית האקדמיה בפירנצה

  • גלריית האקדמיה נמצאת בשכונת סן מרקו, שהינה שכונה שקטה מההמולה התיירותית ההומה של מרכז העיר, ולכן מתאימה למי שרוצה להתרחק מההמון האנושי שברחובות הגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה. ההליכה מסן מרקו לאתרי התיירות בעיר העתיקה היא קצרה ונוחה, ולכן מתאימה גם למי שרוצה להיות קרוב לאתרים. המחירים פה קצת יותר נמוכים מבגרעין ההיסטורי (אם כי לא הנמוכים ביותר בעיר), ועדיין יחסית גבוהים.
  • אזור סן מרקו לא משופע במסעדות ברים וחיי לילה, ולכן פחות מתאים למי שרוצה להיות במרכז העניינים מהבחינה הלילית (אם כי, נמצא במרחק הליכה).
  • באזור זה ניתן למצוא חניה למרות שעדיין אנו לא ממליצים להתקרב עם רכב לאזור כלל וכלל, למידע נוסף על מלונות עם חניה בפירנצה, השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה.



Booking.com