מלונות מומלצים עם חניה במילאנו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לתיירים עם רכב שכור למצוא את המלון המתאים ביותר במילאנו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות מומלצים עם חניה במילאנו

Antares Hotel Rubens

⭐⭐⭐⭐
מלון אנטארס רובנס (Antares Hotel Rubens) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Zara Milano

⭐⭐⭐
זארה מילאנו (Hotel Zara Milano) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Mondial

⭐⭐
מלון מונדיאל (Hotel Mondial) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Charly

⭐⭐⭐
מלון צ’רלי (Hotel Charly) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Napoleon

⭐⭐⭐⭐
מלון נפוליאון (Hotel Napoleon) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Campion

⭐⭐⭐
מלון קמפיון (Hotel Campion) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Fiera Congressi

⭐⭐⭐
מלון פיירה קונגרסי (Hotel Fiera Congressi) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מביא איתו תיירים רבים המגיעים לחופשה במילאנו וכך גם הביקוש לאפשרויות הלינה השונות עולה, מה שהופך את מציאת מקום הלינה המתאים ביותר עבורכם לבעייתית ככל שנתקרב אל הקיץ. כאשר מדובר במקום לינה עם חנייה יש לא מעט פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון (איזה סוג חנייה המקום מציע, האם כרוך בתשלום וכו'), ולכן הזמנה מראש תאפשר לכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר - הן מבחינת מיקום והן מבחינת החנייה שמציעה. ניתן להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, ולשמור על מקום לינה מתאים לכם מצד אחד, אבל להשאיר פתח לשינויים במידת הצורך מצד שני.

מידע כללי על מלונות עם חניה במילאנו

הנסיעה ברכב בתוך מילאנו אינה נוחה. החלקים המרכזיים פקוקים בשעות היום ובמרכז העיר החניה יקרה. בנוסף, הכניסה של כלי רכב אל העיר העתיקה של מילאנו אינה אפשרית (ומי שעושה כן ולא שם לב לשלטי ZTL מסתכן בקנס גבוה ביותר, למידע מורחב תחת העמוד השכרת רכב במילאנו). מערכת התחבורה הציבורית של העיר נוחה וקלה, וכוללת לא רק מטרו אלא גם טראם בנוסף לאוטובוסים. לכן, רכב הוא לא רק לא הכרחי במילאנו, אלא גם פשוט מעמסה.

אך רוב האנשים דווקא מגיעים למילאנו כעצירה בדרך בטיול באיטליה, במיוחד בצפון, ולכן מגיעים אליה כבר עם רכב שכור. ייתכן ולהחזיר את הרכב במשך השהות במילאנו רק יסבך אתכם ולכן מומלץ להמשיך את ההשכרה. אז מה עושים עם הרכב? לדעתנו כדאי במקרה כזה להחנות אותו בשולי העיר, מחוץ למרכז, איפה שקל יותר למצוא חניה. או אפילו לקחת מלון מחוץ לעיר ליד תחנת רכבת / מטרו מה שמאפשר הגעה נוחה לתוך מילאנו. אופציה אחרת היא לקחת מלון המציע חניה פרטית במילאנו (במרכז העיר דבר זה נדיר ויקר) ואופציה שלישית היא לקחת מלון שכחלק מתנאי ההשכרה שלו יכול לאפשר לכם להכנס עם הרכב לזמן קצר על מנת לפרוק את הציוד והאנשים, ואז לחנות מחוץ לאזור האסור (ZTL) או אפילו יכול לסדר לכם אישור שהיה בתוך האזור הסגור ל-24 שעות (אופציה הקיימת בחלק מהמלונות, אך לרוב מלווה במחיר גבוה יחסית למלון).
מחירי החניה שמלונות גובים במילאנו נע בין 15 ל-40 יורו ליום, כאשר רוב המחירים הזולים שהמלונות גובים הם בין 20-29 יורו (המחירים נכונים לשנת 2017). במילאנו כמו בכל מלון באיטליה, כאשר בוחרים מלון עם חניה יש לשים לב מה הם תנאי החניה, אשר מפורטים בדף המלון: חניה פרטית של המלון תהיה עדיפה על חניה ציבורית, כמו כן חניה באתר (במלון עצמו) תהיה נוחה יותר מחניה סמוכה. כמו כן יש לשים לב, כי חלק מהמלונות דורשים הזמנה מראש של החניה, חלק דורשים הזמנה יום ביומו, ואילו חלק מהמלונות לא מאפשרים הזמנה מראש גם אם תרצו בכך.




המלצות על מלונות עם חניה במילאנו



Booking.com