מלונות מומלצים למוגבלי תנועה במילאנו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לבעלי מוגבלויות למצוא את המלון המתאים ביותר במילאנו: מלונות נגישים מומלצים, למה לשים לב? ואיזה איזור הכי מומלץ עבורכם?

4 מלונות מומלצים למוגבלי תנועה במילאנו

NH Collection Milano President

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון NH קולקשן מילאנו פרזידנט (NH Collection Milano President) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

voco Milan-Fiere, an IHG Hotel

⭐⭐⭐⭐
מקום האירוח ווקו מילאן-פיירה (voco Milan-Fiere, an IHG Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

DoubleTree By Hilton Milan

⭐⭐⭐⭐
דאבל טרי באי הילטון מילאן (DoubleTree By Hilton Milan) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Airport Motel Malpensa

⭐⭐⭐⭐
מוטל איירפורט מלפנסה (Airport Motel Malpensa) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה במילאנו הולך ועולה ככל שמתקרבים לקיץ. מקומות לינה רבים מגיעים לתפוסה גבוהה בסופי השבוע וסביב חג הפסחא (שחל השנה בסוף מרץ), מה שמקשה למצוא מקום לינה נגיש - שכן יש יחסית מעט חדרים מונגשים במלונות השונים ומעט דירות המונגשות באופן מלא. לכן, כדי להבטיח את הלינה במקום אשר מתאים לכם ולמידת הנגישות המתאימה לכם יש להזמין מקום לינה מראש. אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם. כך תוכלו להבטיח את מקום הלינה מצד אחד ומצד שני להשאיר פתח לשינויים - במידה ואחרי יצירת קשר עם המקום תגלו שאינו נגיש מספיק או אם תמצאו אופציה אחרת טובה יותר עבורכם.

מידע כללי על מלונות מומלצים למוגבלי תנועה במילאנו

מילאנו היא עיר קצת יותר נוחה למתניידים עם כסאות גלגלים יחסית לונציה המשופעת בתעלות לא נגישות או רומא עם הגבעות הרבות. מילאנו שטוחה יחסית , מציעה מגון מדרחובים נוחים ומערכת האוטובוסים נמצאת בתהליך מעבר לאוטובוסים נמוכים המונגשים לכסאות גלגלים. לעומת זאת, רחובות רבים בעיר הם צרים מדי ובעלי אבני ריצוף מחוספסות ואבני השפה הן גבוהות מדי. חלק מתחנות המטרו נגישות, אך לא כולן, ואילו תחנת הרכבת המרכזית מונגשת כולה לבעלי קשיי ניידות, כולל מעלית אל הרצפים ושירותים מונגשים.
יש להבין שרחבת הדואמו– אליה מגיעים כמעט הרוב המוחלט של התיירים, עמוסה ביותר בתיירים, במיוחד בקיץ, דבר שעלול להקשות על ההתניידות (באמת מדובר בעומס אנושי כבד). נגד בעיה זו אין באמת מה לעשות, למעט להשתדל להגיע אל העיר מחוץ לעונת התיירות מה שיקל מעט אך לא בהכרח יגרום לרחבה להיות לגמרי ריקה, או בשעות הבוקר המוקדמות.

כאשר בוחרים מלון המותאם למוגבלי תנועה – רצוי לבדוק מלון הכולל אפשרות כניסה וגישה נוחה לכסאות גלגלים, מעלית פועלת ומרווחת, חדרים מותאמים לנכים וכדומה. חשוב ביותר לבחור בסוג החדר הנכון (חדרים בודדים בכל מלון הם מונגשים גם אם המלון עצמו טוען להיותו מונגש) אשר יכלול גם הנגשה של השירותים והמקלחון, לצורך כך עדיף להתייעץ עם המלון לפני ההזמנה. ניתן לראות זאת באתרי ההזמנה של המלונות, כאשר כל מלון מתאר את סוגי החדרים שבו- יש להקפיד שהחדר המתואר יכלול בשם החדר או בתיאור המתקנים בו ציון לכך שהוא מונגש.

לקריאה נוספת על טיול במילאנו עם כסא גלגלים:

 

המלצות על מלונות למוגבלי תנועה במילאנו

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.



Booking.com