מלונות ודירות זולים במילאנו לחופשה זולה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון הזול ביותר במילאנו: מלונות מומלצים, איזה איזור הכי מומלץ? איך לחסוך במחיר? ולמה כדאי לשים לב?

7 מלונות מומלצים לחופשה זולה במילאנו

Hotel Mythos

⭐⭐⭐
הוטל מית’וס (Hotel Mythos) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel GF

⭐⭐
ג’י-אף (Hotel GF) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

BB Hotels Aparthotel Visconti

⭐⭐⭐
בי-בי הוטלס ויסקונטי (BB Hotels Aparthotel Visconti) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

B&B Best Hostel Milano

בי-אן-בי בסט הוסטל מילאנו (B&B Best Hostel Milano) – מקום אירוח בי-אן-בי . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Milano Bicocca

⭐⭐⭐
רזידנס מילאנו ביקוקה (Residence Milano Bicocca) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ornato – Gruppo MiniHotel

⭐⭐⭐
מילאנו אורנאטו (Hotel Ornato – Gruppo MiniHotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Palladio


פלאדיו (Hotel Palladio) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

עם בוא האביב וההתקרבות לקיץ מחירי הלינה במילאנו הופכים יקרים יותר משבוע לשבוע. אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, אפילו כמה שבועות מראש אם מדובר על חופשה בקיץ או סביב הפסחא שחל השנה בסוף מרץ. הזמנה מראש תאפשר לכם השוואת מחיר בין מגוון רחב יותר של מלונות ומקומות לינה במחירים נמוכים יחסית ומקומות מרכזיים יהיו עוד פנויים - בניגוד להזמנה ברגע האחרון. כדאי להזמין מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך להמשיך ולעקוב אחרי מקומות לינה נוספים, ובמידה ומוצאים מקום לינה במחיר נמוך יותר לבטל ללא תשלום נוסף. אפשרות נוספת לחיסכון בעלות הלינה (במיוחד למי שמזמין מקום לינה ברגע האחרון) היא לחפש מקומות לינה עליהם יש מבצעים והנחות, כדאי להסתכל על האפשרויות השונות כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה זולה במילאנו

מילאנו, כעיר העסקים הבלתי מעורערת של איטליה ומעוז האופנה השיקית והנחשבת ביותר, היא עיר לא זולה. כחלק מהצפון המפותח של איטליה, המחירים פה הם מבין הגבוהים במדינה, אך גם פה ניתן למצוא מלונות זולים יותר אם רק יודעים איך ואיפה לחפש אותם.

ההמלצה הכללית לגבי הוזלת מחירי המלונות במילאנו היא להתרחק ממרכז העיר, משום שהמרכז הוא החלק המבוקש ביותר ולכן גם היקר ביותר. במילאנו פועלת מערכת מטרו וטראם נוחה ויעילה, ולכן אם מתרחקים מהמרכז ניתן עדיין להתנייד בקלות יחסית אל אתרי התיירות שבמרכז באמצעים אלו. חשוב לשים לב בהקשר זה לבחור מלון שנמצא בקרבת תחנת מטרו או טראם כדי שלא תצטרכו ללכת הרבה לתחנות כדי להתנייד אל האתרים שבעיר (למידע נוסף- מלונות מחוץ למרכז מילאנו).
ריכוז המלונות הזולים בדירוג של כוכב אחד או שניים נמצאים במספר אזורים.
ראשית ניתן למצוא אותם בעיקר באזור סנטראלה (Centrale) שגובל בתחנת הרכבת המרכזית מדרום. דוגמא למלונות כאלה הם מלון מית’וס (Hotels Mythos), מלון פאלאדיו (Hotel Palladio) ובי אנד בי בסט הוסטל מילאנו (B&B Best Hostel Milano). כמו כן ניתן למצוא מלונות כאלה לא רחוק בחלק הדרומי של אזור קאזורטו (Casoretto) שקרוב גם הוא לתחנה המרכזית. האזור האחרון שניתן למצוא בו מלונות זולים הוא בשולי העיר, דוגמא למלון כזה הוא מלון אורנאטו – גרופו מיני הוטל (Hotel Ornato – Gruppo MiniHotel). אופציה נוספת להוזלת עלויות היא לבחור בדירה מתוך מגוון אפשרויות של מלונות דירות המציעות פתרונות לינה נוחים ומשלתמים, דוגמאות למלונות דירות שכאלה הם: מלון הדירות בי.בי. הוטלס נאבילי (BB Hotels Aparthotel Navigli), מלון דירות ויסקונטי (BB Hotels Aparthotel Visconti) ומקום האירוח רזידנס מילאנו ביקוקה (Residence Milano Bicocca).




המלצות על מלונות לחופשה זולה במילאנו

  • אם אתם מתכננים להגיע אל מילאנו בתקופת השיא (קיץ) מומלץ להזמין כמה חודשים מראש על מנת להשיג מחירים טובים. לעומת זאת אם מגיעים בחורף אפשר לנסות למצוא חדרים ברגע האחרון עם הנחה משמעותית.
  • ההמלצות הכלליות לתיירים הם להמנע מאזור התחנה המרכזית בלילה, לכן בחירה של מלון באזור זה לא מתאימה לכולם. אך מי שמעט מהגרים ואזור פחות אטרקטיבי לעין לא מפריעים לו, יכול להשיג אחלה מחירים באזור זה שהוא מרכזי ונגיש מאוד למרכז.
  • רוב מלונות הדירות ברשימה זו יכולים להתאים גם למשפחות בשל המחירים האטרקטיביים, למידע נוסף – מלונות למשפחות במילאנו.



Booking.com