מלונות מומלצים מחוץ למרכז העיר מילאנו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם מחוץ למרכז העיר של מילאנו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים מחוץ למרכז העיר מילאנו

Meliá Milano

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מליה מילאנו (Meliá Milano) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Art Hotel Navigli

⭐⭐⭐⭐
מלון ארט נאבילי (Art Hotel Navigli) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ferton

⭐⭐⭐
מלון פרטון (Hotel Ferton) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

AV Boutique Hotel

⭐⭐
מלון אסקו מילאנו (AV Boutique Hotel) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel San Biagio


מלון סן ביאג׳ו (Hotel San Biagio) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב במילאנו והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור שמחוץ למרכז מילאנו עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מחוץ למרכז העיר מילאנו

מרכז העיר מילאנו, שבתוכו נמצאת העיר העתיקה, הוא האזור המבוקש ביותר למלונות בעיר, וכתוצאה מכך- גם היקר ביותר. מי שמחפש להוזיל את עלויות הלינה או לחלופין לקבל תמורה רבה יותר בעבור אותו כסף, יכול דווקא לחפש מלונות בפרברי העיר. ברגע שמתרחקים מהמרכז, ישנן אפשרויות רבות מספור, בשכונות שונות ומגוונות של העיר. יתרון נוסף של מלונות בשוליים או בפרוורים הם שתוכלו להנות מהאווירה המקומית האותנטית של העיר- הרחק מההמולה התיירותית שהופכת בעונת הקיץ, לעמוסה וניכרת ביותר.

מחוץ למרכז העיר פועלים כ-900 אפשרויות אירוח שונות ומגוונות, כאשר ניתן למצוא ריבוי דירות להשכרה ומעט יחסית אופציות למלונות רובם ברמה של 3-4 כוכבים, ומלונות זולים ברמה של 1-2 כוכבים שיאפשרו להוזיל עלויות. מלונות 5 כוכבים לעומת זאת הם נדירים ביותר מחוץ למרכז, ומי שמחפש מגוון גדול יותר של מלונות פאר כדאי לו דווקא לחפש במרכז העיר, שם ממקומים רובם (למידע נוסף- מלונות במרכז העיר מילאנו).

בין המלונות המומלצים באיזור מחוץ למרכז העיר מילאנו ניתן לציין את מלון מליה מילאנו (Meliá Milano), מלון ארט נאבילי (Art Hotel Navigli), מלון פרטון (Hotel Ferton), מלון אסקו מילאנו (Esco Hotel Milano), ומלון סן ביאג׳ו (Hotel San Biagio)-מלון זה גם מתאים לשופינג במילאנו, למידע נוסף- מלונות לשופינג במילאנו.




המלצות על מלונות מחוץ למרכז העיר מילאנו

  • הלינה מחוץ לעיר מילאנו מומלצת למי שרוצה לחסוך בעלויות הלינה, או לחלופין למי שמחפשים תמורה גדולה יותר בעבור אותו סכום- כמו חדרים גדולים יותר, ובכך אידיאלי למשפחות ולמחפשי לינה זולה.
  • הלינה מחוץ למילאנו מומלצת לדעתנו במיוחד למי שמגיע לעיר לזמן רב יחסית שלושה לילות או יותר, ופחות מעניין אותו חיי לילה, מסעדות ושופינג, וזאת מכוון שבין כה וכה את נקודות העניין המרכזיות של מרכזה העיר ניתן להקיף ביומיים של טיול. במיוחד אם מגיעים ללון באזור מילאנו לטובת טיול כוכב היוצא לטיולים בסביבות העיר ולא רק בתוכה.
  • כמו כן הלינה מחוץ לעיר מתאימה לדעתנו מאוד למי שמגיע אל העיר עם רכב מכוון שזו האופציה בה ניתן יהיה למצוא בקלות יחסית חניה מחיר סביר ואף בחינם, להימנע מפקקים, ולהמנע מכניסה לאזורי ZTL שיגררו קנסות מיותרים (למידע נוסף על מלונות עם חניה במילאנו, השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה).
  • למי שמחפש לינה מחוץ לעיר ומגיע ללא רכב שכור, חשוב להדגיש כי היות ורוב אתרי התיירות של העיר נמצאים במרכז, כדאי לבחור מלון בקרבת תחנת מטרו או טראם, מה שיאפשר הגעה מהירה יחסית אל מרכז העיר.
  • יש לקחת בחשבון שהאזורים הנמצאים מחוץ לעיר הם בעלי אופי ייחודי שלא ניתן לדבר עליו במקשה אחת. ניתן לומר שאין בעיה למצוא אזור של מסעדות וקניות שימושיות לטיולים מחוץ למילנאו, אך יש לקחת בחשבון שהפעילות היא לרוב בשעות היום ולא בשעות הלילה.



Booking.com