מלונות מומלצים ליד נמל תעופה מלפנסה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכםליד נמל תעופה מלפנסה במילאנו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ליד נמל תעופה מלפנסה במילאנו

Sheraton Milan Malpensa Airport Hotel & Conference Centre

⭐⭐⭐⭐
מלון שרתון מילאן מאלפנסה איירפורט (Sheraton Milan Malpensa Airport Hotel & Conference Centre) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Crowne Plaza Milan Malpensa Airport, an IHG Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון קראון פלאזה מילאן מלפנסה איירפורט (Crowne Plaza Milan Malpensa Airport, an IHG Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Moxy Milan Malpensa Airport

⭐⭐⭐
מלון מוקסי מילאן מלפנסה איירפורט (Moxy Milan Malpensa Airport) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Holiday Inn Express Milan-Malpensa Airport, an IHG Hotel

⭐⭐⭐
מלון הולדיי אין אקספרס מילאן מלפנסה (Holiday Inn Express Milan-Malpensa Airport, an IHG Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב במילאנו והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור נמל תעופה מלפנסה במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד נמל תעופה מלפנסה

נמל התעופה מלפנסה (Milan Malpensa, MXP) הוא נמל התעופה הגדול ביותר של מילאנו, הממוקם כ-50 ק״מ ממרכז העיר. זהו נמל התעופה האיטלקי השני מבחינת תעבורת נוסעים בינלאומית אחרי פיומיצ׳ינו שברומא, בשנת 2016 עברו בו יותר מ-19 מליון נוסעים. הוא משמש כבסיס לחברת הלואו-קוסט איזיג׳ט (שמתפעלת אליו טיסות ישירות מהארץ). גם אל על מתפעלת אליו טיסות ישירות מהארץ.

באזור נמל התעופה מלפנסה פועלים כ-50 בתי אירוח, כאשר רובם הם מלונות ו-B&B. המלונות הם כמעט ברובם המוחלט ברמת הביניים של 3-4 כוכבים, לכן ניתן לצפות פה למחירים ממוצעים- לא מהגבוהים ביותר, אך גם לא מהחסכוניים ביותר. היצע הדירות פה נמוך משמעותית מבשאר האזורים.בין המלונות המומלצים באיזור נמל התעופה מלפנסה ניתן לציין את מלון שרתון מילאן מאלפנסה (Sheraton Milan Malpensa Airport Hotel & Conference Centre), מלון קראון פלאזה מילאן מלפנסה איירפורט (Crowne Plaza Milan Malpensa Airport), מוקסי מילאן מלפנסה איירפורט (Moxy Milan Malpensa Airport T2) ומלון הולידיי אין אקספרס מילאן (Holiday Inn Express Milan-Malpensa Airport).

המלצות על מלונות ליד נמל תעופה מלפנסה במילאנו

  • נמל התעופה מלפנסה אינו בתוך העיר מילאנו, הוא נמצא במרחק של כ-50 ק״מ ממרכז העיר, לכן הלינה בו מומלצת למי שרוצה להיות קרוב לנמל, כי הוא מגיע בטיסת לילה מאוחרת או יוצא ממנה בטיסה מוקדמת או לחילופין יוצא מהשדה לטיול עם רכב שכור לאזורים אחרים שאינים מילאנו (אגם גארדה, או אגם קומו למשל).
  • למשכירים רכב בשדה התעופה של מילאנו – אופציה פופולרית (מומלץ לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה)- יש לקחת בחשבון שבערב בשעות יחסית מוקדמות תחנות השכרת הרכב בשדה נסגרות. לכן למי שנוחת בלילה, אין ברירה אלא ללון במלון ליד השדה או בעיר ולקחת רכב ביום שלמחרת. אותה הערה תקפה גם לכיוון ההפוך- מי שמגיע אל נמל התעופה עם רכב שכור ומתעתד להחזיר בו את הרכב, מומלץ לו להגיע בזמן להחזיר את הרכב לפני שסניף השכרת הרכב נסגר, גם אם הטיסה היא מאוחר יותר בלילה. באותו הקשר חשוב לומר שהיתרון של מלונות באזור, הוא אפשרויות חניה רבות וזולות יחסית בהשוואה למלונות שנמצאים במילאנו, כך שבהחלט אפשרי ללון באזור שאתם מגיעים אליו עם הרכב.
  • יש לקחת בחשבון שמדובר בפרבר די שקט ומנומנם של מילאנו – כלומר בשעות היום יש אופציות למצוא פה חנויות, מסעדות, סופר מרקטים וכדומה (דורש נסיעה), אך בשעות החשיכה האזור פה רדום – מלבד מספר מצומצם של מסבאות קטנות.

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו –מילאנו למטיילים – Milano for travelers:

  • מלון ליד שדה התעופה מלפנסההאם ניתן להגיע אליו ברגל או חייב הסעה? מי היה ועל מה ממליצים
    • מלון Moxy חוצים את הכביש ביציאה מהטרמינל ומגיעים למלון
    • גם אני ממליצה על moxy
    • מוקסי בטרמינל 2 זו בחירה מושלמת כשטסים עם איזיג’ט בזוג.
      חברות אחרות נוחתות בטרמינל 1 ואז עדיף לבחור במלון אחר.
      בנוסף, אם טסים בהרכב אחר, לא בזוג, ודרוש למשל חדר משפחה, כדאי לשקול מלונות אחרים.
    • לגבי moxy,מלון מהמם.הליכה ברגל מטרמינל 2. רק לחצות כביש.נחתנו ב 2 לפנות בוקר עם 3 בנות, 2 מזוודות גדולות, 3 טרולי, כסא לרכב ועגלת תינוק.עם העגלה של הטרמינל עד הקבלה..שם כבר קיבלו את פנינו וסייעו עם הבלאגן עד החדר.לקחנו חדר עם ספת סליפר נפתחת והכניסו גם לול. חדר גדול ומרווח. הכל היה מוכן מראש.ארוחת בוקר סבבה לגמרי עם שירות של מריוט.לאחר ארוחת הבוקר הלכתי ברגל להביא את הרכב מחברת ההשכרה (יורופקאר). העמדתי אותו בכניסה למלון והעמסתי בכיף.המלון גם סייע לי בשיחה בינ”ל בחינם לפרטנר להפעלת חבילות הגלישה עקב טעות קשה של נציגה..רק דברים טובים עם המוקסי. ועל נוחות משלמים..
    • תודה לכל הממליצים פה על מלון MOXY בשדה התעופה מלפנזה, מוצלח ומומלץ לטיסות שנוחתות או ממריאות בזמנים לא אידיאליים. המלון ממוקם ממש מעבר לכביש מהשדה, קח שלטיסה שממריאה ב7 קמנו רק ב5… די אידיאלי 🙂



Booking.com