מלונות מומלצים ליד נמל תעופה ברגמו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד נמל תעופה ברגמו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים ליד נמל תעופה ברגמו במילאנו

NH Orio Al Serio

⭐⭐⭐⭐
מלון NH אוריו אל סריו (NH Orio Al Serio) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Winter Garden Hotel Bergamo Airport

⭐⭐⭐⭐
מלון ווינטר גרדן ברגמו איירפורט (Winter Garden Hotel Bergamo Airport) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

B&B Hotel Bergamo

⭐⭐⭐
מלון B&B ברגמו (B&B Hotel Bergamo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו מידת הביקוש ללינה במילאנו במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור נמל תעופה ברגמו ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד נמל תעופה ברגמו

נמל התעופה ברגמו (Orio al Serio / Milano-Bergamo – BGY) נקרא על ידי חברות הלואו-קוסט מילאנו-ברגמו למרות שהוא בכלל לא נמצא בתחומי מילאנו, אלא קרוב לעיר ברגמו, במרחק של 45 ק״מ ממרכז מילאנו (למעשה למרות שהוא לא נמצא במילאנו הוא בערך באותו מרחק מהעיר כמו נמל התעופה מלפנסה רק לכיוון ההפוך, לכן אין לפסול אותו בשל המרחק שלו כי הוא דומה למלפנסה המוכר). השם הרשמי של הנמל בעצם אינו ברגמו כלל וכלל, אלא לנמל בעצם קוראים אוריו אל סריו (Orio al Serio) או איל קארוואג׳ו (Il Caravaggio). מגיעות אליו טיסות ישירות מתל אביב של חברת ריאן אייר.

באזור של נמל התעופה ברגמו מספר גדול של כ-330 אפשרויות אירוח, אך מתוכם מספר המלונות הוא רק כ-20 ואילו כל היתר מתחלקים בין דירות למקומות אירוח בסגנון B&B. הרוב הגדול של המלונות הוא ברמת 3-4 כוכבים, כאשר כשני שליש הם 4 כוכבים ושליש 3 כוכבים. סביב שדה העופה נמצאים מספר פרברים של ברגמו שמאפשרים למצוא מקומות נוחים ללינה, באזורים שאינם מאוד עמוסים מבחינה תיירותית, בעלי אופציות לינה מרווחת זולה הכוללת אפשרוית חניה רבות.בין המלונות המומלצים באיזור נמל התעופה ברגמו ניתן לציין את מלון NH אוריו אל סריו (NH Orio Al Serio), מלון ווינטר גארדן ברגמו איירפורט (Winter Garden Hotel Bergamo Airport) ומלון B&B ברגמו (B&B Hotel Bergamo).




המלצות על מלונות ליד נמל תעופה ברגמו במילאנו

  • נמל התעופה ברגמו אינו קרוב למילאנו, ולמעשה נמצא בכלל ליד עיר אחרת הנקראת ברגמו, במרחק של כ-45 ק״מ ממילאנו, ויש לקחת בחשבון שהוא נמצא גם מחוץ לעיר זאת. לכן הלינה בו מומלצת למי שרוצה להיות קרוב לנמל, כי הוא מגיע בטיסת לילה מאוחרת או יוצא ממנה בטיסה מוקדמת. היא גם מתאימה למי שכלל לא מגיע לעיר, אלא נוחת ומשם ממשיך לחלקים אחרים של צפון איטליה, כמו האגמים גארדה, מזו’רה וקומו. חוץ מכך, אין ממש סיבה ללון במרחק כה גדול ממילאנו אלא אם כן אתם מחפשים מקום זול או מקום עם חניה (שקשה למצוא במילאנו).
  • אזור זה מאוד נוח ללינה למשפחות ומחפשי לינה זולה המגיעים עם רכב. יתרונותיו הם כאמור חנויות זולות, אפשרויות רבות למצוא מסעדות עממיות ומסבאות לצד קניון גדול ומרכזי קניות רבים במחרים סבירים. כמו כן הוא כולל אופציות חניה רבות כמפורט בהמלצה הבאה. יש לקחת בחשבון שהדברים אמורים לשעות היום, בשעות הלילה האזור אינו פעיל במיוחד.
  • למשכירים רכב בשדה התעופה של מילאנו – אופציה פופולרית (מומלץ לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה)- יש לקחת בחשבון שבערב בשעות יחסית מוקדמות תחנות השכרת הרכב בשדה נסגרות. לכן למי שנוחת בלילה, אין ברירה אלא ללון בעיר או במלון ליד השדה ולקחת רכב ביום שלמחרת. אותה הערה תקפה גם לכיוון ההפוך- מי שמגיע אל נמל התעופה עם רכב שכור ומתעתד להחזיר בו את הרכב, מומלץ לו להגיע בזמן להחזיר את הרכב לפני שסניף השכרת הרכב נסגר, גם אם הטיסה היא מאוחר יותר בלילה. באותו הקשר יש להדגיש כי באזור זה יש הרבה אופציות לחניה של רכב במחירים טובים ואפילו בחינם, מה שמקל על מי שמגיע לאזור עם רכב למצוא באזור אפשרויות לינה נוחות המותאמות עבורו.



Booking.com