מלונות מומלצים ליד הדואומו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד הדואומו שבמילאנו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים ליד הדואומו במילאנו

Galleria Vik Milano

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ‘גלריה ויק מילאנו‘ (Galleria Vik Milano) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione

⭐⭐⭐⭐
מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel La Madonnina

⭐⭐⭐
מלון לה מדונינה (Hotel La Madonnina) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון אפריל, 2024

אזור ‏הדואומו הוא אחד מאזורי הלינה האהובים במילאנו ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה ולבחור באחת מאפשרויות הלינה המציעות ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות ולשנות או לבטל במידת הצורך כאשר תתקרבו למועד החופשה (חשוב לשים לב למועד האחרון לביטול).

מידע כללי על מלונות ליד הדואומו

אזור הדואומו כולל את כיכר הדואומו שבה נמצאת קתדרלת מילאנו הנקראת גם הדואומו בעל העיצוב שלא ניתן לפספס אותו. בכיכר נמצאים גם גלרית ויטוריו עמנואל, ומתוך כל מידע זה בטח כבר הבנתם שלינה במקום זה מעניקה קרבה לאתרי המאסט של העיר שנמצאים במרחק הליכה של פחות מחמש דקות. הדואומו ממוקם במרכז הלב של העיר העתיקה, וככל שבית המלון ימצא קרוב אליו כך גם יעלה מחירו.

באזור פועלים כ-170 בתי אירוח מסוגים שונים, כאשר שליש מהם הם מלונות והיתר – כלומר הרוב- הן למעשה דירות. אזור מרכז העיר של מילאנו ככלל הוא הפופלרי ביותר ללינה, והדואומו שבתוכו הוא נקודות ההתייחסות המרכזית. כל שנאמר לגבי מלונות במרכז העיר תקף גם פה.

בין המלונות המומלצים באיזור הדואומו ניתן לציין את מלון טאון-האוס גלריה (TownHouse Galleria), מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano), מלון לה מדונינה (Hotel La Madonnina).




המלצות על מלונות ליד הדואומו במילאנו

  • בדואומו נמצאת תחנת מטרו ולכן בחירה במלון באזור זה תקל על ההתניידות בעיר במקרה ובו יש אתרים מחוץ למרכז שתרצו לראות. ככלל ככל שהמלון יהיה יותר לדואומו מחירו יהיה יותר גבוה, ויש לדעת שמלונות במיקום זה בהכרח יהיו יקרים יותר ממלונות באותה רמה בשולי העיר, לכן מי שמחפש חופשה זולה אזור זה לא מתאים לו (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה במילאנו).
  • אזור זה מתאים למי שרוצה ללון במרכז העניינים ומוכן לשלם על כך. אוהבים את אפשרות זו תיירים המגיעים למילאנו ללילה או שניים, אנשים המחפשים מלונות לחופשה רומנטית, לחופשת שופינג או למי שרוצה להינות מחיי הלילה והמסעדות של מילאנו בעיר. באופן כללי מדובר על אנשים שמוכנים לשלם 20-40% יותר על מחיר המלון עבור מיקום מרכזי. לעומת זאת אם אתם רוצים להוזיל את העלויות, עדיף לבחור מלון באזורים פריפריאליים יותר. קחו בחשבון שתמיד אפשר לקפוץ למרכז עם מטרו רק ביום-יומיים שבהם תרים את המרכז ולהנות ממחירים שפויים יותר (למידע נוסף על מלונות מחוץ למרכז העיר).
  • אזור זה לא מתאים למי שמגיע לעיר לצורך כנס שכן רוב הכנסים מתקיימים לא רק בשולי העיר אלא לרוב ממש בריחוק ממרכז העיר. לכן עדיף ללון ליד איפה שמתקיים הכנס ובמידה ורוצים לראות את המרכז להגיע לכאן מהמלון במטרו. כמו כן האזור גם פחות מתאים למשפחות בשל המחירים- רחוק יותר משפחות יוכלו למצוא מלונות עם חדרים גדולים יותר.
  • יש לקחת בחשבון שאזור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, כיכר הדואומו מפוצצת באנשים עד אפס מקום ברמה שקצת קשה ללכת בה מרוב ההמון האנושי. למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרי המלון אטומים לרעש.
  • אזור זה אסור לכניסת רכבים פרטיים ולכן לא מתאים למגיעים עם רכב לעיר. חלק מהמלונות במרכז העיר מציעים אפשרות להגיע עם רכב אליהם לצורך פריקה של ציוד לזמן מוגבל (נדרש לספק את מספר הרכב למלון 24 שעות לפני ההגעה שלכם), אך את החניה עצמה לא תוכלו לעשות באזור המלון. באופן כללי, למי שמגיע עם רכב שכור לעיר, אנו ממליצים לחפש לינה יותר פריפריאלית הנגישה לתחבורה ציבורית, לפעמים אפילו מחוץ לעיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה במילאנו, השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים זמן רב מראש.



Booking.com