מלונות מומלצים במרכז העיר מילאנו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור מרכז העיר של מילאנו: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים במרכז מילאנו

NH Collection Milano President

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון NH קולקשן מילאנו פרזידנט (NH Collection Milano President) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Armani Hotel Milano

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ארמאני מילאנו (Armani Hotel Milano) – מלון חמש כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

The Square Milano Duomo

⭐⭐⭐⭐
מלון דה סקוור מילאנו דואומו (The Square Milano Duomo) – מלון ארבע כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione

⭐⭐⭐⭐
מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione) – מלון ארבע כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Genius Hotel Downtown

⭐⭐⭐
מלון ג’ניוס דאונטאון (Genius Hotel Downtown) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור מרכז העיר הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה במילאנו ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות במרכז העיר מילאנו

מרכז העיר של מילאנו נמצאת בטבורה של העיר וכוללת את העיר העתיקה, שהכניסה אליה עם רכבים אסורה. באזור נמצאים רוב אתרי התיירות של העיר וביניהם אתרי המאסט: כיכר הדואמו והאתרים קתדרלת מילאנו וגלריית ויטוריו עמנואל שנמצאים בכיכר. בשל כך זהו האזור הפופלרי ביותר ללינה במילאנו. את מרכז העיר מילאנו אפשר ללכת מקצה לקצה בכחצי שעה, כשבעצם אתרי המאסט שלה נמצאים במרחק של 5 דקות זה מזה ממש במרכז.

במרכז העיר פועלים כ-550 מקומות אירוח, מרבית מקומות האירוח הן דירות ויחידות נופש (תופעה שהולכת ומתפשטת במרכזי הערים באיטליה, אך במילאנו היא שם דבר), ויש היצע גדול של מלונות 4 כוכבים, מספר קטן יותר של מלונות 5 או 3 כוכבים, ואילו מלונות זולים ברמה של כוכב או שניים תתקשו למצוא פה.למעשה רוב מלונות הפאר (חמישה כוכבים) של העיר נמצאים באזור הקטן בתוך מרכז העיר הנקרא קוואדרילאטרו דלה מודה (Quadrilatero della Moda) שכמו ששמו מרמז עליו, הוא אזור האופנה. באזור זה מגון רחב של בוטיקים וחנויות אופנה של גדולי המותגים. זהו אזור האופנה מבין החשובים ביותר אם לא החשוב ביותר בעולם לפי מגזין ווג, ובו נמצא מלבן הזהב של מילאנו- רובע האופנה בו נמצאות סדנאות ההוט קוטור (תפירה עילית- תפירה מותאמת אישית ומחומרים איכותיים בלבד) הטובות ביותר באיטליה.

רוב המלונות הזולים לעומת זאת אינם ממקומים פה במרכז (זהו האזור המבוקש יותר למלונות ולכן המחירים פה גבוהים יותר) אלא ליד תחנת הרכבת המרכזית (למידע נוסף על מלונות ליד תחנת הרכבת המרכזית ומלונות זולים במילאנו) ובאזורים אחרים פריפיאליים יותר (אזור המלונות ליד נמל התעופה מלפנסה הוא דוגמא לאזור פריפריאלי עם מלונות זולים יותר).בין המלונות המומלצים באיזור מרכז העיר ניתן לציין את מלון NH קולקשן מילאנו פרזידנט (NH Collection Milano President), מלון ארמאני מילאנו (Armani Hotel Milano), מלון דה סקוור מילאנו דואומו (The Square Milano Duomo), מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione) ומלון ג’ניוס דאונטאון (Genius Hotel Downtown).




המלצות על מלונות במרכז מילאנו

  • אזור זה מתאים למי שרוצה ללון במרכז העניינים ומוכן לשלם על כך. אוהבים את אפשרות זו תיירים המגיעים למילאנו ללילה או שניים, אנשים המחפשים מלונות לחופשה רומנטית, לחופשת שופינג או למי שרוצה להינות מחיי הלילה והמסעדות של מילאנו בעיר. באופן כללי מדובר על אנשים שמוכנים לשלם 20-40% יותר על מחיר המלון עבור מיקום מרכזי. לעומת זאת אם אתם רוצים להוזיל את העלויות, עדיף לבחור מלון באזורים פריפריאליים יותר. קחו בחשבון שתמיד אפשר לקפוץ למרכז עם מטרו רק ביום-יומיים שבהם תרים את המרכז ולהנות ממחירים שפויים יותר (למידע נוסף על מלונות מחוץ למרכז העיר).
  • למי שמחפש להיות באזור מרכזי ככל הניתן, מומלץ כמובן לבחור מלון הממוקם כמה שיותר קרוב לכיכר הדואמו אך יש לקחת בחשבון כי המיקום האטרקטיבי עלול לייקר את המחיר ולכן למי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה יכול להתרחק יותר- כל עוד נמצאים בתחום העיר העתיקה המרחק להליכה רגלית לא יהיה גדול (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה במילאנו ומלונות ליד הדואמו).
  • יש לקחת בחשבון שאזור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרי המלון אטומים לרעש.
  • איזור זה אסור לכניסת רכבים פרטיים ולכן לא מתאים למגיעים עם רכב לעיר. חלק מהמלונות במרכז העיר מציעים אפשרות להגיע עם רכב אליהם לצורך פריקה של ציוד לזמן מוגבל (נדרש לספק את מספר הרכב למלון 24 שעות לפני ההגעה שלכם), אך את החניה עצמה לא תוכלו לעשות באזור המלון. באופן כללי, למי שמגיע עם רכב שכור לעיר, אנו ממליצים לחפש לינה יותר פריפריאלית הנגישה לתחבורה ציבורית, לפעמים אפילו מחוץ לעיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה במילאנו, השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים מראש.

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו –מילאנו למטיילים – Milano for travelers:

  • איזה מלונות מומלצים במרכז מילאנו ?
    • ממליצה על TH street duamo ממש ליד הקתדרלה, חדר מפנק במחיר סביר
    • דרך בוקינג, יש דירות גדולות ומפנקות ממש ליד הדומו



Booking.com