מידע כללי

עבור רוב התיירים הישראלים, מילאנו היא בעצם נקודת מעבר ששוהים בה לילה או שניים בטיול כולל יותר של צפון איטליה (שיכול לכלול את אגם קומו, אגם גארדהונציה ועוד). זו היא עיר ענקית, מטרופולין מכובד בגודלו, אך המספר הקטן של אתרי המאסט שלה נמצאים בעיקר בעיר העתיקה שלה, שנמצאת ממש במרכז העיר.

לכן החלוקה העיקרית היא בעצם בין המלונות במרכז העיר שמבוקשים יותר (ולכן יקרים יותר), לבין מלונות רחוקים יותר מהמרכז- שיהיו זולים יותר (לפירוט תוכלו לקרוא בעמוד – מלונות לחופשה זולה במילאנו). בעמוד זה תוכלו לבחור בין רשימה ארוכה של מלונות לפי אזורים אלה ולפי קרבה לאתרי התיירות של העיר.

מלונות הפאר של חמישה כוכבים ממוקמים בעיקר באזור קוואדרילאטרו דלה מודה (Quadrilatero della Moda) שכמו ששמו מרמז עליו, הוא אזור האופנה שבתוך מרכז העיר של מילאנו. באזור זה מגון רחב של בוטיקים וחנויות אופנה של גדולי המותגים. זהו אזור האופנה מבין החשובים ביותר אם לא החשוב ביותר בעולם לפי מגזין ווג, ובו נמצא מלבן הזהב של מילאנו.

הריכוז הגבוהה ביותר של מלונות הביניים בדירוג שלושה וארבעה כוכבים נמצא בעיקר במרכז העיר, שבתוכה מלונות הארבעה כוכבים בעיקר ממוקמים ליד הדואמו ומדרום לתחנת הרכבת המרכזית.

ריכוז המלונות הזולים בדירוג של כוכב אחד או שניים נמצא בעיקר באזור סנטראלה (Centrale) שגובל בתחנת הרכבת המרכזית מדרום ובחלק הדרומי של אזור קאזורטו (Casoretto) שקרוב גם הוא לתחנה המרכזית, ובשולי העיר. יש לזכור שעדיף להמנע מאזור התחנה המרכזית בלילה.

מפה

[wpgmza id=”16″ cat=”6″ marker=”2166″ zoom=”12″]