תיאטרון הסקאלה, מילאנו- הנחה בלעדית ומידע מקיף | La Scala

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות במילאנו ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם תיאטרון הסקאלה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לתיאטרון הסקאלה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

על התיאטרון שהוא לבה הפועם של מילאנו

מידע כללי

תיאטרון הסקאלה (La Scala / Teatro alla Scala), או בקיצור- לה סקאלה, הוא אחד מבתי האופרה המפורסמים ביותר בעולם, הצמוד ממש לגלריה ויטוריו עמנואלה, ממש קרוב לכיכר הדואמו. הסקאלה הוא אחד מאתרי האירועים החזקים של מילאנו, מתקיימות בו הופעות רבות והזמרים הטובים ביותר בעולם הופיעו בו במשך 200 שנותיו. והוא נחשב לבית האופרה ותיאטרון הבלט מהמובילים בעולם.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




תאטרון הסקאלה מבפנים (צילום: Anna & Michal, תחת CC BY 2.0)

מה רואים?

המבנה הוא מסוף המאה ה-18 ועבר שיפוץ נרחב ב-2004. בסקאלה מתקיימות רוב ההופעות הבינלאומיות וסביר להניח שאם הגעתם למילאנו במיוחד בשביל הופעה, היא תתקיים פה (ללוח הופעות במילאנו).

סרטון המציג את תאטרון הסקאלה והכיכר שבה הוא נמצא

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות במילאנו באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות במילאנו? טיקטינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

רכישת כרטיסים ואטרקציות בתיאטרון הסקאלה

שאלות נפוצות על תיאטרון הסקאלה

תיאטרון הסקאלה אינו מאתרי החובה של מילאנו וכדאי לביקור רק אם ברשותכם מספיק זמן בעיר, אך הוא צמוד לאתרי החובה של העיר: כיכר הדואמו– בה נמצאים הקתדרלה של מילאנו וגלריית ויטוריו עמנואל. אם אתם מבקרים בתיאטרון כמובן מומלץ לשלב ביקור עם האתרים שצוינו וגם עם מוזיאון לאונרדו 3.

מומלץ להגיע לתיאטרון הסקאלה בתחבורה ציבורית, הדרך הנוחה ביותר היא באמצעות הטראם קו 1 לתחנת Teatro Alla Scala. מומלץ לשקול רכישה של הכרטיס מילאנו פאס הכולל בתוכו כניסה חינם לתיאטרון הסקלה ולאטרקציות נוספות, יחד עם אפשרות התניידות בתחבורה הציבורית בעיר בחינם, למידע מפורט אודות הכרטיס לחצו כאן.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לתיאטרון הסקאלה. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של תיאטרון הסקאלה, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם ודילוג על התור היכנסו לקישור הזה

כן, קיימות אפשרויות לסיורים מודרכים בתיאטרון הסקאלה. אפשרות ראשונה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס לסיור מודרך אשר כולל כניסה לתיאטרון בליווי מדריך שיעביר לכם סיור באנגלית למשך שעה. בעבור אפשרות זו ישנה הנחה של 5% בלעדית לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) וניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הזה.
אפשרות שניה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס לסיור מודרך אשר כולל כניסה עם דילוג על התור בליווי מדריך שימסור לכם הדרכה למשך שעה במגוון שפות לבחירה (צרפתית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, איטלקית, אנגלית). להזמנה עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה וניתן לרכוש אותו בקישור הזה.

בין המלונות המומלצים באזור תיאטרון הסקאלה הם מלונות גלריה ויק מילאנו (Galleria Vik Milano), מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano – Starhotels Collezione) ומלון לה מדונינה (Hotel La Madonnina).

המלצות "הכל על"

  • תיאטרון הסקאלה אינו מאתרי החובה של מילאנו וכדאי לביקור רק אם ברשותכם מספיק זמן בעיר, אך הוא ממש צמוד לאתרי המאסט של העיר: כיכר הדואמו– בה נמצאים הקתדרלה של מילאנו וגלריית ויטוריו עמנואל. אם אתם מבקרים בתיאטרון כמובן שמומלץ לשלב ביקור עם האתרים שצוינו שנמצאים ממש קרוב, וגם אתרים אלו הם קרובים: מוזיאון לאונרדו 3 ומוזיאון נווצ׳נטו.
  • ישנה אפשרות לרכוש כרטיס לסיור מודרך (באנגלית) של התיאטרון והמוזיאון- רכישה כאן. מחזיקי כרטיס מילאנו פאס זכאים לכניסה חינם לתאטרון ולמוזיאון וכמו כן מקבלים כרטיס מתנה בחנות הספרים של המוזיאון, יחד עם רשימת אתרים פופולריים רבים במילאנו אליהם מתאפשרת הכניסה עם כרטיס זה. מחזיקי כרטיס מילאנו קארד זכאים להנחה ברכישת כרטיס הכניסה למוזיאון התיאטרון. אם אתם מתכננים לבקר במספר אתרים מהרשימה של אחד משני הכרטיסים (מילאנו פאס או מילאנו קארד), כדאי לבדוק כדאיות רכישה של אחד מהם. לקריאה נוספת על כרטיס מילאנו פאס ועל כרטיס מילאנו קארד.
  • ילדים בגילאי 4-11 מקבלים הנחה לסיור המודרך שצוין לעיל ומתחת לגיל 4 נכנסים חינם.
  • אם תגיעו לקופת הכרטיסים לפני הצהריים ותשאלו על הכרטיסים המוזלים תוכלו לרכוש כאלה במחיר זול יחסית לרוב ההופעות. במקום ישנו גם מוזיאון בו מתקיימים סיורים מודרכים.
  • ביקור בתוך התיאטרון בשעות הצהריים החמות יספק הגנה מהשמש החמה של הקיץ, לעומת זאת הערב גם כן מומלץ לביקור מפני שאז התיאטרון מואר בצורה מרשימה לעין.
  • אזור זה של התיאטרון והדואומו פופלרי מאוד למלונות בעיר, והוא מומלץ ללינה למי שמגיע לעיר ללילה או שניים ללא רכב, או למי שמגיע גם ליותר לילות ועניינו המרכזי בעיר הוא אופנה, קניות ומסעדות. בשל הביקוש הגדול של מלונות באזור המחירים פה הם גבוהים יותר בהשואה למלונות מרוחקים יותר מהמרכז, ולא בכדי ריכוז מלונות ה-5 כוכבים הגדול ביותר נמצא פה באזור. למי שמטייל עם רכב או מגיע לשלושה לילות או יותר בעיר ומטרתו היא בעיקר ביקור במוזיאונים וגלריות (ופחות חשוב לו המסעדות והקניות) מומלץ לחפש לינה באזורים מרוחקים יותר מהמרכז. בין המלונות המומלצים באיזור ניתן לציין את מלון טאון-האוס גלריה (TownHouse Galleria)מלון רוזה גראנד מילאנו (Rosa Grand Milano)מלון לה מדונינה (Hotel La Madonnina). למידע מפורט על מלונות ליד הדואמומלונות מחוץ למרכז העיר ומלונות לחופשה זולה במילאנו.
  • למתעניינים במוזיאונים וגלריות ניתן לבדוק את עמוד התוכן שלנו- מוזיאונים וגלריות במילאנו.
  • להמלצות כלליות על מילאנו- ראו מילאנו מידע כללי – המלצות.
  • מגיעים למילאנו בקיץ? הזמינו את המלון שלכם כמה שיותר זמן מראש - במיוחד אם אתם מחפשים מלון במרכז העיר. באים בעונות הפחות מתויירות? אם אתם ספונטנים חכו לרגע האחרון ותמצאו דילים מצויינים למלונות ברגע האחרון. להשוואת מחירי מלנות במילאנו מתוך מגוון אתרים באתר Hotelcombind

מידע שימושי על תיאטרון הסקאלה

שעות פתיחה

המוזיאון פתוח בכל הימים בשעות 9:00-17:30 למעט בתאריכים 7/12, 24-26/12, 31/12, 1/1, 1/5, 15/8 וביום ראשון של הפסחא.

כתובת

Via Filodrammatici, 2, 20121 Milano.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו M1 לתחנת Cordusio.

tram
טראם

קו 1 לתחנת Teatro Alla Scala.