קאסה מילאן – הנחה בלעדית ומידע מקיף על הבית של קבוצת הפאר של מילאנו | Casa Milan

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות במילאנו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן קאסה מילאן, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לקאסה מילאן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע על המוזיאון של קבוצת הכדורגל האיטלקית מהמוצלחות בעולם AC מילאן

מידע כללי

קאסה מילאן (Casa Milan / AC Milan Museum) הוא מבנה בו נמצא המטה של  מועדון הכדורגל האיטלקי המפורסם AC מילאן, אשר נחשב לאחד מהמועדונים המוצלחים בעולם והוא אחת משלושת הקבוצות האהודות ביותר באיטליה. במטה נמצא מוזיאון המציג את ההיסטוריה של AC מילאן מהתחלתה ועד היום. קאסה מילאן נמצא בשולי מילאנו, כך שהוא לא צמוד לגרעים בו רוב אתרי התיירות של העיר, אך הוא נמצא לא רחוק מאצטדיון סן סירו.

 

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




החזית של קאסה מילאן (צילום: Rikiseedorf, תחת CC BY-SA 4.0)

מה רואים?

המבנה הוא בניין חדיש עם עיצוב מעניין בפני עצמו שתוכנן על ידי האדריכל האיטלקי פביו נובמברה. ניתן לראות בו מוצגים מההיסטוריה של המועדון וסרטי וידאו המספרים על העונות המוצלחות והמפורסמות ביותר של הקבוצה. כמו כן במוזיאון חדר עם הגביעים בו זכתה הקבוצה בו תוכלו לראות 6 מתוך 7 גביעי הליגה האירופית בהן זכתה הקבוצה. כמו כן במקום חנות מזכרות עשירה שדווחה על ידי חלק מהגולשים כמוצלחת.

סרטון המציג את המוזיאון בקאסה מילאן מבחוץ ומבפנים

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות במילאנו באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות במילאנו? טיקטינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

כרטיסים לאתרים נוספים במילאנו המתאימים למשפחות עם ילדים

שאלות נפוצות על קאסה מילאן

קאסה מילאן אינו מאתרי החובה של מילאנו אך הוא מומלץ ביותר לא רק לאוהדי קבוצת AC מילאן אלא לאוהדי כדורגל בכלל, ועל אחת כמה וכמה למי שמתכנן לבקר באצטדיון סן סירו (אצטדיון הבית של הקבוצה).

כדאי לתכנן את יומכם כך שהביקור בקאסה מילאן יהיה בשעות הצהריים החמות כדי להיות מוגנים בתוכו מהשמש הקופחת של הקיץ, ובחורף ביום גשום.

מומלץ להגיע אל קאסה מילאן במטרו:

  • קו M5 לתחנת Portello.
  • קו M1 לתחנת Lotto Fieramilanocity.

לחלופין מומלץ להגיע בטראם:

  • קווים 14 ו-19 לתחנת P.za Firenze.
  • קו 1 לתחנת C.so Sempione Via E. Filiberto.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לקאסה מילאן. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של קאסה מילאן, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
בנוסף, ניתן לקנות כרטיס מילאנו פאס - מחזיקי כרטיס מילאנו פאס זכאים לכניסה חינם לקאסה מילאן יחד עם האצטדיון בנוסף לנסיעות באוטובוס התיירים (או תחבורה ציבורית) וכניסה לרשימת אתרים פופולריים רבים במילאנו. לרכישת כרטיס מילאנו פאס עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
אפשרות נוספת היא כרטיס מילאנו קארד המאפשר הנחה של 20% ברכישת כרטיס הכניסה למוזיאון. לרכישת כרטיס מילאנו קארד עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.

קאסה מילאן נמצא בשולי מילאנו, כך שהוא לא צמוד לאתרי התיירות של העיר. אך אנו ממליצים לשלב את הביקור בקאסה מילאן יחד עם אצטדיון סן סירו (Stadio San Siro) שנמצא במרחק הליכה של 35 דקות, או 3 תחנות במטרו .

בין המלונות המומלצים ליד קאסה מילאן ניתן למנות את מלון Meliá Milano, מלון Antares Hotel Rubens ומלון Radisson Blu Hotel Milan.
לקריאה נוספת על מלונות ליד קאסה מילאן לחצו כאן.

כן, יש כרטיסים המשלבים ביקור בקאסה מילאן עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב ביקור בקאסה מילאן ובדואמו של מילאנו, להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב ביקור בקאסה מילאן ואצטדיון סן סירו, וכולל את המוזיאון בקאסה מילאן, ארוחת צהריים קלה במסעדת המוזיאון, כניסה לאצטדיון סן סירו (כולל חדרי ההלבשה), המוזיאון באצטדיון ונסיעות באוטובוס תיירים פתוח אל אתרים אלו. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

זמן הביקור המשוער בקאסה מילאן הוא בין שעה לשעתיים.

המלצות "הכל על"




מידע שימושי על קאסה מילאן

שעות פתיחה

10:00-19:00.

כתובת

Via Aldo Rossi, 8, 20149 Milano MI, Italy.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו
  • קו M5 לתחנת Portello.
  • קו M1 לתחנת Lotto Fieramilanocity.
directions_bus
אוטובוס

קווים 48 ו-90 לתחנת V.le Serra V.le Scarampo.

tram
טראם
  • קווים 14 ו-19 לתחנת P.za Firenze.
  • קו 1 לתחנת C.so Sempione Via E. Filiberto.