1. עמוד הבית
  2. »
  3. איטליה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מילאנו 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים מרכזיים במילאנו – סקירת מומחים
  8. »
  9. מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י, מילאנו- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Museo Nazionale Scienza e Tecnologia Leonardo da Vinci

מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י, מילאנו- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Museo Nazionale Scienza e Tecnologia Leonardo da Vinci

עדכון אביב 2024

בתקופה זו במילאנו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע על מוזיאון הטבע הפופולארי של מילאנו

מידע כללי

מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י (Museo Nazionale Scienza e Tecnologia Leonardo da Vinci) הוא מוזיאון המדע והטכנולוגיה הגדול ביותר באיטליה המוקדש לצייר והמדען המוכשר לאונרדו דה וינצ’י. המוזיאון נמצא במילאנו במרחק של פחות מ-10 דקות הליכה מכנסיית סנטה מריה דלה גרציה בה נמצא הציור המפורסם של דה וינצ’י- הסעודה האחרונה.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




מוזיאון המדע אשר שוכן במנזר עתיק (צילום: Arnaud 25, תחת CC0)

רוצים להכיר את מילאנו בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם בסיור היכרות עם בירת האופנה של אירופה או בסיור קולינרי עם מדריך דובר עברית בו תוכלו ללמוד על המטבח איטלקי וחשוב מכך – לטעום מגוון מנות אופייניות לצפון איטליה. תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

מה רואים?

המוזיאון שוכן בתוך מנזר עתיק ומחולק ל-7 מחלקות עיקריות: חומרים, תחבורה (באוויר, ביבשה, במים וצוללת), אנרגיה, תקשורת, לאונרדו דה וינצ’י- אומנות ומדע, חזיתות חדשות ומדע לצעירים. מחלקות אלו כוללות גם מעבדות מחקר ייחודיות לילדים ונוער. ישנה אפשרות להכנס לסיור מודרך בתוך הצוללת, וגם אפשרות לסימוטלטור טיסה בתוך הליקופטר. כדאי להזמין מראש סיורים אלה, מידע נוסף בהמלצות בהמשך העמוד.

סרטון המציג את מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י במילאנו

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות במילאנו באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות במילאנו? טיקטינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

רכישת כרטיסים למוזיאונים במילאנו

שאלות נפוצות על מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י

מוזיאון המדע לאונרדו דה וינצ’י הוא מוזיאון פופולארי מאוד במילאנו ורוב המבקרים שהיו בו יוצאים מרוצים מאוד, בעיקר נהנים ממנו משפחות עם ילדים, שכן הוא מתאים מאוד ומרתק במיוחד לילדים ובני נוער

מומלץ לשמור את הביקור לשעות הצהריים החמות בקיץ כדי להנות בפנים מהצל וממחסה נעים מהשמש, או בימי החורף לזמן גשום.

מומלץ להגיע למוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י באמצעות מטרו- קו M2 לתחנת S. Ambrogio. אוטובוס- קו 58 לתחנת Via S. Vittore Via De Togni.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים למוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה למוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י עם כנסיית סנטה מריה דלה גרציה הנמצאת במרחק 10 דקות הליכה, כמו כן גם מומלץ לבקר בכרם לאונרדו שממש ממול הכנסייה, וגם  במוזיאון נווצ׳נטו, פולדי פצולי ומוזיאון אלפא רומיאו.

כן, יש כרטיס המשלב ביקור במוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י ובדואומו של מילאנו, וכולל כניסה לדואומו, לאזור הארכיאולוגי, כניסה למוזיאון הדואומו, לכנסיית סן גוטרדו ולגגות ומשלב כניסה לכלל התערוכות במוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ’י. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

המלצות "הכל על"

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

מידע שימושי על מוזיאון המדע והטכנולוגיה לאונרדו דה וינצ'י

שעות פתיחה

ימי שלישי- שישי 9:30-17:00, ימי שבת וחגים 9:30-18:30. סגור בימי שני, ב-24, 25 לדצמבר וב-1 לינואר.

כתובת

Via San Vittore, 21, 20123 Milano MI, Italy.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו M2 לתחנת S. Ambrogio.

directions_bus
אוטובוס

קו 58 לתחנת Via S. Vittore Via De Togni.