כרם לאונרדו, מילאנו- הנחה בלעדית ומידע מקיף | La Vigna di Leonardo

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות במילאנו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן כרם לאונרדו, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לכרם לאונרדו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע על הכרם הפרטי של הצייר המפורסם לאונרדו דה וינצ’י

מידע כללי

כרם לאונרדו (La Vigna di Leonardo) כשמו כן הוא- כרמו של הצייר המפורסם ואיש האשכולות לאונרדו דה וינצ’י, אשר ניתן לו כמתנה מדוכס מילאנו לפני כ-500 שנה. הכרם ניתן לו בעבור יצירתו המפורסמת- ציור הקיר הסעודה האחרונה שנמצאת ממש מהצד השני של הכביש בכנסיית סנטה מריה דלה גרציה.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




סרטון המציג את כרמו של לאונרדו דה וינצ’י והמוזיאון

מה רואים?

במקום מוזיאון אשר בו תוכלו לסייר (עם הדרכת אודיו ומלווה או בסיור מעמיק יותר עם מדריך) בכרם, במהלך הסיור תשמעו על מאמציהם של חוקרים איטלקיים לשחזר את היין הלבן האהוב על הצייר, מגפנים שנמצאו במקום. כמו כן הוא כולל כניסה לארמון קאסה דלי אטלאני מתקופת הרנסאנס- מבנה אומנות המכוסה בכיסוס אשר נמצא בשטח הכרם והיה אחד מהבניינים המשמעותיים בתקופה.

הגן של ארמון קאסה דלי אטלאני הנכלל במוזיאון כרם לאונרדו (צילום: Carlo Dell’Orto, תחת CC BY-SA 4.0)

שאלות נפוצות על כרם לאונרדו, מילאנו

הביקור בכרם לאונרדו מומלץ לכל חובבי היין, ומי שמעוניין לגלות עוד צד באישיות של לאונרדו דה וינצ'י.

ניתן להגיע לכרם לאונרדו בכל ימות השבוע. בימי שני-שישי שעות הפתיחה הן 9:00-18:00. בימים אלו ישנם סיורים המתחילים כל חצי שעה, כשהסיור האחרון הוא ב-17:30. בימי שבת-ראשון, הכרם נפתח באותן השעות, אך הסיורים מתחילים כל רבע שעה, כשהסיור האחרון הוא ב-17:45. אנו ממליצים להימנע מלהגיע לביקור בסופ"שים כדי להמנע מעומס של תיירים.

מומלץ להגיע לכרם לאונרדו עם תחבורה ציבורית. אמצעי התחבורה הנוח ביותר לשם כך הוא הטראם, קו 16 מגיע לתחנת S. Maria Delle Grazie הסמוכה לכרם.

אפשר כמובן להגיע גם עם מטרו ועם אוטובוס, וללכת כמה דקות עד לכרם:

  • מטרו- קו M1 לתחנת Conciliazione.
  • אוטובוס- קווים 50, 58, 68 ו-94.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לכרם לאונרדו, האפשרויות המומלצות על ידינו הן: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה, להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

כדי לחסוך את התור בכניסה לכרם לאונרדו אנו ממליצים להזמין כרטיס הכולל דילוג על התור. כמו כן, הכרטיס כולל אפשרות למדריך קולי בשלל שפות (אנגלית, איטלקית, ספרדית, צרפתית, גרמנית). קיימת אפשרות לביטול הכרטיס והחזר כספי. לרכישת הכרטיס ניתן ללחוץ על הקישור הבא.

מומלץ לשלב את הביקור בכרם לאונרדו עם כנסיית סנטה מריה דלה גרציה שנמצאת ממש ממול, ובה ציור הקיר המפורסם של לאונרדו 'הסעודה האחרונה', כמו כן גם מוזיאון המדע לאונרדו דה וינצ’י נמצא במרחק 6 דקות הליכה והוא אפשרות מצוינת לשילוב שכן הוא גם נוגע באותו נושא.

בין המלונות המומלצים באזור כרם לאונרדו ניתן לציין את אנטיקה לוקנדה לאונרדו (Antica Locanda Leonardo), Castello Guest House Milano ו Milan Retreats Duomo

לקריאה נוספת על מלונות ליד כנסיית סנטה מריה דלה גרציה לחצו כאן.

הכניסה לכרם לאונרדו היא בחינם לילדים עד גיל 5 ולמוגבלי תנועה ומלווה.

כן, יש כרטיסים המשלבים ביקור בכרם לאונרדו עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב ביקור בכרם לאונרדו עם מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י, וכולל כניסה לכרם לאונרדו עם מדריך קולי וכן כניסה אל כלל התערוכות במוזיאון לאונרדו דה וינצ'י. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

  • כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות במילאנו באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות במילאנו? טיקטינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

רכישת כרטיסים למוזיאונים במילאנו

המלצות "הכל על"




מידע שימושי על כרם לאונרדו

שעות פתיחה

שני-שישי 9:00-18:00. סיורים מתחילים כל חצי שעה, סיור אחרון ב-17:30. בימי שבת-ראשון, אותן שעות פתיחה, והסיורים מתחילים כל רבע שעה, סיור אחרון ב-17:45.

כתובת

Corso Magenta, 65, 20123 Milano MI, Italy.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו M1 לתחנת Conciliazione.

directions_bus
אוטובוס

קווים 50, 58, 68 ו-94.

tram
טראם

קו 16 לתחנת S. Maria Delle Grazie.