אוטובוס התיירים של מילאנו- כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של מילאנו

אוטובוס התיירים של מילאנו (Hop-on Hop-off Bus Milan), הופ און הופ אוף באס, הוא אופציה טובה לתור את העיר, ובעיר כמו מילאנו, אליה מגיעים רוב התיירים לזמן קצר היא הופכת כדאית.  באוטובוס תהנו מוייפיי חינם ומדריך אודיו במספר שפות שיספק עובדות מעניינות על אתרי התיירות החשובים של מילאנו. בצורה זו ניתן לעבור במהרה דרך האתרים ולקבל עליהם הסברים גם אם אין לכם זמן להכנס לכולם.

הזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של מילאנו

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות במילאנו מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו הדואמו באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של מילאנו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

 

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




סרטון תדמית של אוטובוס הופ און הופ אוף מילאנו

לאוטובוס שלושה קווים, התדירות של שניים מהם בעונה היא אחת לחצי שעה (והשלישי אחת לשעה) ואליו תוכלו לעלות ולרדת (מתכונת Hop-on Hop-off) ללא הגבלה. ניתן לרכוש את הכרטיס עבור 24, 48 או שעות, הספירה מתחילה מרגע השימוש הראשון. מומלץ להזמין את הכרטיסים לאוטובוס התיירים מראש (לפרטים והזמנה) כאשר אפשר לבחון את השילוב של אוטובוס התיירים עם הביקור בדואמו  (כרטיס משולב פופלארי שיכול לחסוך כסף למי שמעוניין לבקר בשני האתרים – לפרטים והזמנה).

רכישת כרטיסים וכרטיסים משולבים לאוטובוס התיירים של מילאנו




המלצות "הכל על"

  • מחזיקי כרטיס מילאנו קארד זכאים להנחה ברכישת הכרטיס לאוטובוס התיירים, ולהנחות במגוון גדול של מוזיאונים ואטרקציות במילאנו. מחזיקי כרטיס מילאנו פאס מקבלים נסיעות באוטובוס זה (או בתחבורה הציבורית של מילאנו) חינם. אם אתם מתכננים לבקר במספר אתרים מהרשימה של אחד הכרטיסים, כדאי לבדוק כדאיות רכישה של אחד מהם, לקריאה נוספת על כרטיס מילאנו קארד ועל כרטיס מילאנו פאס.
  • האוטובוס הוא דרך נהדרת לתור את העיר ולראות את האתרים החשובים ביותר מבחוץ, אך הוא לא האופציה היחידה להתניידות. מטיילים עצמאיים שמסדרים בקלות עם התמצאות ועם המטרו של העיר (שהוא לא מסובך מדי) ימצאו שלעתים ההתניידות במטרו היא מהירה יותר ואיתה ניתן להספיק להגיע מהר יותר מנקודה א’ ל-ב’. אך בדרך זו מפסידים לראות ולטעום מרחובות העיר שכן המטרו אמנם מגיע מהר אך נוסע מתחת לאדמה ברובו. לכן האופציה של אוטובוס התיירים היא באמת נהדרת, רק תלוי למי. מי שאוהב לקבל את המידע בקלות ורוצה להנות מהחוויה של רחובות העיר וההדרכה באוטובוס, אטרקציה זו תתאים לו. אך מי שהוא עצמאי מאוד ולא חושש מתחבורה ציבורית במדינה זרה וקל לו לחפש בעצמו מידע על האתרים שאליו הוא רוצה להגיע, ימצא שהמטרו יהיה פתרון חסכוני יותר בעבורו. בהקשר זה של החסכון במילאנו, כדאי לקרוא את עמוד מלונות במילאנו לחופשה זולה.
  • להמלצות כלליות על מילאנו.

אתרים שאוטובוס התיירים עובר לידם:

מידע שימושי

  • איפה מקבלים את הכרטיס? אין צורך לאסוף את הכרטיס, אפשר להציגו בסמארטפון לנהג האוטובוס.

 

מפת הקווים והתחנות של אוטובוס התיירים במילאנו

[wpgmza id=”18″ mashup=true mashup_ids=”18,16″ parent_id=”18″ cat=”5,7″ zoom=”13″]