מזג האוויר בונציה

מידע על מזג אוויר בונציה סביב עונות השנה והשפעתו על התיירות

מידע כללי

העונה התיירותית החזקה של ונציה היא כמובן בקיץ, בזמן זה המוני תיירים מציפים את הרחובות ואתם יכולים לשכוח מחוויה שקטה ורגועה.
עונות כדאיות לטיול (למי שיכול להרשות לעצמו חופש שלא בקיץ) הן באביב ובסתיו, בזמן זה מזג האוויר לא קיצוני מדי והעיר יחסית פחות עמוסה מתיירים.
בחודשים נובמבר-ינואר ניתן לקבל מהעיר חוויה אותנטית יותר ופחות עמוסה. אם כי יש לקחת בחשבון שככל שהחורף מתקדם לשיאו מזג האוויר קר, גשום, לח ורטוב מאוד, ויש רוחות לא נעימות.

הזמן הכי פחות מומלץ לטיול בונציה הוא בזמן קרנבל המסכות (שכן העיר עמוסה עד אפס מקום) וכאשר יורד גשם- אז ונציה חשוכה ורטובה. בשיא הגשמים אולי אף תאלצו לרכוש נעליים חסינות מים שכן ידועה בונציה תופעת המים הגבוהים. כמו כן בזמן הגשמים יש יתושים ולעתים אף מכות חרקים.




תחזית מזג האוויר לשבוע הקרוב בונציה

ונציה תחזית מזג האוויר




המלצות "הכל על" לאקלים ומזג אוויר בונציה

  • למגיעים בחורף יש להביא בגדים חמים ולהתכונן לרוחות וגשמים, כמו כן מומלצות נעליים אטומות למים בשל תופעת המים הגבוהים (אקווה אלטה).
  • למגיעים בקיץ יש לקחת בחשבון שרוב המלונות בעיר והמסעדות הם ללא מזגן. ודאו זאת קודם אם אתם רגישים לחום. זכרו שבחודשי התיירות ונציה גם חמה וגם לחה. נכון, זו לא תל אביב, אבל מדובר בדיוק באותו ים תיכון פשוט פחות קר.
  • בזמן הקרנבל העיר עמוסה עד אפס מקום במבקרים ובקושי יש בה מקום לגפרור, אם יש לכם אפשרות- עדיף להימנע מביקור בעיר בתקופה זו, אלא אם כן אתם מגיעים במיוחד לקרנבל עצמו.
  • להמלצות כלליות על ונציה.

תגובות והמלצות אילו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ונציה למטיילים – Venice for travelers:

חברים יקרים, איך ונציה בדצמבר מבחינת מזג אויר? האם נעים לטייל בה בתקופה זו?

  • אני גם נוסעת בדצמבר, ראיתי שהמזג אוויר נעים יחסית והרוב שימשי
  • קר מאוד וייתכן גם גשם ואולי אפילו שלג. אבל לא משהו שחליפה טרמית ומעיל טוב לא יפתרו. לא ניתן לחזות מזג אויר מעכשיו לדצמבר.
    • אני נוסעת ממש בתחילת דצמבר אולי זה שונה, אבל יהיה נחמד לראות שלג (:
  • דצמבר באירופה זה דצמבר באירופה וזה קר.. אבל זה באמת לא כזה נורא. ושלג – אני תמיד מחכה לו כשאני נוסעת בחורף. זה קסום גם אם הוא לא נערם.

מפה