איך לנצל את היום האחרון של הטיול – ורונה או ונציה?

שאלה עליה ענינו בקבוצת הפייסבוק ונציה למטיילים – Venice for travelers

שאלה:

מתלבטים איך לנצל את היום האחרון של הטיול (באוגוסט) – ורונה או ונציה? נשמח לקבל תובנות. (זוג + 3) יהיה לנו רכב שכור, הטיסה חזור ב- 19:30.
בונציה נצטרך להחזיר את הרכב לפני הכניסה לעיר ואז לשים את הדברים בשמירת חפצים, בורונה הוא יעזור להתנייד. בנוסף, יש הבדל של שעה נטו בנסיעה אליהם מאזור אגם גארדה. מצד שני, הטיסה חזור מונציה זולה בכ- 40 יורו לאדם.




תשובה:

גם ונציה וגם ורונה מדהימות (בשתיהן אפשר להינות מאוד בכמה שעות טיול). בתקופה הזו שתיהן יהיו מפוצצות. אנו לא יודעים למה אתם חושבים שהרכב יתרום לכם מאוד בורונה. גם בה תצטרכו לחנות אותו מחוץ למרכז העיר ואת הסיור עצמו לעשות ברגל. תזהרו מאוד מלהיכנס איתו למרכז, ורונה ידוע בסימון הזונה טראפיקו שתיירים מפספסים ומקבלים קנסות הביתה כשהם חוזרים. היא לא היחידה כמובן, אבל מוכרת. בניגוד לונציה בה הדברים ברורים, בורונה אתם פשוט יכולים לא לשים לב לתמרור ולהמשיך ישר בצומת מסויימת.
לפי הדברים שתיארתם, אנחנו היינו הולכים על ונציה.
אנו מאוד ממליצים לקרוא את העמודים הללו שיעזרו לכם בתכנון:
ונציה עם ילדים
ונציה ביום אחד
אגם גארדה
השכרת רכב באיטליה (חשוב, אפשר גם רק להביט בסרטון לגבי התמרורים).

תצפית ממגדל הפעמונים על ונציה (צילום מקורי)

 
מתנצל על שגיאות הכתיב,
לכל שאלה, התייעצות ובקשה אפשר לפנות אליי במייל זה

Ohad Shaked  אוהד שקד
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

תשובות נוספות שעלו לשאלה זו:

  • ונציה לטעמי, הרבה יותר מעניינת.
  • הייתי בשתיהן עם 3 ילדים. ונציה הרבה יותר מעניינת לדעתי וגם לדעת הילדים. בורונה היינו ב- “רומיאו ויוליה” וטיול קצר בארנה כמה שעות ומיצינו די מהר את העיר.
  • מציעה משהו קליל ליום הטיסה. ונציה מדהימה. חצי יום בצורה לחוצה קצת יאבדו מהטעם. אני מאוד אוהבת את ורונה וזה גם מתאים יותר ללוז שלכם.
  • דרומה מורונה מנטובה שוה ביקור. וסמוך לונציה פדובה. הסביבות חמש צריך להיות בשדה כך שאפשר בנחת. לא לשכוח בהשארת מסוודות ברכב לא להשאיר סממנים. ברכב. דרכונים וכסף לא ברכב.

 

מפת תחנות השכרת רכב בונציה